Lopettakaa nyt hyvän tähden sinne kriisipuhelimeen soittelu
Ukrainan sodan vuoksi! Tehkää sen sijaan vaikka hyväntekeväisyyttä! Aikuiset ihmiset vinkumassa - hävetkää!
Kommentit (7)
Hämmästelin myös tätä uutista itsekseni. Mitä se meistä kertoo?
Linjat jumissa eikä ole edes täällä oikeasti hätä. Ne turhat hälärisoitotkin.
Hätätilassa ei soitella vaan kuunnellaan tiedotuksia ja toimitaan niiden oihjeiden mukaan!!!
Linjat pidetään auki pelastustoimijoille.
Nämä on niitä rokotettuja. Aivot pehmenneet ja uskotaan kaikki.
Itse olen todella ahdistunut ja vihainen Putinille, ja toisaalta myös Suomenkin päättäjille nato-vitkuttelusta, mutta ei ole käynyt mielessä soitella noihin. Olen yrittänyt katsella luottavaisena tulevaisuuteen, toisaalta sekin kielii ahdistuksesta: eteenpäin meneminen ja elämän määrätietoinen jatkaminen. Olen siis huolissani, mutta jotenkin en kykene lamaantumaan. Rintamalle joudun jos sota tulee tänne.
Onhan se kamalaa mutta mitäs jos jätettäisiin se apu sitä oikeasti tarvitseville. Heitäkin on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen todella ahdistunut ja vihainen Putinille, ja toisaalta myös Suomenkin päättäjille nato-vitkuttelusta, mutta ei ole käynyt mielessä soitella noihin. Olen yrittänyt katsella luottavaisena tulevaisuuteen, toisaalta sekin kielii ahdistuksesta: eteenpäin meneminen ja elämän määrätietoinen jatkaminen. Olen siis huolissani, mutta jotenkin en kykene lamaantumaan. Rintamalle joudun jos sota tulee tänne.
Just.. toivottavasti et minun taistelupariksi.
Totta. Todella noloa kun toiset on oikeasti sodassa, ja täällä lintukodossa jossa ei ole mitään hätää, eikä tule sotaa, ihmiset ahdistuu eikä uskalla edes hengittää. Siellä on tapeltu vuodesta 2014 eikä ketään täällä ahdistanut yhtään. Niin miksi nyt? Miksi ei silloin kun muualla maailmassa on ihmisiä tapettu tuhansittain?