Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuukautissiteitä pakko käyttää jos ei halua?

Vierailija
11.08.2015 |

Olen niin kyllästynyt menkkoihin ei vaan huvita enää.... murrrrrrr.

Miten ne naiset toimii sellaisissa heimoissa joissa ollaan melkein alasti koko ajan?

Tai sellaiset naiset jotka on niin köyhiä ettei ole varaa mihinkään siteisiin tai muihin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on rättejä, kankaasta revittyjä

Vierailija
2/23 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponit?Kuukuppi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä varmaan sakkoja saa puhumattakaan isommista rangaistuksista, jos ei käytä. 

Voi tietysti kohta olla aika ei-toivottu vieras monissa paikoissa. Katsos kun veri lähtee vähän huonosti kangaspäällyisiltä tuoleilta. 

Vierailija
4/23 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syömään minipilsuja. Loppuu kuukautiset...

Vierailija
5/23 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka?

Vierailija
6/23 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:08"]

Miten ne naiset toimii sellaisissa heimoissa joissa ollaan melkein alasti koko ajan?

[/quote]

Ne antaa tulla pitkin reisiä. Varmaan välillä käydään pesasemassa joessa tai meressä. Niillä on muutakin tekemistä ku miettiä menkkoja, kun joka päivä pitää saada jonkinlaista sapuskaa.

Vierailija
7/23 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Kehitysmaissa ollaan hyvin pitkälti joko raskaana tai sitten imetetään. Joissain kulttuureissa ei saa poistua kotoaan kuukautisten aikaan.

Vierailija
8/23 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arghh en mäkää jaksais joka kuukausi tätä rättipelleilyä :(

Vierailija
9/23 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen feministi ja olen kyllästynyt siihen, että naisen pitää tuntea itsensä jotenkin alemmaksi kuukautisten takia ja alentua käyttämään jotain rättejä. Itse olen freepussy-suuntauksen eli suomalaisittain vapaamenkkailun puolesta ollut jo useamman vuoden ja minä annan vuotaa just sillain miten sitä tulee, eikä kiinnosta muiden ihmisten mielipiteet mun verisistä housuistani. Minä olen nainen, minulla on vittu ja minulla on oikeus siihen ja kaikkiin sen toimintoihin, eikä siihen saa olla kellään mitään kitistävää!

Vierailija
10/23 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia että teillä on noin pienet ongelmat että teette siteistä ongelman. Itse en ehdi yleensä edes ajatella koko sidettä

Vierailija
11/23 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olet kova likka pyykkään, niin ole toki luomuna :)

Vierailija
12/23 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli liikut kuukautisten aikaan kotisi ulkopuolella, niin kyllä kiitos.

Vierailija
13/23 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, 10!

Vierailija
14/23 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole helpompaa pitää sidettä jonka vaihtaa välillä kuin antaa veren valua pitkin ja sitten pyykkäillä verisiä vaatteita? Vai liikutko alasti? Miten silloin esim. istut sohvalla? :D

Vierailija
15/23 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:18"]Hormonikierukka?
[/quote]
No vaimolla tuntuu olevan vuotoa kaksi kertaa kuukaudessa, joten ei välttämättä hyvä neuvo.

Vierailija
16/23 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:41"]Itse olen feministi ja olen kyllästynyt siihen, että naisen pitää tuntea itsensä jotenkin alemmaksi kuukautisten takia ja alentua käyttämään jotain rättejä. Itse olen freepussy-suuntauksen eli suomalaisittain vapaamenkkailun puolesta ollut jo useamman vuoden ja minä annan vuotaa just sillain miten sitä tulee, eikä kiinnosta muiden ihmisten mielipiteet mun verisistä housuistani. Minä olen nainen, minulla on vittu ja minulla on oikeus siihen ja kaikkiin sen toimintoihin, eikä siihen saa olla kellään mitään kitistävää!
[/quote]
Ilmasta pillua-suuntaus.

Vierailija
17/23 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah :D muistin näistä menkoista semmosen pikkutarinan mitä naapurin rouva kertoi. Huusi kovaan ääneen että voi vitt* ku mulla on menkat ja mä laitoin wc paperia pikkuhousuihin... Sit sen vieressä istui miehiä ja ne nauroi sille, kyllä kieltämättä muakin nauratti sillon :DDD ihmettelen vaan et miten joku kehtaa tommosia puhua kaikkien kuullen?

Vierailija
18/23 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:41"]

Itse olen feministi ja olen kyllästynyt siihen, että naisen pitää tuntea itsensä jotenkin alemmaksi kuukautisten takia ja alentua käyttämään jotain rättejä. Itse olen freepussy-suuntauksen eli suomalaisittain vapaamenkkailun puolesta ollut jo useamman vuoden ja minä annan vuotaa just sillain miten sitä tulee, eikä kiinnosta muiden ihmisten mielipiteet mun verisistä housuistani. Minä olen nainen, minulla on vittu ja minulla on oikeus siihen ja kaikkiin sen toimintoihin, eikä siihen saa olla kellään mitään kitistävää!

[/quote]

Ei kukaan ole kieltämässäkään vittuasi ja sen toimintoja. 

Oman mukavuuteni kannalta käytän ihan siteitä. Pysyy vaatteet ja tuolit puhtaina. Eihän menkat mikään kiva asia ole mutta minkäs biologialle voi. Minä olen kylläkin kiitollinen siitä, etteivät menkat ole kivuliaat eikä kovin runsaatkaan. On kamala katsoa esim. siskoani, joka on ihan toimintakyvytön parina päivänä kuusta kipujen takia.

Vierailija
19/23 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:41"]Itse olen feministi ja olen kyllästynyt siihen, että naisen pitää tuntea itsensä jotenkin alemmaksi kuukautisten takia ja alentua käyttämään jotain rättejä. Itse olen freepussy-suuntauksen eli suomalaisittain vapaamenkkailun puolesta ollut jo useamman vuoden ja minä annan vuotaa just sillain miten sitä tulee, eikä kiinnosta muiden ihmisten mielipiteet mun verisistä housuistani. Minä olen nainen, minulla on vittu ja minulla on oikeus siihen ja kaikkiin sen toimintoihin, eikä siihen saa olla kellään mitään kitistävää!
[/quote]
Onneksi emme ole kavereita.

Vierailija
20/23 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:18"]

Hormonikierukka?

[/quote]

Mulla on hormonikierukka,ja vaikka ei ole ollut pariin vuoteen kuukautisia,saan tiettyyn aikaan kuusta niin pahoja kohtukouristuksia,että meinaa taju lähteä,en suosittele kierukkaa :D Onhan AP muitakin kuukautissuojia kuin siteet,kuten jo mainitut tamponit,kuukupit ja kangasrätit.Tai sitten toimit niin kuin aikana ennen siteiden keksimistä,ala käyttää paksuja villakankaisia alushameita joihin veri imeytyy ja yritä olla hirveästi liikkumatta kuukautisten aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan