Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuukautissiteitä pakko käyttää jos ei halua?

Vierailija
11.08.2015 |

Olen niin kyllästynyt menkkoihin ei vaan huvita enää.... murrrrrrr.

Miten ne naiset toimii sellaisissa heimoissa joissa ollaan melkein alasti koko ajan?

Tai sellaiset naiset jotka on niin köyhiä ettei ole varaa mihinkään siteisiin tai muihin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:41"]Itse olen feministi ja olen kyllästynyt siihen, että naisen pitää tuntea itsensä jotenkin alemmaksi kuukautisten takia ja alentua käyttämään jotain rättejä. Itse olen freepussy-suuntauksen eli suomalaisittain vapaamenkkailun puolesta ollut jo useamman vuoden ja minä annan vuotaa just sillain miten sitä tulee, eikä kiinnosta muiden ihmisten mielipiteet mun verisistä housuistani. Minä olen nainen, minulla on vittu ja minulla on oikeus siihen ja kaikkiin sen toimintoihin, eikä siihen saa olla kellään mitään kitistävää!
[/quote]

Minun puolestani saat ihan vapaasti olla ilman sidettä, jos haluat sillä tavalla osoittaa mieltäsi. Mutta minä en ainakaan halua tahria sohvia, petivaatteita ja kangaspäällysteisiä tuoleja menkkaverellä. Vaatteista nyt puhumattakaan. Enkä myöskään haluaisi vieraita istumaan sohvilleni pillu paljaana. Mutta anna mennä vaan!

Eikä sinun tarvitse tuntea itseäsi jotenkin alemmaksi kuukautisten aikana. Harmi jos tunnet niin. Siteet ja tamponit oikeastaan ovat vain avuksi.

Vierailija
22/23 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:41"]Itse olen feministi ja olen kyllästynyt siihen, että naisen pitää tuntea itsensä jotenkin alemmaksi kuukautisten takia ja alentua käyttämään jotain rättejä. Itse olen freepussy-suuntauksen eli suomalaisittain vapaamenkkailun puolesta ollut jo useamman vuoden ja minä annan vuotaa just sillain miten sitä tulee, eikä kiinnosta muiden ihmisten mielipiteet mun verisistä housuistani. Minä olen nainen, minulla on vittu ja minulla on oikeus siihen ja kaikkiin sen toimintoihin, eikä siihen saa olla kellään mitään kitistävää!
[/quote]
Toki on, mut et sä nyt mee paskomaankaan muiden sohville. Se on muiden huomioonottamista. On todella itsekästä jättää verta pitkin maita ja mantuja muiden pestäväksi, etkä todellakaan tee asiallesi hyvää tällaisilla metodeilla.

T: Itsekin feministi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:24"]Esim. Kehitysmaissa ollaan hyvin pitkälti joko raskaana tai sitten imetetään. Joissain kulttuureissa ei saa poistua kotoaan kuukautisten aikaan.
[/quote]
Näin. On ihan tieteellisesti tutkittu, että jatkuvat kuukautiset ovat luonnoton olotila. Luonnossa me kuoltaisiin viim. nelikymppisinä ja siihen asti synnytettäisiin ja imetettäisiin jatkuvasti, ja myös ravinto olisi paljon niukempaa eli kuukautiset olisivat todella harvinaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä