Olen menettänyt lopullisesti luottamukseni suomalaisiin poliitikkoihin
Päätavoite hallituksella on työehtosopimusten romuttaminen ja ay-liikkeen ajo polvilleen. Työntekijän pitäisi olla täysin työnantajan mielivallan alaisena eli epävarmana, milloin ja minkä verran palkkaa heltiää. Samalla yrityspomot ja ökyrikkaat vievät omaisuutensa ja osakkeensa ulkomaille verovapaisiin maihin. Oksettavaa ja pöyristyttävää! Eikö ketään vituta tämä homma!?
Kommentit (36)
Ölen erittäin tyytyväinen Persypölitiikkään.
Mua vituttaa!! Samaa mieltä sun kanssa ap. Miten ne kehtaa? Kokoomus ja kepu kuvottaa. Eikä persuissakaan kehuttavaa. Hyi helv.. Milloinkohan ihmiset tämän tajuavat? Ahneuden ja rikkauden raja on häilyvä.
Olet kyllä idiootti jos sinulla on jotain luottamusta joskus ollut
Täällä nousi myös käsi pystyyn! Ottaa päähän tää poliittinen toiminta.
Jep. Kookomuslahtarit ja niiden kannattajat on oksettavinta mitä tiedän.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:20"]Ölen erittäin tyytyväinen Persypölitiikkään.
[/quote]
Tiesithän että hallituksessa on myös keskusta ja kokoomus xD Että ihmiset on idiootteja kun kuvittelevat että persut yksin päättää Suomen asiat :DDD Lol!
No tuota, jos poliittisen keskustelun taso ja tietämys on sama kuin tässä ketjussa, ei mikään ihme, että saatiin hallitus, joka ei pysty ottamaan lainaa tai elvyttämään. Vienti vetämään!
T. Kokkari
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:16"]
Päätavoite hallituksella on työehtosopimusten romuttaminen ja ay-liikkeen ajo polvilleen. Työntekijän pitäisi olla täysin työnantajan mielivallan alaisena eli epävarmana, milloin ja minkä verran palkkaa heltiää. Samalla yrityspomot ja ökyrikkaat vievät omaisuutensa ja osakkeensa ulkomaille verovapaisiin maihin. Oksettavaa ja pöyristyttävää! Eikö ketään vituta tämä homma!?
[/quote]
2 eri asiaa. Se nyt vaan on niin ettei investointeja heru jos lainsäädäntö ei ole tietynlainen.
Ja täältä muutetaan muualle koska verot ovat liian korkeat. Se on täysin laillista ja mahdollista ihan kuule kaikille.
Minua vituttaa vaan tuo ainainen valitus ja se ettei tunnusteta taloudellisia realiteetteja. Sipilä tekee hyvää työtä!
Itsekin olen lähdössä korkean verotuksen ja paskan sään takia -ja tietty kateellisten ihmisten ja ankean, holhoavan lainsäädännön.
Muutatte asiat paremmiksi niin katsotaan sitten uudestaan. Lakkoilemalla kaivatte omaa hautaanne -ja sekös minua vaan huvittaa.
Vallankumous on odotettavissa ja nykyiset poliitikot joutuvat vastuulle. Saattaa suomen sisällisodan tapahtumat toistua
Nykypäivänä ei ole hyviä puolueita kun persutkin myivät itsensä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:45"]
No tuota, jos poliittisen keskustelun taso ja tietämys on sama kuin tässä ketjussa, ei mikään ihme, että saatiin hallitus, joka ei pysty ottamaan lainaa tai elvyttämään. Vienti vetämään! T. Kokkari
[/quote]vientiä ei saada vetämään kun yritykset täysin kyvyttömiä ja investointihalu nolla ja kaikista pahinta: ei piristy koskaan, kun ihmisiltä viedään tulevaisuudenusko, työpaikat ja rahat kuluttaa!
Ja parasta tässä on se, että nää ällötykset yber rikkaat johtajat yms. muut päättäjät nauttivat hitonmoista palkkaa ja sysäävät rahansa veroparatiisiin, puhuvat kuinka tarvitaan nyky-Suomessa vastuunkantajia, että saadaan Suomi nousuun. Nää ne vasta todellisia vastuunkantajia onkin!! (huomaa sarkasmi) Tulipa pitkä lause muuten.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:51"]Nyt tarvitaan yleislakko!
[/quote]lähtee loputkin firmat ja työpaikat ulkomaille sitten
Mitä ap:lla olisi tarjottavana vaihtoehdoksi?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:51"]
Nyt tarvitaan yleislakko!
[/quote]
Joo!!! Se jos mikä saa investoinnit ja talouden nousuun!!!
Et ole ainoa, joka on menettänyt luottamuksensa. Luottamuksen puutteesta kärsii koko yhteiskunta ja talous ei silloin tietenkään toimi. Mutta se on niin epämääräinen asia, ettei siitä voi syyttää ketään tai mitään yksittäistä tahoa. Jokaisen pitää mennä vain itseensä tässä asiassa: luotanko minä tulevaisuuteen? Toisiin ihmisiin?
Se on sitä liberaalia oikeistopolitiikkaa.