mies ei koskettele treffeillä
olen tavannut neljä krt mukavaa miestä. Olemme molemmat 30-vuotaita eli emme ihan junnuja. Mies ei vieläkään oikein koske eli käytännössä ei ole kiinnostunut? koskee olkapäähän, ei muualle. Halaamme aina tavatessa, minun aloitteestani.
Estynyt tai ei vain halua minua? Exäni oli todella haluton naisesta riippumatta, pelkään että taas sama juttu.
Kommentit (6)
Voi haluta seksiä, mutta ei piittaa muusta läheisyydestä. Kokeilepa mennä treffeille hänen luokseen "leffaa katsomaan".
Katselen nyt vielä muutaman kerran miten etenee vai eteneekö. En itsekään haluaisi erityisen nopeasti edetä mutta tämä on jo omituisen hidasta. En enää halua "kylmää" miestä, mutta jospa tämä vielä lämpenisi.
Voi jeesus... monet miehet on niin epävarmoja naisten kanssa, ettei uskalla koskea.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:23"]
Voi jeesus... monet miehet on niin epävarmoja naisten kanssa, ettei uskalla koskea.
[/quote]
Voihan niinkin olla, tai niin olen toivonut. Mutta tuntuu erikoiselta jos vielä 30-vuotiaana on kovin epävarma. Vaikuttaisi loogisimmalta ettei vain halua (minua?) koskeakaan. Ehkä olen saanut kammon exästäni. Tai olenkin...
Toisille ei vain koskettelu ole niin kovin luontevaa. esim. itse en pidä koskettelusta muuta kuin seksin yhteydessä. En silti todellakaan ole mikään haluton seksipuuhissa...