Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päälle parikymppiset voi painaa 130-150 kg

Vierailija
11.08.2015 |

Jotenkin olen pitänyt 100 kg rajana, jonka yli on vaikea lihoa. Kuitenkin joissain laihdutusryhmissä on ihan mielettömän kokoisia. Miten niin nuorena voi edes lihoa hillittömästi. Vaatiiko se alkoholin mukaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi painaa 130-150 kg? Eipä sillä iällä ole merkitystä, jos elämäntavat ja geenit ovat syntymästä lähtien olleet tietynlaiset.

Vierailija
2/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvuiässä paino on helppo hallita, joten kyllä nuo luvut vaatii jotain ihan järjetöntä. Ei aiemmin ollut tuollaisia valaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin 2v sitten 115kg ollessani 18. Nyt 88kg ja toivottavasti onnistun tiputtaa loputkin :) Mulla lihomiseen oli yksinkertasesti syynä se, että ruoka oli ainut joka siinä oli. Lapsena olin jo liian lihava. Äiti aina hoki kasvupyrähdyksen tasottavan. Ei tasottunut. Kiusattiin siitä eikä kukaan aikuinen ollut siitä kiinnostunut. Jatkoin syömistä. Äiti ja isä erosi -> paikkasivat herkuilla. Kokoaika ruokana sitä mitä pyysin. Ja en todellakaan pyytänyt mitään terveellistä. Jatkoin sitten samalla tyylillä 18v saakka. Lääkärissä huomattiin korkeat verenpaineet ja sitten tapasin nykysen mieheni. Täys muutos elämäntapoihin ja hänen neuvoja kuunnellen laihduttamista :)

Vierailija
4/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kuule ongelma.

Vierailija
5/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten perusruokavalio oli itsellä kunnossa kun tuli käsitys, että voi syödä mitä tahansa lihomatta. Hienoa nelonen

Vierailija
6/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan täysin rehellisesti. Aina syönyt huonosti. Karkit, sipsit ja muut herkut päivittäin. Ruoasta saan pienen ilon muuten surulliseen elämään. Liikalihava mä olen just sen takia. Yksinkertaista.

Vierailija
7/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ruoalla paikataan puutteita elämässä. Ruoka voi tuoda lohtua/helpotusta. Lihominen voi myös olla jonkun sairauden syytä. Ei aina tuomita ihmisiä tuntematta. Jooko?

Vierailija
8/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaikkien olla sitä mitä on. Ärsyttää nää avn jokapäiväset kauhistelut kuinka joku liian lihava osti kaupassa eineksiä tai käytti liian tiukkoja housuja. Oma elämä. Sen hommaamista suosittelen APlle

Vierailija
9/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ihminen sä olet, jos olet mukana useissa laihdutusryhmissä? Jos olet itse tankki, niin kai sä sitten tiedät miten kiloja kerätään ja jos joku ryhmän vetäjä, niin huh huh.

Vierailija
10/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen läski ja tankki, mutta 50-70 kg kevyempi kuin minua yli 10 lyhyemmät tankkerit.

Vierailija
11/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 19 ja painan 93kg yksinlertaisesti siksi, että viimeksi äiti teki mulle ala-asteella ruokaa ja silloinkin satunnaisesti. Elin mikroruualla ja valmis pizzoilla, sipsillä ynnä muulla mistä sai nopeasti energiaa. Mulle ei ole opetettu koskaan miten syödään oikein. Myös jatkuva koulukiusaaminen yli painon takia sai minut syömään entisestään. Nyt yritän pudottaa painoa joka päivä liikun enemmän ja enemmän. Haaste on yhä oikeanlainen ruoka ja tunnesyömisen pois jättäminen, mutta ehkä vielä joskus :/

Vierailija
12/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:19"]

Joo olen läski ja tankki, mutta 50-70 kg kevyempi kuin minua yli 10 lyhyemmät tankkerit.

[/quote]

No onpa kiva että voit edes jossain kokea ylemmyydentunnetta.

Vierailija
13/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:19"]

[/quote]

Niin että kun sinä painat 80-100 kiloa, kukaan muukaan ei voi lihoa sen lihavammaksi? Aika moni 60 tai 70 kiloinen, ei myöskään älyllä pilattu ihminen ajattelee sinustakin vastaavasti. Lihomisen mekaniikan pitäisi olla tuttua jos oikein useammassa ryhmässä olet ollut. Ensin energian liikasaanti on pitkäkestoista. Kerran saavutettujen kilojen pysyvä laihduttaminen on vaikeaa. Jollakin liikakiloja on 5 toisella 100.

Vierailija
14/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla reseptillä syntyvät sekä 150-, että 100-kiloiset valaat. Paljon epäterveellistä ruokaa, niukasti itsehillintää ja hippunen heikkoa luonnetta. :)

Vierailija
15/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:30"]

Ihan samalla reseptillä syntyvät sekä 150-, että 100-kiloiset valaat. Paljon epäterveellistä ruokaa, niukasti itsehillintää ja hippunen heikkoa luonnetta. :)

[/quote]

+ paljon itsepetosta.

Vierailija
16/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:19"]

[/quote]

Niin että kun sinä painat 80-100 kiloa, kukaan muukaan ei voi lihoa sen lihavammaksi? Aika moni 60 tai 70 kiloinen, ei myöskään älyllä pilattu ihminen ajattelee sinustakin vastaavasti. Lihomisen mekaniikan pitäisi olla tuttua jos oikein useammassa ryhmässä olet ollut. Ensin energian liikasaanti on pitkäkestoista. Kerran saavutettujen kilojen pysyvä laihduttaminen on vaikeaa. Jollakin liikakiloja on 5 toisella 100.
[/quote]
Olen vanha ämmä ja omat syömiset on ollut karseita. Jos silti menee vuosikymmeniä lihomiseen minun mittoihin niin jäin vain vain miettimään mikä valtava työ on kasvatta itsensä nopeasti järjettömiin mittoihin. En epäilekään ettei minusta ajatella samoin. Mitään nämä 60 kg ajattelee sitten niistä tuplana minun painoisista.

Vierailija
17/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:30"]Ihan samalla reseptillä syntyvät sekä 150-, että 100-kiloiset valaat. Paljon epäterveellistä ruokaa, niukasti itsehillintää ja hippunen heikkoa luonnetta. :)
[/quote] en ikinä ole ollut 100 kg, onneksi siihen on turvallisesti matkaa 20 kg

Vierailija
18/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että se on ollenkaan mahdollista.  

Vierailija
19/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:57"]Miten kukaan voi painaa 130-150 kg? Eipä sillä iällä ole merkitystä, jos elämäntavat ja geenit ovat syntymästä lähtien olleet tietynlaiset.
[/quote]

Elämäntavat, ei geenit. Itse olen "läskistä" perheestä, ja olin lihava kunnes teininä aloin tehdä omat ruokani ja syömään normaalisti. Molemmat vanhemmat ovat lihavia, ja kaksi veljeäni myös.
Vanhempani olivat jatkuvasti työmatkoilla ym joten useimmiten söimme valmisruokia, eikä herkutteluamme rajoitettu.

Pikkuisen olen katkera vanhemmilleni tästä, sillä suhtautumiseni ruokaan tulee olemaan aina hieman kieroutunut, ja saan toden teolla tehdä töitä pysyäkseni timminä, mitä nyt olen...

N22

Vierailija
20/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:44"]En usko että se on ollenkaan mahdollista.  
[/quote]
Ai pelkällä syömisellä. Nämä nuoret äidit ovat kaappijuoppoja. Varma tieto