Nyt pinoon asuinalueita Helsingistä, joissa mukavaa ja rauhallista asustella!
Ja luontoakin saisi olla ympärillä/lähettyvillä.
Kiitos.
Kommentit (25)
Itse asun tällä hetkellä Myyrmäessä, aiemmin olen asunut Lauttasaaressa, Kalliossa, Töölössä, Itä-PAkilassa ja Paloheinässä. Täällä Vantaan puolella on (suureksi yllätyksekseni) kaikki palvelut toimineet paljon paremmin kuin Helsingissä. Ihan esimerkkinä neuvolapalvelut, jotka oli Helsingissä tosi nihkeetä liukuhihnatoimintaa, tosi lyhyet vastaanotot, ja loppuraskaudesta annettiin päällekkäisiä aikoja, koska " varmaan joku ainakin on jo synnyttänyt" ...
Täällä on luontoa, hyvät kulkuyhteydet joka suuntaan (Helsinkiin junalla 17 min) ja enpä ole niihin häiriöihinkään törmännyt, vaikka tällä seudulla tietysti " mainetta" piisaa. Myös oman talomme porukka on ihan mahtavaa, kaikki tuntee toisensa, rappu koristellaan joulun alla ja hommataan yhteinen kuusi, ja kaikki koristeet saa olla ihan rauhassa.
Kyllä tuolla hinnalla saa ihan kivan kolmion, tosin pientä remppaa saattaa vaatia. Itse en muuttaisi Vantaalle mm. koska lapsiperheiden tuet ovat selväsi huonommat, päiväkotitilanne on vielä huonompi kuin täällä ja kulkuyhteydet ovat myös täällä paremmat.
oma hyvä terveyskeskus, tosi paljon harrastustoimintaa jne.
t. larulainen (100m2, 350 000¿...)