Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannattaisko alkaa käyttämään facebookia yms?

Vierailija
11.08.2015 |

Helpottaako se sosiaalista elämää ja ihmisiin tutustumista?

Mua jotenkin ahdistaa se kaikki informaatio, varsinkin turha ja turhan henkilökohtainen ihmisiltä jotka ei mun elämään kuulu. Ja joo TIEDÄN että siellä voi luoda ryhmiä ja estoja jne, mutta se taas tuntuu kovin vaivalloiselta...

Haluaisin kumminkin etten jäisi "ulkopuolelle", kun en käytä sos. mediaa, paitsi av:ta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata! Itselläni ei ole moisia, ja sivusta seuranneena en haluakkaan niitä. Kaiken maailman, täysin turhia päivityksiä yms.. Olen todennut pääseväni helpommalla olemalla ilman. Sinut väline mitä käytän on whatsappi.

Vierailija
2/2 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole halunnut. Minua ärsyttää se että se kokoaa kaikki erilaiset tuttavuudet yhteen, ja lopulta ei ole oikeastaan mitään mitä haluaisi jakaa.

Esim. jos ja kun siellä on kavereina työkavereita, niin työkuvioissa täytyy olla vähän tarkka mitä jakaa ja millaisen kuvan antaa itsestään muutenkin. Sitten sukulaisia, joista osa juoruilijoita tai tiukkapipoisia uskovaisia jotka kauhistuu ihan kaikesta. Siihen sekaan sitten kaverit jotka jakaa kännäyskuvia ja lähettelee rivoja juttuja, niin sotku on valmis. Ei kiitos mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi