Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi koskaan seurustella Pirjon, Riitan, Kaisan tms

Vierailija
10.08.2015 |

"vanhanaikaisen" nimen omaavan naisen kanssa. Haluan että naisellani on seksikäs, moderni, kansainvälinen, kielen päältä helposti liukuva nimi kuten Emma, Sofia, Ada yms eikä perinteinen suomalainen JUTTA tai MILLA tai SANNA joka kuulostaa suomalaisenkin korvaan juntilta.. saati sitten ulkomaalaisen.

Olenko outo?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta Hanhi ja Milla Magia ovat erittäin seksikkäitä, en ymmärrä ongelmaasi.

Vierailija
2/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Juntin sijaan ulkomaalaisen korvassa nuo kuulostaa eksoottiselta. Ja jutta on btw yleinen nimi saksankielisessä Euroopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla ei ole suomalainen nimi.

Vierailija
4/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole outo. Just Victoriat ja Madeleinet on niin hienoja.

Vierailija
5/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetissejä on kaikenlaisia. Psykoterapia voi auttaa, jos tämä haittaa suuresti elämääsi. Tosin sinulla on paljon merkittävämpiäkin ongelmia, joihin pitkä terapia voisi tepsiä.

Vierailija
6/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä kuin sinä, ei ole outoa :)

Vierailija
7/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:33"]"vanhanaikaisen" nimen omaavan naisen kanssa. Haluan että naisellani on seksikäs, moderni, kansainvälinen, kielen päältä helposti liukuva nimi kuten Emma, Sofia, Ada yms eikä perinteinen suomalainen JUTTA tai MILLA tai SANNA joka kuulostaa suomalaisenkin korvaan juntilta.. saati sitten ulkomaalaisen.

Olenko outo?
[/quote]

Älä nyt vaan sano että aloitustekstin kirjoittaja on nimeltään Matti....

Vierailija
8/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:33"]

"vanhanaikaisen" nimen omaavan naisen kanssa. Haluan että naisellani on seksikäs, moderni, kansainvälinen, kielen päältä helposti liukuva nimi kuten Emma, Sofia, Ada yms eikä perinteinen suomalainen JUTTA tai MILLA tai SANNA joka kuulostaa suomalaisenkin korvaan juntilta.. saati sitten ulkomaalaisen.

Olenko outo?

[/quote]

Outo nainen olet. Oletko lesbo?

Vierailija
9/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö Raija? Irmeli? Ritva? Maire?

Vierailija
10/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo-Riitta

Vierailija
11/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla miettimistä kun tulee vastaan nainen kenen kanssa haluisit olla mutta väärä nimi

Vierailija
12/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja minulle miehen etunimellä ei ole mitään väliä, mutta pakko myöntää, että sukunimen kanssa olen melko kranttu. Ajattelen asiaa niin pitkälle, että jos sattuisimmekin menemään naimisiin, en halua itselleni mitään tyyliä "Mötjönen" olevaa nimeä. Tiedän, että olen pinnallinen, mutta minkäs teet :D

Vierailija
13/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla ap on itselläsi hieno nimi sitten kanssa ja sukunimikin luokkaa von Herzen?

Vierailija
14/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitten :D t. Kaisa

Vierailija
15/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt Kyösti-Kyllikki Perä-Jorma Ahvenkotilo. Kun sä sait vauvana noi kolme etunimeäsi, niin sun vanhempien mielestä ne sopi sulle kaikkein parhaiten. Jokaisella on joku nimi mistä se tunnetaan ja sä Kyösti-Kyllikki varmaan ymmärrät että ilman noita sun nimiäsi sä et olisi sä. Jonakin päivänä pappi sun edessä kysyy sulta: tahdotko sinä Kyösti-Kyllikki Perä-Jorma Ahvenkotilo Räpsänpöhelö ottaa vaimoksesi Outo-Liisa Charlotta Tittumaliira Ähäskoskelon, niin sä vastaat "tahdon" koska sillä ei ole hitonkaan väliä mikä nimi sun rakkaalla on jos sä rakastat sitä oikeesti.

Vierailija
16/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa sinällään, että nimenomaan Emma, Sofia, Ada yms. "modernit" nimet olivat suuressa suosiossa joku sata vuotta sitten. Siitä on vaan sen verran kauan aikaa ettei monille tule tädit tai mummot mieleen näistä nimistä.

Vierailija
17/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:05"]

Itse olen nainen ja minulle miehen etunimellä ei ole mitään väliä, mutta pakko myöntää, että sukunimen kanssa olen melko kranttu. Ajattelen asiaa niin pitkälle, että jos sattuisimmekin menemään naimisiin, en halua itselleni mitään tyyliä "Mötjönen" olevaa nimeä. Tiedän, että olen pinnallinen, mutta minkäs teet :D

[/quote]

Täh? Jos et pidä sukunimestä, et ota sitä itsellesi. Suhteellisen simppeliä...

Vierailija
18/18 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:47"]Käviskö Raija? Irmeli? Ritva? Maire?
[/quote]Arja tai Merja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme