Vinkkejä kaivataan vaimon halujen herättelyy!
Lasten saannin myötä vaimon seksihalut ovat kadonneet lähes täysin. Vauva-aika oli käytännössä täysin seksitön. Nuorinkin aloitti tänään koulun, joten pienten lasten arkihässäkkäkin on jo ohi.
Olen aina osallistunut paljon lasten hoitoon ja rouva on saanut käydä jumpalla tms. niin paljon kuin haluaa. Jos on ollut jotain tyttöjen viikoloppuja, niin niihinkin on päässyt. Tietysti voisin aina tehdä kotitöitä enemmänkin, mutta niihinkin kyllä osallistun. Joskus täytyy hieman muistuttaaa, mutta teen osani kyllä.
Nyt vai alkaa olla niin sanotusti mitta täynnä. noin 99% ehdotuksistani tyrmätään. Välillä ehdottelen ihan suoraan, välillä hitaasti lämmitellen ja kaikkea siltä väliltä. Olen ollut pitkiäkin aikoja ehdottelematta yhtään mitään, mutta käytännössä se tarkoittaa, että on ollut pari kolme kuukautta ilman seksiä. Ja kaikista niistä torjutuksi tulemisen syistä voisi kirjoittaa vaikka kirjan.
No, mutta kysymys siis kuluu: miten voin yrittää herätellä vaimon seksihaluja, vai onko tämä liitto tuhoon tuomittu? Kaikki vinkit ovat tervetulleita. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 21:26"]
samantapainen keskustelunaloitus, oma aloitukseni.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4338029/ketju/naiset_kokemuksia_haluttomuudesta_selviamisesta
Hiukan eri tilanne kun meillä oli vauvavuosi meneillään, mutta ketjussa on paljon hyviä miesten ja naisten kommentteja.
Olen _hiukan_ samoilla linjoilla kuin ketjun muut miehet. Jos olet jo kärsivällisyyttä lempeyttä, tilaa ja hellyyttä yms. kokeillut parhaalla osaamallasi tavalla, ei se vastaus ole siellä.
Uudelleen eri terapeutille ja sitä ennen vakava keskustelu vaimon kanssa. Kyse on sinua PALJON raastavasta asiasta, ei vain jostain pienestä päähänpinttymästä vaan ISOSTA ongelmasta, jota sinä et voi ratkaista yksin. Vaimon syyttely on täysin turhaa (itse haluttomuuden suhteen erityisesti), mutta niinkuin missä tahansa muussa elämän ongelmassa, ei vastuuntuntoinen kumppani vaan katso vierestä kun toinen kärsii vaan pyrkii auttamaan. Eli hän käy lääkärillä juttelemassa, ei luovuta heti jos ratkaisua ei löydy vaan aidosto pyrkii löytämään ratkaisua.
Paremepi pariterapeutti joka on erikoistunut aiheeseen (olikohan setalla tai jollain muulla vastaavalla lista terapeuteista - ihan oikeasti seksiasioihin koulutetuista).
On yhtä helvettiä kun ei saa rakkaaltaan kuin kyljen käännön. Sitten pitäisi jaksaa olla hellä ja kosketella ja hieroa jalkoja. Entäs minun jalat ja hartiat, kyllä niitäkin kolottaa!
Mutta sinun tehtäväsi on miettiä miten puet asian niin että vaimo tajuaa että ei ole kyse mistään jupinasta. Kun nostat kissan pöydälle tee se etukäteen mietittynä, syyttelemättä. Älä missän nimessa ota asiaa puheeksi silloin kun on "tilanne päällä" ja sait juuri pakit. Tai muuten riitelette. Silloin koko juttu menee kiukuttelun piikkiin.
onnea.
[/quote]
Muistan aloituksesi, miten teille kävi?