Miksi blondeilla ("maantien värinen") on lättäpeput?
Suomalaisista tytöistä vain aidoilla bruneilla ja tummemmilla on kunnon peppu. "Perus suomalaisten" naisten pylly on aina litteä kuin lauta. Miksi näin?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:40"]Kaikki massa kertyy eteen. Ei sille mitään voi.
[/quote]
Voi laihduttaa ja kyykkää, mutta se ei ollut pointti. Vaan se, miksi blondit ovat lautapeppuja ja bruneilla on kurvit valmiiksi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:40"]Kaikki massa kertyy eteen. Ei sille mitään voi.
[/quote]
Voi laihduttaa ja kyykkää, mutta se ei ollut pointti. Vaan se, miksi blondit ovat lautapeppuja ja bruneilla on kurvit valmiiksi.
[/quote]
T. Ap siis
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:40"]Kaikki massa kertyy eteen. Ei sille mitään voi.
[/quote]
[/quote]
Geenit, geenit. Sen tarkemmin en tiedä. Mutta ilmiö on tuttu.
Koska niillä on isot tissit ja kaikkea ei voi saada.
Enpä oo kiinnittäny asiaan huomiota, mutta kiitos tiedosta. Terveisin Lättäpeppuinen blondi :-D
Hehe mä oon kyl luonnostsni blondi mutta pyllyä löytyy;) tosin nykysin brune
Jaa, ei mulla ainakaan. Tukka on vaaleanruskea (maantienharmaa) ja perse on luonnostaan upee, ihan ilman kyykkyjäkin.
Mulla on paskat maantienväriset hiukset ja perse kuin neekerillä, sori näin rumasti sanottuna. Vaihtaisin tän lättäperseeseen (+isompiin tisseihin) milloin vain
OMG joku muukin on huomannut saman!!! T: pyöreäpyllyinen minitissi brune
Minut mainittu! En tiedä, geenit kai. Enkä aio kyykkiä, pidän mun pärseestä :)
suomalaisen naisen vartalo on kuin gazan pyramidi, vain alienit olisivat pystyneet liikuttamaan sellaista massaa 4000 vuotta sitten
Hävisin geenilotossa: olen lättäpeppu-niga, kaikki ylimääräinen kertyy suomitätityyliin keskivartaloon :)))
Joo, olen huomannut että kaikki brunetit koko Suomessa ovat valtavia sotanorsuja, väkisinkin myös perse on ihrainen.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:08"]Joo, olen huomannut että kaikki brunetit koko Suomessa ovat valtavia sotanorsuja, väkisinkin myös perse on ihrainen.
[/quote]
Kunnes laihduttavat ja ovat sopivan kurvikkaita. Blondin laihtuessa lopputulos on se lättäpeppu.
Blondit ei syö. Blondit ovat banaaneja.
Voi että, ap:n mies taisi karata blondin lättäpepun matkaan? ;)
Itse ainakin olen blondi ja minulla on nuoresta asti ollut kunnon ghettobooty..
Kaikki massa kertyy eteen. Ei sille mitään voi.