Olen lampun henki. Toteutan kolme toivettasi.
Mitä toivot? Et voi toivoa rakkautta, jonkun kuolemaa tai kuolleista heräämistä.
Kommentit (23)
Sodat pois, uskonnot pois, tytöt kouluun. Näillä pikku muutoksilla maailma olisi paljon parempi paikka.
Toivon sinulta ensimmäiseksi kunnon suihinottoa, toiseksi perseseksiä ja kolmanneksi lastin nielemistä. Milloin voit tulla toteuttamaan nämä toiveet? Kävisikö tänään?
No vitun huora millon sä tuut toteuttAa mun toiveet??↑
*Että saisimme vihdoin lapsen tai muutamankin.
*Viitisen miljoonaa euroa rahaa.
*mieheni saisi tehdä työnsä rauhassa, eikä työvälineet hajoaisi enää ikinä.
Autoon kallis remppa tulossa niin sen voisin toivoa olemattomiin. Sit vaikka tissien kohotusta pikkusen ja että ongelman hormonaalisen ehkäsyn kanssa loppuis
Ensimmäisenä jos poistaisit mailmasta somalirotat, toisena mustaloiset ja kolmantena sodomiitit.
Ois kannattu ostaa toyota niin ei tarttis rempata. Tyhmyydelle tulee hintaa.
Toivon David Beckhamin näköistä mukavaa miestä seuralaiseksi, miljardia euroa ja maailmanrauhaa
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:27"]
Sodat pois, uskonnot pois, tytöt kouluun. Näillä pikku muutoksilla maailma olisi paljon parempi paikka.
[/quote]
Ap kyllä sanoi, ettei voi toteuttaa yliluonnollisia...
Ensimmäinen toiveeni on, että saan rajattomasti toiveita, joita toteutat.
Toivon että HÄN on kiinnostunut minusta, toivon isommat tissit mutten mitään järkkyjä ja paremman alapään :)
Toivon, että saan haluamani työpaikan, tapaan tänään rakkaani ja että joku jossain päin maailmaa saa kuulla tänää hyviä uutisia. Älä petä minua Ap!
Toivon uskallusta, terveyttä ja onnistumisia.
Toivon että ISIS eristetään Siperiaan -45 asteen pakkaseen pelkät rätit jaloissaan.
Toivon italialaisen aviomiehen.
Toivon 10 miljoonaa euroa.
Työtä, terveen lapsen, huoletonta hetkeä
* terveyttä
* maailman varallisuuden uusjako niin että kaikilla olisi katto pään päällä, mahdollisuus terveydenhoitoon, kouluun ja työhön
* viimeinen ja tärkein toiveeni on kolme uutta toivetta, koska lista on vielä kesken
Olen Senkin Homo eikä ole tarvetta esittää toivomuksia, voin toivoa niitä itse itseltäni. Mutta: kiitos kysymästä ja hyvää illanjatkoa.
Anna mun lapselle 10000 euroa, toteuta huippulastensairaala ja lopeta sodat maailmasta.
Toivon kivaa työpaikkaa, menestystä, ja rohkeutta. Kiitos. Terveisin, e
Poikani ja mieheni terveeksi. 10 miljoonaa euroa rahaa.