Tehdään niksipirkkaketju!
Kommentit (85)
Jos lapsesi pitää kutittamisesta, kokeilepa apuna pullasutia. Kutittaa varmasti ja on kivaa lapsesi mielestä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:42"]Kätevät urheilurintaliivit saat vanhoista sukkahousuista, kireydenkin voit säätää ihan itse. Vittuun kuppikoot.
[/quote]
Itseasiassa tää on muuten mahtava idea! Mä en tykkää pitää rintaliivejä, ja ärsyttää kun joistain paidoista näkyy nännit läpi, niin pakko käyttää. *lähtee tonkimaan vaatekaapista sukkahousuja*
Facebookin kaatuessa voi ensihätään huutaa ikkunasta mitä tuli laitettua ruuaksi.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:19"]Asunto säilyy karvattomana kun pujottaa lemmikit vahoihin sukkahousuihin.
[/quote]
Ihana, kiitti <3. Toimiiko myös karvaiseen mieheen?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:12"]
Onpas paljon sukkahousuniksejä!
[/quote]
Just mietin että missäköhän menee se ikäraja jonka tällä puolen vielä ymmärretään sukkahousuviittaus. :D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:19"]Asunto säilyy karvattomana kun pujottaa lemmikit vahoihin sukkahousuihin. [/quote] Ihana, kiitti <3. Toimiiko myös karvaiseen mieheen?
[/quote]
Toimii, mutta muistuta miestä ettei poistu asunnosta karvasuojaimessa, etenkin kaupassa tai pankissa saattaa tulla ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:19"]Asunto säilyy karvattomana kun pujottaa lemmikit vahoihin sukkahousuihin. [/quote] Ihana, kiitti <3. Toimiiko myös karvaiseen mieheen?
[/quote]
Toimii, mutta muistuta miestä ettei poistu asunnosta karvasuojaimessa, etenkin kaupassa tai pankissa saattaa tulla ongelmia.
[/quote]
Riippuu siitä miksi sinne pankkiin menee....duuniasu?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:42"]Kätevät urheilurintaliivit saat vanhoista sukkahousuista, kireydenkin voit säätää ihan itse. Vittuun kuppikoot. [/quote] Itseasiassa tää on muuten mahtava idea! Mä en tykkää pitää rintaliivejä, ja ärsyttää kun joistain paidoista näkyy nännit läpi, niin pakko käyttää. *lähtee tonkimaan vaatekaapista sukkahousuja*
[/quote]
Mä en ymmärrä miten, siis kääritäänko lahjeosat vaan rintakehän ympäri? Vai pujotetaanko rinnat lahkeista jotka on lyhennetty? Koska silloinhan niihin pitäisi tehdä solmut päähän jolloin taas näyttää siltä että on valtavat nännit! :D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:58"]Jos mies alkaa humalassa äriseen vedän sen päälle parit sukkahousut, vien ulos terassituoliin istumaan ja teen sen liikuntakyvyttlmäksi sukkahousuilla. Kyllä se on joskus kysyny enkö pääsi putkaan ku nuo sääsket ja mäkärät syö...
[/quote]
Voi myös elmukelmuttaa.On kokeiltu.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:42"]Kätevät urheilurintaliivit saat vanhoista sukkahousuista, kireydenkin voit säätää ihan itse. Vittuun kuppikoot. [/quote] Itseasiassa tää on muuten mahtava idea! Mä en tykkää pitää rintaliivejä, ja ärsyttää kun joistain paidoista näkyy nännit läpi, niin pakko käyttää. *lähtee tonkimaan vaatekaapista sukkahousuja*
[/quote]
Mä en ymmärrä miten, siis kääritäänko lahjeosat vaan rintakehän ympäri? Vai pujotetaanko rinnat lahkeista jotka on lyhennetty? Koska silloinhan niihin pitäisi tehdä solmut päähän jolloin taas näyttää siltä että on valtavat nännit! :D
[/quote]
Itse ainakin tekisin niin, että leikkaisin lahkeesta reiden kohdalta palasen. Siitä tulee sellainen tuubimallinen :) Ei kyllä taida kovin tukeva olla :D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:21"]
[/quote]
[/quote]
No nyt hajos. :D
Facebookin kaatuessa voi ensihätään huutaa ikkunasta mitä tuli laitettua ruuaksi.
[/quote]
Ja instagramin kaatuessa voi piirtää ruokaannoksensa, monistaa, ja heittää ikkunasta ulos.
Onko liikaa rahaa? Ota luoksesi asumaan pari teiniä ja rahahuolesi ovat ohi.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:14"]
[/quote]
Ja instagramin kaatuessa voi piirtää ruokaannoksensa, monistaa, ja heittää ikkunasta ulos.
[/quote]
Saitte mun loppupäivästä iloisemman,kiitos :DDDD !
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:14"]Facebookin kaatuessa voi ensihätään huutaa ikkunasta mitä tuli laitettua ruuaksi.
[/quote]
Meni melkein pissat housuun.
Terv. Ei-Facebookkari
Oikeesti lehdestä luettu. METSÄÄN lähtiessä vedä PUNAINEN uimalakki päähän niin hirvikärpäset ei pääse hiuksiin. Mietin että mihin muualle lähtiessä voisin vetää päähän tämän värillä valitun päähineen kun piti oikein korostaa niitä?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:50"]
Oikeesti lehdestä luettu. METSÄÄN lähtiessä vedä PUNAINEN uimalakki päähän niin hirvikärpäset ei pääse hiuksiin. Mietin että mihin muualle lähtiessä voisin vetää päähän tämän värillä valitun päähineen kun piti oikein korostaa niitä?
[/quote]
Mä taas olen aina miettinyt että kun jalkapallokisoissa istutaan oman joukkueen paidat päällä katsomossa niin miksei uimareita kannusteta oman maan uimalakit päässä?
Jos mies alkaa humalassa äriseen vedän sen päälle parit sukkahousut, vien ulos terassituoliin istumaan ja teen sen liikuntakyvyttlmäksi sukkahousuilla. Kyllä se on joskus kysyny enkö pääsi putkaan ku nuo sääsket ja mäkärät syö...