Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Luulen näkeväni tuttuja ja sitten he ovatkin vieraita ihmisiä
11.08.2015 |
Käykö kenellekään muulle tällaista? Mietin, että onko se huolestuttavaa. eli kaukaa joku ihminen näyttää selvästi olevan joku jonka tunnen, mutta sitten se onkin joku vieras. Kai siis kaikille joskus käy näin, mutta mulle tänäänkin jo ainakin kolmesti.
Kommentit (2)
Ei käy, vaan päinvastoin. Tunnistan tutun ihmisen jo kaukaa eleistä ja olemuksesta. Ennen kuin näen hänet selvästi ja vaikka hän olisi pukeutunut oudosti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Käynti optikolla auttaa.