Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harry Potter ja näsäviisastenkivi

Vierailija
10.08.2015 |

Ihan katsottava leffa. :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potter ja Feeniksin klitta on kyllä parempi.

Vierailija
2/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo kyllä pystyy ihan katsomaan. Näen vieläkin painajaisia siitä että katsoin yksin Harry Potter ja verinen prinssi. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry potterit ovat huonoja "kirjasta leffaksi" tekeleitä. Jos luit ensin kirjat, ja katsot sitten elokuvat niin ne ovat kaikki surkeita. Jos et ole lukenut kirjoja, niin sitten voivat olla ihan katsottavia.

Taru sormusten herrasta on malliesimerkki siitä miten kirja pitäisi muuttaa leffaksi.

Vierailija
4/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin jotenkin vihaiseksi katsottuani Harry Potter ja liekehtivät pikkarit.

En vaan tykkää naisen esineellistämisestä. :(

Vierailija
5/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mäkin katon sitä mun esinahkasohvalla ja sen jälkeen vetäydyn yöunille väkisinmakuupussiin.

Vierailija
6/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potter ja liekehtivä pipari on parhaimmillaan jouluna katsottaessa.

Vierailija
7/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry potter ja viisasten kives.
Harry potter ja salaisuuksien sammio.
Harry potter ja ??????
Harry potter ja liekehtivä sikari.
Harry potter ja feeniksin klitta.
Harry potter ja puolimiehinen prinnsi.
Harry potter ja ???????

Vierailija
8/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:10"]Taru sormusten herrasta on malliesimerkki siitä miten kirja pitäisi muuttaa leffaksi.[/quote]

Disagree. Olivat ihan ok, leffoina, mutta miksi oi miksi muuttaa hyvää alkuperäistä tarinaa surffaavilla haltioilla, irrallisilla taistelukohtauksilla, ylimääräisillä hahmoilla ja kuluneilla sidekick-vitseillä. Hobitista en viitsi edes puhua, LOTR olivat vielä jotakin, Hobitissa alkuperäisestä tarinasta ei ollut mitään jäljellä.

Vierailija
9/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:12"]Minä tulin jotenkin vihaiseksi katsottuani Harry Potter ja liekehtivät pikkarit.

[/quote]

No olihan se törkeä. Luulin sen kertovan vahvoista naisista tyyliin poltetaan rintaliivit.

Naiset on niin kuumia, että pikkarit palaa. Just joo.

Toki ne erikoistehosteet olivat ihan hyvin toteutettuja.

Vierailija
10/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potter ja Azkabanin hanki oli hulvatonta katseltavaa sydäntalvella helmikuussa. Pysty niin samaistumaan :DD

Vierailija
11/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:12"]

Minä tulin jotenkin vihaiseksi katsottuani Harry Potter ja liekehtivät pikkarit. En vaan tykkää naisen esineellistämisestä. :(

[/quote]

Eiköhän se linja tullut selväksi jo Harry potter ja salaisuuksien kammiossa. 

Vierailija
12/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään eniten osasta Harry Potter ja salaisuuksien kaasukammio.

Vierailija
13/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:12"]Minä tulin jotenkin vihaiseksi katsottuani Harry Potter ja liekehtivät pikkarit.

[/quote]

Mutta onhan näissä elokuvissa otettu myös naiseus huomioon. Et ilmeisesti ole nähnyt Harry Potter ja kuukautisverinen prinssi- leffaa?

Todella luonnollinen lähestymistapa naisen kuukautisiin ja vieläpä kuninkaallisen taholta.

Tykkäsin. <3

Vierailija
14/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:10"]Taru sormusten herrasta on malliesimerkki siitä miten kirja pitäisi muuttaa leffaksi.[/quote]

Disagree. Olivat ihan ok, leffoina, mutta miksi oi miksi muuttaa hyvää alkuperäistä tarinaa surffaavilla haltioilla, irrallisilla taistelukohtauksilla, ylimääräisillä hahmoilla ja kuluneilla sidekick-vitseillä. Hobitista en viitsi edes puhua, LOTR olivat vielä jotakin, Hobitissa alkuperäisestä tarinasta ei ollut mitään jäljellä.
[/quote]

LEGOLAS

Vierailija
15/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:28"]Itse tykkään eniten osasta Harry Potter ja salaisuuksien kaasukammio.
[/quote]

Oli kyllä hyvä kaikessa kauheudessaan.

Kaverit suosittelivat mulle Harry Potter ja liekehtivä sikari. Tuntui jotenkin pliisulta, mutta kertoivat että tuo sikari tosiaankin liekehtii paksun mafiapomon huulessa...

Pakko nähdä.

Vierailija
16/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:18"]Harry Potter ja Azkabanin hanki oli hulvatonta katseltavaa sydäntalvella helmikuussa. Pysty niin samaistumaan :DD
[/quote]

Katsoin tuon kun olin mökillä tammikuussa. :(

Vierailija
17/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potter ja Azkabanin kanki on kyllä tykkiä kamaa. Leffa lunastaa sen minkä nimi lupaa. K18

Vierailija
18/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:07"]No nuo kyllä pystyy ihan katsomaan. Näen vieläkin painajaisia siitä että katsoin yksin Harry Potter ja verinen prinssi. :(
[/quote]

Ymmärrän sinua. Itse erehdyin katsomaan leffan: Harry Potter ja Suoliverinen prinssi.

Tykkään katsoa kauhua, mutta tuo oli jotain täysin käsittämätöntä mässäilyä. :/

Vierailija
19/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:07"]No nuo kyllä pystyy ihan katsomaan. Näen vieläkin painajaisia siitä että katsoin yksin Harry Potter ja verinen prinssi. :(
[/quote]

Ymmärrän sinua. Itse erehdyin katsomaan leffan: Harry Potter ja Suoliverinen prinssi.

Tykkään katsoa kauhua, mutta tuo oli jotain täysin käsittämätöntä mässäilyä. :/
[/quote]

Suolet ja veret lentää tosiaan. :)

Itse osasin tuota tosin jo odottaakin muutaman Harry Potteri leffan nähtyäni.

Vierailija
20/22 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaapa vaan kun katsotte Harry Potter ja Peeniksen kilta -elokuvan. Siinä ei peitellä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi