Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö tähän työhön? Buukkaaja, mitä se tarkoittaakaan..

Vierailija
11.08.2015 |

Oon akateeminen työtön. Myynti- ja markkinointi kiinnostaa. Löysin tällasen työpaikan, jossa kyseessä on buukkaajan työ.. ilmeisesti yritysmyyntiä, varmaan puhelimessa :(? Ilmoituksessa ei ollut palkkaa, mutta saman firman aiemmissa ilmoituksissa ollut 1700e/kk + provisio. Hyvät työajat ja työpaikan sijainti ihanteellinen. Lähtisitkö? Vähän pelottaa kun puhelinmyynnistä pelotellaan..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin siis hakemista. Onko luotettava firma? Kellään kokemusta?

kyseessä tämä työ:https://tyopaikat.oikotie.fi/avoimet-tyopaikat/buukkaaja-helsinki/789108

-Ap

Vierailija
2/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buukkaaja eli puhelinmyyjä, todennäköisesti b2b. En lähtisi, en siedä puhelimessa puhumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita firmoihin ja yritä varata aika varsinaiselle soitolle/käynnille, jolloin joku toinen menee ja esittelee tuotteen tms. Eli ihan tavallista puhelinmyyntiä.

Vierailija
4/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo juurikin b2b. Mä en pelkää puhelimessa puhumista, mutta mietin millaista työssä arki oikein on. Paljon puheluita pitäisi soitella per päivä? Ap

Vierailija
5/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis kuuluuko työajalla etsiä potentiaalisia asiakkaita vai soitetaanko sitä oikeasti melkein koko työpäivän ajan asiakkaille? Kai soittelun kestäisi jos on muutakin tehtävää. Ap

Vierailija
6/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, itse olin lukioaikoinani kesätöissä buukkaajana. Puheluita pitää soittaa päivittäin satoja, työ on henkisesti todella rankkaa, puolet kanssani samaan aikaan aloittaneista (meitä oli siis 20) oli lopettanut kahden viikon kuluttua, itse jaksoin kuukauden. Suurin osa puhelinmyyjistähän on siis alaikäisiä, joten se varmaan kertoo aika paljon.