Perhosia vatsassa
Olen 45-vuotias naimisissa oleva nainen. Naimisissa on oltu 23 vuotta ja lapsia neljä, nuorin 15v. Seksikokemuksia ei ole kuin mieheni kanssa ja nykyisin seksielämämme on aika hiljaista ja tylsää. Pidemmän aikaa olenkin ajatellut kokeilla jotain uutta :-)
Nyt rohkaistuin ja olen sopinut perjantaille treffit 30 vuotiaan mustan miehen kanssa.
Onko neuvoja miten valmistautua tapaamiseen vai perunko koko jutun
Kommentit (8)
ennemmin kannattaisi yrittää ensin piristää seksielämää kotona kuin lähteä heti pettämään? Tai jos kotona on niin tylsää niin ottaa ensin eron ja sen jälkeen alkaa elämään menetettyä nuoruuttaan.
Mikä on 30-vuotiaan miehen todellinen motiivi (ihon väristä riippumatta).
Olipa kyseessä musta tai valkoinen, niin aina on riski sukupuolitaudista...
Mutta muistathan että tietyissä afrikanmaissa on HIV prosentti jopa lähes 40% eli enemmän kuin joka kolmas kantaa HIV:ta.
Siinäpäs kannattaa miettiä ennenkuin ottaa melaa mekkoon.
eli kohta pitäisi lähteä seikkailua kohti. Sukupuolitaudit ei pelota koska on kuitenkin sovittu että käytetään kondomia. Muuten kyllä vähän jännittää :-)
Ap
Sisältyikö treffien sopimiseen kondomin kayttökin?
Olettepas suoraviivaisia ja hyvin valmistuneita.
Vai kertoiko musta mies treffikutsun yhteydessä HIV positiivisuudestaan ja luaputui käyttämään kondomia?
Itse en siltikään uskaltaisi. Ajattele, jos kondomi hajoaa ja saat HIV-spermat sisällesi. Tartunta on erittäin varma ja loppuelämäsi on pilalla.
No kuinkas treffit meni...?uteliaana täällä ootellaan tietoja?:)kerro kaikki...?:)
On sovittu kortsusta joo...
Mutta entäs suuseksissä? Nuoleekohan se sinua jonkun elmukelmun läpi :)
Kortsun kanssa paneminen ei ole oikeasti kivaa. Entäpäs jos takaapäin naidessa ottaa kortsun pois ja vetelee paljaalla huomaamattasi...
Oikeasti se ei varmasti mustaa miestä kiinnosta mitä sinulle tartuttaa.
Ennen tapaamista kannattaa maistella vähän viiniä, jotta rentoutuu. 1 pullollinen riittänee alkuun. Muista liukuvoide ja XXL-kokoiset kortsut.