Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroopan talous alkaa kärsimään pakotteista

Vierailija
10.03.2022 |

Katkeaa kaikki Venäjään liittyvä kaupankäynti mikä sisältää raaka-aineet jne... arvo noin 400 miljardia, Venäjän investoinnit katosivat kankkulan kaivoon ja niiden arvot satoja miljardeja, ja nyt iltapulutkin alkaneet kertomaan siitä että sanktiot alkavat tuntua Euroopassa.

Samaan aikaan inflaatio nousee, ruuan hinta kallistuu, myös löpö alkaa kallistumaan entisestään.

Amerikkalaiset ja Kiinalaiset tulevat parin vuoden sisään Eurooppaan ostohousut jalassaan ja ostavat kärsivät Eurooppalaiset yhtiöt tai vähintään osia niistä. Kiina aloitti jo Venäjällä.

Kommentit (209)

Vierailija
161/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta ruplaa maksaa per aloitus?

Väitätkö että inflaatio ei ole nousussa? Et voi sivuuttaa ongelmia itkemällä jostain trolleista.

Olen eri mutta olen valmis ihan mihin vaan hintojen nousuun ja muuhun jos sillä saadaan Venäjä lopullisesti romautettua.

No miksi muut Euroopan maat eivät ole valmiita samaan? Energia kulkee ja maksut menevät.

En tiedä minä olen vain minä.

Aivan mahtavaa kun Venäjä kuolee.

Vierailija
162/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö että inflaatio ei ole nousussa? Et voi sivuuttaa ongelmia itkemällä jostain trolleista.

Olen eri mutta olen valmis ihan mihin vaan hintojen nousuun ja muuhun jos sillä saadaan Venäjä lopullisesti romautettua.

Nyt on hieman asiat sekaisin. Meidän tehtävämne ei ole sotia Venäjää vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaa vielä Suomessakin nälkä kourimaan tosissaan ennen pitkää. Ei siitä ole kuin 70 vuotta, kun piti maaseudulla olla ruokavaraston ovessa kunnon lukko ja pihalla pystyvä vahtikoira, ettei kiertelevät kerjäläiset olisi kaikkea niistäneet.

Vierailija
164/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdatko, että elämme vielä korona-aikaa eli talouden kurjistusaikaa?

Silläkin päästään kohti sitä, että tulevaisuuden kulkuneuvo on tämä:

"matkustava ajoneuvo, joka toimii vedellä ja puulla"

Joo, Venäjällä ainakin kun siellä ei enää valmisteta edes niitä Ladoja.

Vierailija
165/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa mihin suuntaan kotimaisten firmojen käppyrät osoittavat... hieman droppia näkyy :P :P :P

https://www.raute.fi/sijoittajat/

Jos omistaa kotimaisia firmoja niin kannattaa aloittaa osakkeiden myyminen ja kotiuttaa mitä saa.

Pyh, en myy mitään. Tässä tilanteessa ei paljon osakekurssit kiinnosta.

Väännän sinulle rautalangasta.

Firma ei saa tilauksia ---> vienti sakkaa ---> osakkeiden arvot romahtavat ---> työntekijöitä ei tarvita yhtä paljon ---> ylimääräiset työntekijät irtisanotaan ---> verotulot pienevät ja työttömyys lisääntyy mikä tarkoittaa lisää menoja valtiolle sekä kunnille.

Aikuisten pitäisi tietää nämä asiat ilman ertä täytyy erikseen selostaa. Tätäkin ketjua lukemalla huomaa etteivät artikkelit suomalaisten huonoista taloustaidoista ole pelkkää höpötystä vain.

Niin? Entä sitten? Pääasia että Venäjä taantuu banaanivaltioksi tai jopa sen alle. Olen täysin valmis leikkaamaan elintasoani reilustikin. Oletko sinä, Pjotr?

Onko ne Venäläiset tehnyt sulle jotain pahaa vai mistä tuo viha kumpuaa?

Vaihtelua sullakin nyt kun ei tarvitse enää rokottamattomia haukkua.

Et ole vissiin katsonut uutisia viime viikkoina?

Ovatko ne Venäläiset tehnyt sulle jotain pahaa? Hehän tästä eniten kärsivät, ei Putin.

Vierailija
166/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hieman asiat sekaisin. Meidän tehtävämne ei ole sotia Venäjää vastaan.

Se on kaikkien oikeiden ihmisten tehtävä.

Vierailija
167/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauankos Kuuban kauppasaarto jatkui?

Vierailija
168/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Googlettakaa nyt oikeasti sellainen asia kuin fortressrussia, tätä on valmisteltu vuodesta 2014, ei tule olemaan mitään, siis mitään, vaikutusta venäjään.

Te luulette, että put--in on joku höperö, joka vaan höpertää, se on entinen kgb, jolla oli ennen sen presidentin uraa noin 20 vuoden kokemus sotastrategiasta, se on niin kuin valmistautunein ja strategisin johtaja mitä maailmassa on tällä hetkellä.

Vierailija
169/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Venäjällä määrättiin pakolliset terveystarkastukset ulkomaalaisille puolen vuoden välein?

Olisko vaikka siksi että he lähtisivät maasta...

Vierailija
170/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se metsä vastaa kuin sinne huutaa:

Venäjä laittaa suomen metsäteollisuuden viennin venäjälle kokonaan kiinni!

Mitäs sitten tehdään? Taas koneella Usahan Biden pelastaa koko EU:n?

Vierailija
171/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettakaa nyt oikeasti sellainen asia kuin fortressrussia, tätä on valmisteltu vuodesta 2014, ei tule olemaan mitään, siis mitään, vaikutusta venäjään.

Te luulette, että put--in on joku höperö, joka vaan höpertää, se on entinen kgb, jolla oli ennen sen presidentin uraa noin 20 vuoden kokemus sotastrategiasta, se on niin kuin valmistautunein ja strategisin johtaja mitä maailmassa on tällä hetkellä.

Googletin ja kaikkialla sanottiin vaan että fortress russia is crumbling....

Vierailija
172/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

https://www.thestar.com/business/2022/03/03/is-putin-sanction-proof-why…

Tuossa on jotain siitä. Ne on keränneet tätä varten arviolta 640 miljardia, ja tehneet strategian koko jutusta, aikoja sitten-

For years, Putin has sought to sanction-proof Russia by reducing its dependence on western countries while turning to eastern titans like China for trade partnerships and economic growth.

In the aftermath of Russia’s 2014 annexation of Crimea, when the United States and European Union bombarded Russia with sanctions, Putin dramatically reduced Russia’s foreign debt — freeing the country from borrowing money from the west — while imposing high import tariffs that de-incentivized trade with the outside world.

“Putin is not running a democracy; he’s not running in any real elections. Sanctions won’t hurt him when he’s accountable to no one.”

Vierailija
173/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googletin ja kaikkialla sanottiin vaan että fortress russia is crumbling....

Kannattaa katsoa enemmän kuin yksi tulos, jos haluaa tietää mitä tuo tarkoittaa.

Vierailija
174/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"freeing the country from borrowing money from the west "

Venäjällä menee paremmin kun meillä.

Putin kielsi vuosi sitten raakapuun viennin ulkomaille. Se mies on oikeasti viisas.

Vierailija
175/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikäs on Kuuban elintaso?

Vierailija
176/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on nyt herännyt empatia tuntematonta Ukrainaa kohtaan 🤣 Sen vuoksi työttömyys saa olla vaikka 50%, kun taistellaan eurooppalaisten arvojen puolesta 🤣 Nyt viimeistään todistetaan, et suomalaiset eu ookaan mitää kekkoslaisii, vaikka vahvaa johtajaa aina haikailevatkin, vaan pesunkestäviä eurooppalaisii 😂😂

Niinpä.  Jos Ukrainaan olisi hyökännyt USA, olisi nämä samat hyvesignaloijat ja eihaittaat ihan hipihiljaa tai korkeintaan kannustaisivat USA:ta.

Vierailija
177/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putin kielsi vuosi sitten raakapuun viennin ulkomaille. Se mies on oikeasti viisas.

Totta, jos tarkoitat viisaalla ihan saatanan tyhmää.

Vierailija
178/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

https://www.thestar.com/business/2022/03/03/is-putin-sanction-proof-why…

Tuossa on jotain siitä. Ne on keränneet tätä varten arviolta 640 miljardia, ja tehneet strategian koko jutusta, aikoja sitten-

For years, Putin has sought to sanction-proof Russia by reducing its dependence on western countries while turning to eastern titans like China for trade partnerships and economic growth.

In the aftermath of Russia’s 2014 annexation of Crimea, when the United States and European Union bombarded Russia with sanctions, Putin dramatically reduced Russia’s foreign debt — freeing the country from borrowing money from the west — while imposing high import tariffs that de-incentivized trade with the outside world.

“Putin is not running a democracy; he’s not running in any real elections. Sanctions won’t hurt him when he’s accountable to no one.”

Kassa on jo huvennut radikaalisti.

Vierailija
179/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on oikeasti ollut pelottavaa miten ihmiset uskoo propagandaan (myös venäjän, tuo saattaa kokonaan olla sieltä lähtöisin, esim. mafiapomot käyttää samaa strategiaa levittämällä huhuja itsestään vähän höperöinä ja kyvyttöminä....) siitä, että putin olisi joku pikkuinen höpsäkkä joka nyt vähän sotii.

Se on niin täysi kone tässä asiassa, ihmiset voi itsekin ottaa selville millainen henkilö ja millaisella taustalla se on, eikä vaan uskoa mediaa.

Vierailija
180/209 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te näette miten agenda 2030 edistyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi