Mies lähtee puoleksi vuodeksi Intiaan joogaamaan.Sell
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:28"]
Puoli vuotta on lyhyt aika ihmisen elämässä. Jos siinä ajassa pystyy toteuttamaan unelmansa niin mä kyllä kannustaisin. Ja odottaisin tietenkin vastineeksi vapautta toteuttaa itsekin omia unelmiani. Mielummin onnellinen ja rentoutunut mies kuin kärsivä ja stressaantunut. Usko huviksesi.
[/quote]
Puoli vuotta on pitkä aika 5-vuotiaan elämässä. Toisaalta, jos isä ei muutenkaan ole ollut oikeasti paikalla lastensa elämässä, ihan sama onko viereisessä huoneessa vai Intiassa.
Se saa vakavan mahahaavan ja ripuloi verta loppuikänsä.
सौभाग्य!
Lähtisipä minunkin mies! Vilkuttaisin vain perään ja pistäisin eron vetämään + yksinhuoltajuuden lapsiin koska isä on heidät selkeästi hylännyt.
Mäkin voisin lähteä. Saanko sp. osotteen?
Aika typerä ukko. Jätä todellakin. Eikä lapset tarvi tuommosta "isää"
Anna läksiäislahjaksi avioero, mä ainakin antaisin:) En mä ymmärrä naisia jotka roikkuvat miehessä vaikka tämä tekis mitä typeryyksiä. Ei yyhoona ole niin synkkää, sun kohdalla totuus taitaa ap olla se, että olet nyt jo periaatteessa yh. Nyt vaan irrotat sen persmadon lopullisesti kropastasi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:54"]
Sellasta. Lapset 5 ja 9v.
[/quote]
Meneekö se sinne äiti Amman keskukseen? Kristittynä olen huolissani miehesi hengellisestä tilasta. Saattaa olla, ettei hän tulekaan takaisin niin pian kuin lupasi. Rukoillaan, ettei miehesi lähtisi tuon eksytyksen perään.
Siellä se sitten panee kaikkia hippityttöjä koko vuoden. Että sellasta sulle.
Teillä on varmaan yhteinen vakaumus ja maailmankatsomus. Koska sinä lähdet? Eipä nuo lapset enää niin pieniä ole, ilmeisesti jaksoi odottaa noin kauan.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:09"]
Teillä on varmaan yhteinen vakaumus ja maailmankatsomus. Koska sinä lähdet? Eipä nuo lapset enää niin pieniä ole, ilmeisesti jaksoi odottaa noin kauan.
[/quote]Mä en lähde kuule yhtään mihinkään noin kauaksi aikaa kunnes lapset on 18v. Enkään todellakaan jaa tota mantranhokemismeditointipaskaa.
Puoli vuotta on lyhyt aika ihmisen elämässä. Jos siinä ajassa pystyy toteuttamaan unelmansa niin mä kyllä kannustaisin. Ja odottaisin tietenkin vastineeksi vapautta toteuttaa itsekin omia unelmiani. Mielummin onnellinen ja rentoutunut mies kuin kärsivä ja stressaantunut. Usko huviksesi.
[/quote]
No minäpä uskon. Mäpä jään tänne sairaan anopin, kahden lapsen, kokopäivätyön ja pienen kerrostalokämppämme lyhennyksiä hoitamaan. Kunhan mies on rentoutunut ja onnellinen, niin ei tässä mutään.Hänelle onkin oma onni ollut aina hyvin tärkeää.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:46"]
[/quote]
No minäpä uskon. Mäpä jään tänne sairaan anopin, kahden lapsen, kokopäivätyön ja pienen kerrostalokämppämme lyhennyksiä hoitamaan. Kunhan mies on rentoutunut ja onnellinen, niin ei tässä mutään.Hänelle onkin oma onni ollut aina hyvin tärkeää.
[/quote]
Kuulostaa pahalta. Millä se ukkosi aikoo siellä elellä? Ei siellä länsimaalaiset meditoijat saa elää/asua/syödä ilmaiseksi.
Rukoilen, että miehesi lähtö estyy. Katsotaan, kuinka Jumala puuttuu tilanteeseen. Rukoile sinäkin, vaikket itse uskoisikaan. Kaikki rukoukset kuullaan. Rukoilen myös anoppisi ja koko perheesi puolesta.
Miten yksikään aikuinen, parisuhteessa oleva ihminen, jolla on vielä lapsiakin voi vain "lähteä"? Kai asiasta on keskusteltu?
Ei hitto, en ikinä sietäisi silmissäni tuollaista maailmansyleilijähippiä.
Lähtispä munkin ukko sen sijaan, että valittaa vaan miten perhe-elämä on ankeaa ja estää häntä tekemästä asioita joita haluaa. Marttyyrina kuitenkin hoitaa lapset hyvin, joten odotan vielä vuoden tai pari, että alkaisi meitä arvostaa tai saan oman talouteni parempaan kuntoon ennen kun pistän sen itse pellolle, jos ei valitus lopu tai saa lähdetyksi itse.
Tsemppiä! Miehelle mukaan avoin mieli ja raiskauspilli, hyvää matkaa!!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:59"]
Joillakin se "henkinen kasvu" tarkoittaa täydellistä itsekkyyttä ja lasten hylkäämistä.
[/quote]Itsekkys vielä kasvaa iän myötä, joten voi olla hyväkin, että lähtee.