Miksi naisille kiltti mies?
Miksi kaikki naiset haluaa bile-danin? Tai semmoisen joka ei kunnioita naista. Minä olen 23v ja poikuus tallella koska olen ujo kiltti mies. Kohtelen naisia liian hyvin ja se on ehkä syyni naisettomuuteeni. Minun pitäisi ruveta ryyppäämään ja hakkaamaan naisia että naiset kiinnostuisi minusta.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:52"]Ei kannata laittaa noin paljoa painoarvoa naisille. Turha stressata jostain huorista.
[/quote]
No näinhän se on mutta jokainen mies kaipaa naisen kosketusta ja hyväksyntää. Se on ihmisen perustarve ja ilman sitä mielenterveys kärsii.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:53"]Voisitko jo hakea apua tuohon sun ongelmaan? AV ei ole se oikea paikka.
[/quote]
No hain apua itseasissa. Mutta lääkärinainen vain nauroi minun ongelmalleni...
Naiset haukkuu täällä dania vaikka oikeasti pillu kosteana aina kun näkevät danin. Naiset valehtelee aina mutta teot ratkaisee.
Mä tykkään kilteistä ja rahallisista miehistä. En todellakaan haluaisi semmoista ryyppäävää ja kovistelevaa idioottia.
T. N23
Mä ainakin tykkään hakata kilttejä miehiä. Hakkaan heti jos sanot moi. Teen sen siks et haluun lisää näitä ketjuja AV:lle, näillä on nimittäin sisällöllisesti älykkäin ja merkityksellisin anti.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:59"]Mä tykkään kilteistä ja rahallisista miehistä. En todellakaan haluaisi semmoista ryyppäävää ja kovistelevaa idioottia.
T. N23
[/quote]
Hupakko valehtelee. Ainakin vaadit sitten paksualompakkoa ja lihaksia mieheltä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:01"]Mä ainakin tykkään hakata kilttejä miehiä. Hakkaan heti jos sanot moi. Teen sen siks et haluun lisää näitä ketjuja AV:lle, näillä on nimittäin sisällöllisesti älykkäin ja merkityksellisin anti.
[/quote]
Femakot haluaa jo hakata miehet. Kuinka sairaaksi maailma on mennyt.
Ap
Usein ne itseään kiltiksi ja kunnolliseksi nimittävät ovat niitä pahimpia hakkaajia. Itsetunto nolla, ja sitten napsahtaa. Parhaassa tapauksessa kiltti mies on vain ujo - silloin kannattaa opetella juttelemaan naisille vähän reippaammin. Jos kukaan ei huoli, vika on muualla kuin kiltteydessä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:59"]Mä tykkään kilteistä ja rahallisista miehistä. En todellakaan haluaisi semmoista ryyppäävää ja kovistelevaa idioottia. T. N23 [/quote] Hupakko valehtelee. Ainakin vaadit sitten paksualompakkoa ja lihaksia mieheltä. Ap
[/quote]
Kiltit miehet nimenomaan haukkuvat naisia hupakoiksi.
Älä ap uskottele itsellesi että olet kiltti ja kiva mies. Et selvästikään ole. Ja tiedätkö mitä? Sekään ei ole naisten syy.
Minun mieheni on onneksi oikeasti kiltti ja kiva. Ja ihana ja rakas. Hän ei kutsu naisia hupakoiksi, huoriksi tai lortoiksi eikä pidä naisia pelkkinä pilluina.
Ei vika ole kiltteydessä vaan siinä että yleensä nämä "kiltit" miehet ovat oikeasti passiivis-aggressiivisia kusipäitä jotka pitävät naisia jonakin alempiarvoisina olioina.
Et kyllä kuulosta yhtään kiltiltä mieheltä. Ja varsinkaan mukavalta.
"kiltit" ja "kivat" miehet haluavat palkintoseksiä normaaleista käytötavoista. He tosin eivät ole oikeasti kilttejä eivätkä kivoja.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:51"]
Miksi kaikki naiset haluaa bile-danin? Tai semmoisen joka ei kunnioita naista. Minä olen 23v ja poikuus tallella koska olen ujo kiltti mies. Kohtelen naisia liian hyvin ja se on ehkä syyni naisettomuuteeni. Minun pitäisi ruveta ryyppäämään ja hakkaamaan naisia että naiset kiinnostuisi minusta.
[/quote]
Maailma on täynnä oikeasti hyvännäköisiä miehiä ja sä otat esimerkiksi bile-danin? :D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:57"]
Naiset haukkuu täällä dania vaikka oikeasti pillu kosteana aina kun näkevät danin. Naiset valehtelee aina mutta teot ratkaisee.
[/quote]
Mene Dani päiväunille.
Kiltti mies on yleensä synonyymi tylsälle ja epäitsevarmalle.
Jossain vaiheessa minäkin pidin "kiltteyttäni" syynä yksinäisyydelleni, mutta sitten karistin tuon deluusion ja tajusin olevani melko normaali: välillä mukava ja välillä täysi mulkku. Se mikä minulta puuttuu on tietynlainen röyhkeys ja omanarvontunto, joilla olisi päässyt monessakin tilanteessa helpommin eteenpäin. Takarivistä vaisusti viittailemalla ei tulosta pahemmin tehdä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:52"]Ei kannata laittaa noin paljoa painoarvoa naisille. Turha stressata jostain huorista. [/quote] No näinhän se on mutta jokainen mies kaipaa naisen kosketusta ja hyväksyntää. Se on ihmisen perustarve ja ilman sitä mielenterveys kärsii.
[/quote]
Tätäkin oli näköjään taas alapeukutettu, mutta kyllä tässä se kuuluisa totuuden siemen pyörii. Ehkä kyseessä ei ole perustarve ja ihmiset ovat tämänkin suhteen yksilöitä, mutta onhan elämä vailla välittämistä, lämpöä tai kosketusta monellakin tapaa taivaltamista jatkuvaan vastatuuleen. Sinä, kaverit ja yhteiskunta olettavat/kaipaavat tiettyjä asioita, joiden puutetta saa sitten olla selittämässä ja tilanteen muutosta kaivata.
Se just on se juju: itsevarmuus ja röyhkeys. Se kusipäisyys paljastuu yleensä seksin jälkeen :/
Eli kunhan löydät rohkeutta hurmata naisen etkä pelkää pakkeja, niin löydät sen oikean
Hoh-vitun-hoijaa.
Onhan näitä miehiä, jotka on niin kovin kilttejä omasta mielestään, mutta pettää ja haukkuu silti naistaan ja muitakin naisia netissä juuri tällaisissa keskusteluissa.
Sellaset oikeasti kiltit ja hyväsydämiset viehättävät kyllä, ainakin toisia hyväsydämisiä joita ei "kilttien" miesten ilkeilyt kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:57"]
[/quote]
Sulla on ihmeellisiä käsityksiä naisista. Tunnetko yhtään naista?
Voisitko jo hakea apua tuohon sun ongelmaan? AV ei ole se oikea paikka.