Mitä mieltä te olette palvelusta Stockan kosmetiikkaosastolla?
Olisi kiva kuulla muidenkin mielipiteitä. Itselläni kokemusta vain Aleksanterinkadulta ja ärsyttää kun myyjiä todella vaikea saada palvelemaan tietyillä pisteillä. Kiva mennä kerjäämään, että hei anteeksi, voisitko auttaa kun myyjä näyttää siltä että on tässä parempaakin tekemistä... Stockalla on meikkejä joita en muualta saa ja kertaostokseni on usein yli sadan euron luokkaa niin jotain palvelua / vinkkejä tms. olisi kiva saada kaupan päälle...
Kommentit (19)
Nykyisin Stocka ja palvelu eivät mahdu samaan lauseeseen.
Muutama vuosi sitte Tampereella kävin ja toista kertaa en mene. Kysyin meikkivoidetta, jossa ei ole.liivatetta. Pimu käski katsomaan netistä. Joo, olisin heti halunnut ostaa, mutta lähdin pois.
Oulussa ala-arvoista. Kerran kun jonotin maksamaan, edelläni olevalle asiakkaalle lirkuteltiin ja lastattiin pussi täyteen kaupanpäällisiä. "Mä laitan sulle vielä tän ihanan Estee Lauderin (tai mikä nyt olikaan) seerumin."
Kun minun vuoroni tuli, minulta vain otettiin maksu. Kohtelu oli aivan eri maailmasta.
Upeita naisia aina töissä ja palvelu pelaa! Aina hymyilevät viehkosti ja koskettelevat. :)
M30
Hauskaa kun englantilainen mieheni käy minun puolestani siellä ostoksilla, saa aina oivaa palvelua. Sitten kun minä menen, tällainen tavallinen keski-ikäinen nainen, sitä palvelua saakin hakea. Miksiköhän näin on:0
stockan omat kosmetiikkamyyt on hyviä
Minä olen aina saanut erittäin hyvää palvelua. Sekä Helsingin keskustassa että Tapiolassa, meikkiostoksilla.
Upeita naisia siellä töissä ja kauniit hymyt aina.
M28
Turun Stockan kosmetiikkaosastolla on muutama todella hyvä myyjä, jotka osaavat asiansa ja mielellänsä auttavat asiakasta. Ja sitten on niitä, joiden takia todellakin ymmärrän miksi Stockmann vähentää työntekijöitä koko ajan. Niiden akkojen työpäivä koostuu vain ja ainoastaan juoruamisesta ja tiskiin nojaamisesta.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:55"]
Oulussa ala-arvoista. Kerran kun jonotin maksamaan, edelläni olevalle asiakkaalle lirkuteltiin ja lastattiin pussi täyteen kaupanpäällisiä. "Mä laitan sulle vielä tän ihanan Estee Lauderin (tai mikä nyt olikaan) seerumin."
Kun minun vuoroni tuli, minulta vain otettiin maksu. Kohtelu oli aivan eri maailmasta.
[/quote]
Sinua siis kohdeltiin ala-arvoisesti, kun myyjä ei osannut lukea ajatuksiasi, että sinäkin olet kiinnostunut juuri samasta seerumista. Voi huilu mikä harakka olet...
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:48"]
Nykyisin Stocka ja palvelu eivät mahdu samaan lauseeseen.
[/quote]
Ohhoh, ihanko iltalehdestä luit?
Itse asioin Stockalla (hki keskusta) monta kertaa viikossa, ja poikkeuksetta olen saanut hyvää palvelua. En tiedä, vaikuttaako asiaan, etten mene sinne naama valmiiksi norsunvitulla...?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:53"]
Muutama vuosi sitte Tampereella kävin ja toista kertaa en mene. Kysyin meikkivoidetta, jossa ei ole.liivatetta. Pimu käski katsomaan netistä. Joo, olisin heti halunnut ostaa, mutta lähdin pois.
[/quote]
Mikset katsonut netistä?
Kosmetiikkaosastolla ainakin puolet työntekijöistä on muita kuin stockalaisia. Joten sinänsä en näe syytä parjata Stockaa, jos merkkien omat edustajat ovat lähteneet lietsuun...
En tiedä mistä miinukset, mutta itse olen saanut siis hyvää palvelua, siisteiltä ja näyttäviltä palvelijoilta.
T: Mies
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:53"]
[/quote]
Mikset katsonut netistä?
[/quote]
Tarkoitus ei ollut pahoittaa mieltäsi. Miksi et oikeasti katsonut netistä? Unohditko puhelimen kotiin.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:10"]
Kosmetiikkaosastolla ainakin puolet työntekijöistä on muita kuin stockalaisia. Joten sinänsä en näe syytä parjata Stockaa, jos merkkien omat edustajat ovat lähteneet lietsuun...
[/quote]
Itse olen aina saanut hyvää tai ok palvelua Oulussa, takavuosina Helsingissä jopa erinomaista. Mutta tuo on just ärsyttävää että nämä ns. myyjät myyvät vain omaa tuotemerkkiään. Tulee ikävä niitä vielä 90-luvun alkupuolella olemassa olleita pieniä "kemikalioita", joissa myytiin laatukosmetiikkaa ja joiden myyjät osasivat suositella kaikkien merkkien tarjonnasta sen juuri sinun ihotyypillesi ja tarpeisiin sopivan tuotteen. Sellaista palvelua ei enää saa mistään.
Kivat ponnarit. Työ asuista pidän. Stockalle palkataan myöskin usein tyylikkäitä brunetteja. Oletteko huomanneet? Blondit ovat vähemmistönä. Oikein mukava vierailla.
T: Mies