Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin yhden kananmunan aamupalaksi, tällä pärjään 12.00 asti

Vierailija
10.03.2022 |

Sitten syön puuroa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla sen munan ostit sitten??

Mistä kuvittelet että olen köyhä? Aika huonosti saa asiat olla jos ei kananmuniin ole varaa, ostan eettisesti tuotettuja munia suoraan kanalasta koska omia ei enää ole. Ap

Ai munia ei enää ole? Oletko woke?!

22/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko arvat olet joko muinaismuija tai sitten olet hoikko kuin pajunvitsa tyyppi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join juuri cappuccinon ja söin croissantin, jonka välissä Nutellaa. Normaali aamiainen, ja lounasta syön joskus iltapäivällä.

Vierailija
24/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä join juuri cappuccinon ja söin croissantin, jonka välissä Nutellaa. Normaali aamiainen, ja lounasta syön joskus iltapäivällä.

Mahdat olla melkoinen mätinki toisin kuin minä. Ap

Vierailija
25/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole sinulle kateellinen.

Th,insp,Ira,ti,on sivuilta löydät samanhenkistä seuraa.

Vierailija
26/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs söinkin ihan kunnon aamiaisen: join vihreää teetä ison kupillisen ja nautin sen kanssa ruokaisan juuressalaatin mungpavuilla. Jälkkäriksi söin vielä vaniljanmakuista proteiinijauhetta sekoitettuna ihanan kylmään, raikkaaseen maitoon. 

Kohta lähden ulos raikkaaseen ilmaan. 

Ihana, kun ei tarvitse miettiä, mitä pistää suuhunsa vaan voi syödä vapaasti aina, kun huvittaa ja mitä mieli tekee.

Vierailija
27/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo velliä, saat nestettä sisältävää ruokaa.

Peruna on hyvää perusruokaa vaikka Jokapäivä.

Vierailija
28/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan avata kaljan…

Vierailija
29/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta Turkuun kuuluu?

Kiitos hyvää! En osaa keittää munia. Enkä saanut munaa aamulla.

Mitäs sinne kuuluu?

Vierailija
30/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdat olla melkoinen mätinki toisin kuin minä. Ap

Miten sen nyt ottaa, jos pituutta on 164 cm ja painoa 52 kg. 

Vierailija
31/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin paasto sopii, toisten on pakko syödä usein. Syön vähintään 10 kertaa päivässä, mutta en liho koska syön joka kerta maltillisia annoksia. Verensokeri pysyy tasaisena ja ajatus koossa.

Vierailija
32/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt kuvitellaan että kituutan että pysyn normaalipainoisena. En todellakaan vaan oikeasti pärjään puoleen päivään kupillisellakahvia ja munalla. Alan syödä iltaa kohden sitten ruokaa enemmän. Tässä syy varmasti siihen miksi olen normaalipainoinen toisin kuin täällä olevat löysävittuiset hyllyvät mätisäkki mammat. Ap

Syy typerään aloitukseesi ja vielä typerämpään kommentointiisi on se, että sinulla on joku ongelma syömisen tai ruuan kanssa. Ei käy kateeksi. Piruako se ketään kiinnostaa, mihin kellonaikaan syöt mitäkin, eikä kiinnosta normaali painosikaan tai alapääsi kireys tai löysyys. Kaikkea siellä betonikuutiossa tuleekin mieleen kirjoitella, että saisi päiväänsä sisältöä.

Vierailija
33/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt kuvitellaan että kituutan että pysyn normaalipainoisena. En todellakaan vaan oikeasti pärjään puoleen päivään kupillisellakahvia ja munalla. Alan syödä iltaa kohden sitten ruokaa enemmän. Tässä syy varmasti siihen miksi olen normaalipainoinen toisin kuin täällä olevat löysävittuiset hyllyvät mätisäkki mammat. Ap

Ja pidät itseäsi parempana, vain koska pärjäät kananmunalla?

Mikä sua vaivaa?

Vierailija
34/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkös.

Aika moni, itseni mukaanlukien on normaalipainoisia, eikä se ole kihonnut heillä nuppiin ja pidä itseään parempana vain sen takia, niinkuin sinä.

Oletko harkinnut terapiaa?

Vierailija
35/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijarouheessa on puoleksi proteiinia.

Makkaran em. pitoisuus usein n. 12%.

Ihmettelkää ihmeessä lisää, kannattaa käydä katsomassa kaupassa. Ja verrata hintoja.

Vierailija
36/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kupin kahvia aamulla, sillä pärjään noin 11-12 saakka!

Vierailija
37/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märehtijä kirjoitti:

Joillekin paasto sopii, toisten on pakko syödä usein. Syön vähintään 10 kertaa päivässä, mutta en liho koska syön joka kerta maltillisia annoksia. Verensokeri pysyy tasaisena ja ajatus koossa.

Syöt kymmenen kertaa päivässä? Oletko työtön, kun ehdit koko ajan syömään?

Olen nyt töissä ja en ole syönyt mitään, join kyllä lähtiessä noin 1 dl itse tehtyä marjamehua ja pärjään sillä pitkälle iltapäivään saakka. Teen keskiraskasta fyysistä työtä ja en ole syönyt aamupalaa arkena oikeastaan lapsuuden jälkeen. Muutenkaan ruoka-annokseni eivät ole suuria.

Vierailija
38/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö aamupalaa laisinkaan vaan päivän ensimmäinen ateria on lounas. Ei ole vaan nälkä aamulla, joten miksi sitä turhaan syömään. 

Vierailija
39/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märehtijä kirjoitti:

Siis ihan oikeasti? Syön lounaan, välipalan ja päivällisen enkä muuta, mutta mielestäni verensokeri pysyy tasaisena eikä ole ajatuksessa ongelmia. 

Vierailija
40/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiheliini kirjoitti:

Minäpäs söinkin ihan kunnon aamiaisen: join vihreää teetä ison kupillisen ja nautin sen kanssa ruokaisan juuressalaatin mungpavuilla. Jälkkäriksi söin vielä vaniljanmakuista proteiinijauhetta sekoitettuna ihanan kylmään, raikkaaseen maitoon. 

Kohta lähden ulos raikkaaseen ilmaan. 

Ihana, kun ei tarvitse miettiä, mitä pistää suuhunsa vaan voi syödä vapaasti aina, kun huvittaa ja mitä mieli tekee.

Ohis, mutta en ole juonut ikinä vihreää teetä. Yleensäkään en juo teetä kuin ehkä kerran viidessä vuodessa. Proteiinijauheet ovat outoja ja jotkut mungopavut vielä oudompia ja oudoille. Olen jo ulkoillut 2,5 km tänään työmatkalla ja nyt olen töissä ekalla tauolla. N45