Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen käytös

Vierailija
10.08.2015 |

Oli nuorimman muksun kanssa ja äitinsä kanssa viikon mökillä.
Minä oon paksuna ja kahen isomman kans oltiin kotona.
Ollaan miehen kanssa kihloissa. Tai oltiin.

Koko viikkona se ei ottanu mitää yhteyttä. Ei vastannut mun laittamaan viestiin mitään.
Tänään sitten tuli ja mä lähin sanaakaa sanomatta töihin.

No nyt oli sanaharkkaa äijän kanssa ja stten se näytti sormeaan että on hävittänyt sormuksen.

Kuulemma sen takia kun vastaanotto oli niin tyly kun tuli kotiin.

Mutta tuo että jatkuvasti tekee tota.
On ennenkin ottanut sormuksen pois kun ollut riitaa.

Yrittääkö se tolla jotenkin pelotella mua vai mitä.? Vai miks pitää aina suutuspäissä ottaa sormus pois.

Minä oon vielä maksanu senkin ja vituttaa että heitän rahaa hukkaan tollasen takia.

Ja mies sentään jo 36vee...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ääliö, sinä taas vaikutat aivan tampiolta.

Vierailija
2/14 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:36"]Miehesi on ääliö, sinä taas vaikutat aivan tampiolta.
[/quote]
Hmm...millä tavalla olen tampio ? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vakka kantensa valinnut.

Vierailija
4/14 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse soittanut? Ja miksi vastaanotto kotona oli tympeä? Mä olisin ottanut avosylin vastaan miehen ja lapsen, vilauttanut ehkä hieman ukkokullalle (niin ettei lapset huomaa) ja antanut kunnolla pesää illalla ;)

Vierailija
5/14 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ottas jo sen ensimmäisen kerran tosissaan.

M39

Vierailija
6/14 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään teet lapsia kihlattusi kanssa? Onko teillä edes tarkoitusta mennä koskaan naimisiin? Kysy siltä mieheltäsi, mitä meinaa. Minä en kyllä olisi kihloissa, enkä tekisi lapsia noin lapsellisen miehen kanssa. Heittäisin omankin sormukseni jorpakkoon ja jatkaisi lasten kanssa. Mies voisi palata äitinsä helmoihin. Nainen, sinä ansaitset parempaa!

Vierailija
7/14 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:42"]Miksi et itse soittanut? Ja miksi vastaanotto kotona oli tympeä? Mä olisin ottanut avosylin vastaan miehen ja lapsen, vilauttanut ehkä hieman ukkokullalle (niin ettei lapset huomaa) ja antanut kunnolla pesää illalla ;)
[/quote]

Jatkan että ei ehkä huomannut viestiä ja/tai ei sisältänyt kysymystä niin mun ukko siihen ainakaan mitään vastais. Korkeintaan "ok". Yhdessä oltu 10v, ollaan yli kolmekymppisiä.

Vierailija
8/14 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitoin sille viestiä kun oli mökillä eikä vaivaantunut vastaamaan.

Tulipa mieleen jo vaikka mitä ajatuksia.

Tai sitten nää hiton hormoonit pistää pään sekasin.
Mutta kyllästyttää tuo leikkiminen sormuksella
Ja erolla uhkailu.

Vierailija
9/14 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkamaista pelottelua. Ota sinäkin se sormus pois, äläkä vaan hypi sen pelottelujen takia pillin mukaan. Ihmettelen kyllä, miksi itse et tervehtinyt miestäsi, vaan lähdit kiukkuisena pois

Vierailija
10/14 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:44"]Miksi ylipäätään teet lapsia kihlattusi kanssa? Onko teillä edes tarkoitusta mennä koskaan naimisiin? Kysy siltä mieheltäsi, mitä meinaa. Minä en kyllä olisi kihloissa, enkä tekisi lapsia noin lapsellisen miehen kanssa. Heittäisin omankin sormukseni jorpakkoon ja jatkaisi lasten kanssa. Mies voisi palata äitinsä helmoihin. Nainen, sinä ansaitset parempaa!
[/quote]
Kyllä. Paperit maistraattiin on valmiina.
Piti mennä kesän aikana.

On typerä ja petetty olo, koska nyt mies käyttää tuota aseena, jos en muutu, niin naimisiin ei mennä.

Mutta kyllä odotan että mies miettii myös omaa kåytöstään eikä vaadi vaan että mun pitäs nyt olla jotenki toisenlainen...

Vierailija
11/14 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et soittanut miehelle tai sitten anopille? Mutta yhtä pöljiä olette molemmat.. Lapset imevät itseensä sitten muuten ihan kaiken mitä sanotte ja teette, kannattaa hiukkasen miettiä minkälaisen esimerkin annatte.

Vierailija
12/14 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:44"]Miksi ylipäätään teet lapsia kihlattusi kanssa? Onko teillä edes tarkoitusta mennä koskaan naimisiin? Kysy siltä mieheltäsi, mitä meinaa. Minä en kyllä olisi kihloissa, enkä tekisi lapsia noin lapsellisen miehen kanssa. Heittäisin omankin sormukseni jorpakkoon ja jatkaisi lasten kanssa. Mies voisi palata äitinsä helmoihin. Nainen, sinä ansaitset parempaa! [/quote] Kyllä. Paperit maistraattiin on valmiina. Piti mennä kesän aikana. On typerä ja petetty olo, koska nyt mies käyttää tuota aseena, jos en muutu, niin naimisiin ei mennä. Mutta kyllä odotan että mies miettii myös omaa kåytöstään eikä vaadi vaan että mun pitäs nyt olla jotenki toisenlainen...

[/quote]

Onsitä itsekin tullu käyttäydyttyä väärin parisuhteissa, mut tollanen käytös kuuluu hiekkalaatikolle.

M39

Vierailija
13/14 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:47"]Raukkamaista pelottelua. Ota sinäkin se sormus pois, äläkä vaan hypi sen pelottelujen takia pillin mukaan. Ihmettelen kyllä, miksi itse et tervehtinyt miestäsi, vaan lähdit kiukkuisena pois
[/quote]
No eipä mullakaan nyt sitä sormusta enää sormessa ole..
Tuo miksi vaan lähdin töihin, niin ei ylpeys antanu periks puhua mitään, oli vaan niin loukkaantunu olo kun en ees tienny aikooko jäädä asumaan mökillensä..
Silloin kun olen ite lähtenyt toiseen kaupunkiin sukulaisia tapaamaan, niin on kyllä oltu yhteydessä miehen kanssa kun se on jäänyt kotiin.
Ap

Vierailija
14/14 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa aikuismaista käytöstä. Ovatko isommat lapset yhteisiä vai vain sinun hedelmiä?