Älykkäät miehet ihastuvat minuun
Minuun ihastuvat ne vähän älykkäämmät miehet. Ovat korkeakouluttautuneita ja kiinnostuneita politiikasta. Ei siis mitään autonraassaajia karjalapahvit päässä. Itseäni ei kiinnosta opiskelu tai politiikka.
Miksi juuri älykkäät ihastuvat ja rakastuvat minuun? Mihin älykkäät miehet yleensä naisissa rakastuvat?
Kommentit (13)
Tää taitaa olla joku kansallinen hörhöjen päivä.
Ilmeisesti olet työssä/liikut paikoissa, joissa on näitä mielestäsi älykkäitä miehiä. Kiinnität huomiota tietyntyylisiin miehiin. Olet hyvännäköinen. Kaunis nainen kiinnostaa miehiä. Mutta jos et itse ole kiinnostunut mistään älyllisestä, voi olla, että et saa pidettyä yllä näiden miesten mielenkiintoa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:50"]Tää taitaa olla joku kansallinen hörhöjen päivä.
[/quote]
Miksi ihmeessä olisi? Mulla on tänään vapaapäivä, heräsin ja tämä ajatus tuli päähäni kun aloin muistella mieskokemuksiani. Tyhmät miehet eivät ole koskaan rakastuneet minuun vaikka niitäkin olen epätoivoisuuksissani tapaillut.
Ap
Älykkäät miehet rakastuvat keskustelutaitoisiin naisiin (tai miehiin). Pidän itseäni jollain tasolla tälläisenä "älykkäänä" miehenä ja naisessa tärkeitä asioita ovat keskustelutaito ja positiivinen elämän asenne. Mutta yksilöitähän me kaikki ollaan, riippumatta ollaanko älykkäitä.
Sinussa on sitä kuuluisaa "vaimo matskua". Älykkäät miehet etsivät pitkäaikaista kumppania, eikä yhden illan juttuja.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:54"]Ilmeisesti olet työssä/liikut paikoissa, joissa on näitä mielestäsi älykkäitä miehiä. Kiinnität huomiota tietyntyylisiin miehiin. Olet hyvännäköinen. Kaunis nainen kiinnostaa miehiä. Mutta jos et itse ole kiinnostunut mistään älyllisestä, voi olla, että et saa pidettyä yllä näiden miesten mielenkiintoa.
[/quote]
Kyllä mä olen kiinnostunut älyllisistä asioista. Psykologia kiinnostaa. Mistään muusta en oikeastaan ole kiinnostunut. Pidän omista ajatuksistani. Minulla on ollut ongelmia mielenterveyden kanssa (on toisinaan vieläkin) mutta päämääräni on oppia itsestäni koko ajan ja kasvaa henkisesti. Se riittää minulle. Ja tietysti tarvitsen kumppanin joka ymmärtää minua. Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:50"]Tää taitaa olla joku kansallinen hörhöjen päivä. [/quote] Miksi ihmeessä olisi? Mulla on tänään vapaapäivä, heräsin ja tämä ajatus tuli päähäni kun aloin muistella mieskokemuksiani. Tyhmät miehet eivät ole koskaan rakastuneet minuun vaikka niitäkin olen epätoivoisuuksissani tapaillut. Ap
[/quote]
Tämän voi tulkita niin että tyhmät miehet ovatkin älykkäitä :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:50"]Tää taitaa olla joku kansallinen hörhöjen päivä. [/quote] Miksi ihmeessä olisi? Mulla on tänään vapaapäivä, heräsin ja tämä ajatus tuli päähäni kun aloin muistella mieskokemuksiani. Tyhmät miehet eivät ole koskaan rakastuneet minuun vaikka niitäkin olen epätoivoisuuksissani tapaillut. Ap
[/quote]
Tämän voi tulkita niin että tyhmät miehet ovatkin älykkäitä :)
[/quote]
T. Tyhmä nainen
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:45"]Myötähäpeä over nine thousand
[/quote]
Miksi tunnet myötähäpeää? Ap
Jotenkin en nyt oikein usko.