Oletteko kohdanneet ihmistä, jonka kanssa aina naurattaa ja saa olla oma itsensä täysin?
Siitä jää hyvä mieli koko päiväksi.
Harvoin kun näkee niin jostain syystä vain kemiat kohtaa niin, että jaamme samat ajatukset, hekottaa niin pirusti ja molemmat ymmärtää täysin vaikka vitsit olisivatkin hieman outoja.
Vedet silmissä saa nauraa ja koko muu maailma unohtuu hetkeksi.
Näemme ehkä kerran kaksi kuussa ja aina jutut lähtevät lennolle ja näemme asiat samoin.
En ole aikoihin tavannut tai ollut tekemisissä vastaavanlaisen henkilön kanssa.
On vain niin ihanaa tavata tuollainen tyyppi vaikka meistä ei ehkä koskaan ystäviä tulisi ns. irl.
Piristävää.
Kommentit (26)
Minulla oli naispuolinen työkaveri toimistolla, jonka kanssa tuli naurettua vedet silmissä muutamaan kertaan. Käsienheilutteluammatissa oli aikaa kaikelle muulle kuin työnteolle... M27
Vierailija kirjoitti:
Ovatko tällaiset samaa vai vastakkaista sukupuolta, ts onko se jännite mistä peräisin oikeasti?
Samaa mietin, itsellä nämä olleet lähinnä vastakkaista sukupuolta joten varmaan osansa sillä jännitteelläkin. Varmasti enemmän tekee silti persoonien yhteensopivuus koska ei kaikkien, joiden kanssa on jännite, koe tätä
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kanssa saa!
Sama!
Arjessamme on ollut vakaviakin kriisejä, kuten puolison loppuunpalaminen, joka on vaikuttanut arkeemme hyvin voimakkaasti. Meillä on silti voimaa nauraa yhdessä. Olla väsynyt käpertyen toisen syliin, ja sanoa ettei tänään jaksa nauraa, mutta usein silti aina vähän naurattaa kuitenkin
Minun kanssani saa jokainen olla täysin oma itsensä, mutta en voi kehua tuolla naurattamisella kyllä omalla kohdallani. Paitsi jos sitten sattuu olemaan pohjimmiltaan tyhjännauraja niin sekin käy.
Kyllä, minulla on noin mieheni kanssa, en edes olisi parisuhteessa hänen kanssaan, ellen saisi olla 100% oma itseni. Yhdessä olemme olleet reilusti yli 20v
Kyllä vaikka harvassa ovat. Toivottavasti olen myös itse sellainen.