miten tuntemattoman kanss pystytte?
Mitä tahNsa sgkdii hsrrastaan? Tuntematon eli puskista abt tai tinderistä ilman juttelua 3h tuttavuudella
Kommentit (6)
Näin miehenä, jolla on ollut melko rajallinen määrä irtosuhteita, aika harvoin tulee sellainen nainen johon tuntee heti voimakasta tunnetta. Monta kertaa on nainen joutunut pettymään, kun en ollutkaan halukas seksiin, vaikka nainen niin oletti. Myös silloin, kun olen sanonut, että voin kyllä tulla yöksi, mutta en ehkä halua seksiä, nainen on ollut ihan varma, että saa mieleni muuttumaan, ja vihainen kun ei ollutkaan onnistunut. Oikeastaan ainut sellainen seksin muoto mitä pystyn harrastamaan melkein kaikkien irtosuhde naisten kanssa on suihinotto.
Minulla ei ole ollut yhden yhtä irtosuhdetta enkä osaisi itseäni kuvitella sellaiseen tilanteeseen. Eli vastaan, että en pystyisi täysin tuntemattoman kanssa harrastamaan seksiä. Haluan ensin tutustua jonkin aikaa ennen kuin etenen pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ollut yhden yhtä irtosuhdetta enkä osaisi itseäni kuvitella sellaiseen tilanteeseen. Eli vastaan, että en pystyisi täysin tuntemattoman kanssa harrastamaan seksiä. Haluan ensin tutustua jonkin aikaa ennen kuin etenen pidemmälle.
Sama juttu. Joskus olen pitkässä parisuhteessa haaveillut ja himoinnut naispuolisia työkavereita tai joskus ollut jollain kurssillä ja pokannut oikein sieltä naisen. Mutta aina sama juttu kun ollut naisen kanssa kasvotusten ja olisi ollut mahdollisuus toteuttaa suunnitelma. Kun ei ole ollut hitustakaan himoa siinä vaiheessa kun ei vain ole ollut yhtään tunnesidettä tai mitään yhteisiä himokkaita tunteita. Eli jääneet aina toteuttamatta. Ero siihen vetovoimaan kun kohtasin vaimon tansseissa erkaa kertaa on valovuosia. En edes tiedä miksi suutelin häntä käytänössä heti ensimmäiseksi, polvet notkui ja kalu seisoi välittömästi. Ainut mikä oli tietoista omassa toiminnassa oli mennä tytön luo, loput meni täysin sumussa. Yhä vieläkin suudelma vaimon kanssa säväyttää ja nukkumaan menessä häneen kiinni kaikki maailma ympäriltä katoaa, verenpaine ja pulssi laskee. Elämän ihmeellisyyksiä. Mutta kemiat on ilmeisesti ne jotka ratkaisee kaiken.
Vaikka suoraan kadulta, ei panemiseen tarvitse tutustua!!Juttelee jälkeenpäin, jos vielä sitten on asiaa!