Missä ihmeessä ovat ne seksiä haluavat miehet?
Jostain ihmeen syystä olen ajautunut suhteisiin suurimmaksi osaksi vain kerran viikossa - miesten kanssa.
Taitaa olla urbaanilegendaa koko juttu.
No oli mulla yksi joka oikeasti halusi seksiä ja paljon.. ja taispa haluta sitten vähän muidenkin kanssa.
Kommentit (26)
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Tarkistuslista aloittajalle: treenaatko kuntosalilla ja oletko normaalipainoinen?
Niin niitten miesten saamisessa kyllä ei ole ollut ongelmia.
ap
Niin, mutta joku syyhän siihen on kun hiljenee ekan kerran jälkeen.
Olenko sanonut että hiljenee? En..mutta se ei ole sellaista päivittäistä. Ja sanotaan jo valmiiks, että joka päivä ei kiinnosta.. tai että sopiva määrä parisuhteessa on kerran viikossa. Ja kehuttukin on, että meillä on hyvää seksiä.
Yks kumppani sitten halusi paljon useita kertoja päivässä, hänellä oli voimakkaampi libido vain yksinkertaisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Seksi on kivaa ja kyllä sitä mielellään harrastaa n. 3-5 kertaa viikossa, mutta kyllä ainakin itsellä on sen verran paljon erilaisia mielenkiinnon kohteita sekä tavoitteita, että kyllä sitä elämässä pitää aikaa niillekin olla.
Joo tällaiseen saa olla tyytyväinen kyllä pidemmässä parisuhteessa, kun 3/4 on ollut "mulle riittää kerran viikossa".
Ja nii tietty sitä seksiä on alussa enemmän, mutta ilmeisesti he tuntevat itsensä niin hyvin että mikä on halun määrä vakiintuneessa suhteessa.
Ap
3krt viikossa on käytännössä jo liki joka toinen päivä. Pitkässä parisuhteessa niin tarkkaa kun tuolla tahtiin mennään vuosia. Me tavattiin alle parikymppisinä ja tuolla tahdilla mentiin n 40 vuotiaksi asti kaikki ruuhkavuodetkin. 40v jälkeen tahti hiipui 2krt viikkoa ja vasta 60v jälkeen 1krt viikko. Voi olla, että keskiarvot per vuosi oli suurempiakin kun varsinkin lomilla naitiin useammin.
Alunperinkin olen nauttinut siitä tunteesta, kun saanut vaimon pillun ahmimaan orgasmin kiimassaan epätoivoisesti sormia tai kalua. Se tunne, kun saa pillun himosta sekaisin on vain niin käsittämättömän kuumaa.. Siinä meinaa isokin kalu turvota liikaa ja räjähtää. Varmaan siitäkin syystä vaimo houkutteli tai vei nuorena vihille jä pitänyt hyvin huolta molemmista, minusta ja kalusta.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen naisena tätä ihmetellyt. Itse haluaisin yhdyntää 1-3krt päivässä. Eipä löydy miestä, vaikka puheet ovat aina kovia.
Täältä löytyy
Niin on taas kalu, muna keskeistä tämäkin ketju. Miten te äijät kuvittelette että se kalu on kaiken keskipiste? EI OLE.
Täysin väärä lähtökohta seksiin.
Seksi on kivaa ja kyllä sitä mielellään harrastaa n. 3-5 kertaa viikossa, mutta kyllä ainakin itsellä on sen verran paljon erilaisia mielenkiinnon kohteita sekä tavoitteita, että kyllä sitä elämässä pitää aikaa niillekin olla.