Tuleeko Z-symbolista yhtä paheksuttu kuin hakarististä?
Kommentit (72)
Joo, pitää vaihtaa kaikista salasanoista, jos haluaa niiden vielä toimivan jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Z = ZORRO eikä häntä paheksu kuin miehet joilta hän vie vaimot.
Zorrohan piirsi miekallaan tuon Z-merkin vihollistensa poskeen, eli sikäili tuo Z-merkki on venäjän sotaromuissa ihan oikeassa paikassa = Ovat Zorron vihollisia.
Kieltämättä Venäjän uudesta Z-symbolista tulee mieleen jonkun halvan dystooppisen tieteiselokuvan pahikset. Seuraavaksi niitten pitää keksiä vielä joku hauska käsitervehdys.
Tämäpä näkyy olevan useiisakin Helsingin liikennemerkissä. Paheksuttavaa
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en tiedä yhtään suomalaista sanaa missä on z. Miksi se edes on meidän aakkosissa?
Zimbabwen takia, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Venäjän uudesta Z-symbolista tulee mieleen jonkun halvan dystooppisen tieteiselokuvan pahikset. Seuraavaksi niitten pitää keksiä vielä joku hauska käsitervehdys.
Ei ne kyllä kiinnijäätyään miltään pahiksilta näytä. Pelokkaita pullaposkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kyllä kiinnijäätyään miltään pahiksilta näytä. Pelokkaita pullaposkia.
Jep, ja sitten alkaa valehtelu ”ne muut kyllä ampui siviilejä mutta minä en kyllä ampunut, enkä edes tiennyt minne olen tullut”.
Vaikea ennustaa. Vielä ei ainakaan ole todisteista miljoonista etnisin perustein tehdyistä murhista.
Vierailija kirjoitti:
Minun lapsuuteni sankareita oli mm. Zorro.
Sopivan dualistinen persoona.
Toinen Z oli sitten myöhemmällä iällä ranskalais- kreikkalainen leffa Z-hän elää.
Tämä nykyinen Z-äijä ei ole sankariainesta.
En sanoisi Z-symboliksi vaan ihan vaan perinteisesti Z-kirjaimeksi. Viedään se teho siltä.
The national flag on RuZZia:
vanhakyynikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun lapsuuteni sankareita oli mm. Zorro.
Sopivan dualistinen persoona.
Toinen Z oli sitten myöhemmällä iällä ranskalais- kreikkalainen leffa Z-hän elää.
Tämä nykyinen Z-äijä ei ole sankariainesta.
Jäi tarkentamatta: Venäjän Z-äijä.
Mä en ymmärrä tästä maailmasta enää mitään. Kuka on pahis ja kuka hyvis. Musta kaikki alkaa tuntumaan pahiksilta, paitsi minä itse.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tästä maailmasta enää mitään. Kuka on pahis ja kuka hyvis. Musta kaikki alkaa tuntumaan pahiksilta, paitsi minä itse.
Joo on tosi vaikeaa ymmärtää onko vieraaseen maahan hyökkäävä sairaaloita ja synnytyslaitoksia pommittava taho pahis vai hyvis.
Ei tule paheksuttu vaan naurettu. Yhdellä sutaisulla siitä tulee tiimalasi, ja venäjän aika meni jo.
On tullut jo.
Naurettavaa pelleilyä aikuisilta ihmisiltä.
Tuollainen sotamielen yllytys symboleilla on juuri sitä miltä näyttääkin: 30-luvun oppien käyttämistä aivopesuun.
Trenditietoiset kaupunkilaiset eivät enää harrasta zen-buddhalaisuutta tai kutsu kesäkurpitsoja zucchineiksi.