Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko kohdanneet ihmistä, jonka kanssa aina naurattaa ja saa olla oma itsensä täysin?

Vierailija
09.03.2022 |

Siitä jää hyvä mieli koko päiväksi.

Harvoin kun näkee niin jostain syystä vain kemiat kohtaa niin, että jaamme samat ajatukset, hekottaa niin pirusti ja molemmat ymmärtää täysin vaikka vitsit olisivatkin hieman outoja.
Vedet silmissä saa nauraa ja koko muu maailma unohtuu hetkeksi.
Näemme ehkä kerran kaksi kuussa ja aina jutut lähtevät lennolle ja näemme asiat samoin.
En ole aikoihin tavannut tai ollut tekemisissä vastaavanlaisen henkilön kanssa.
On vain niin ihanaa tavata tuollainen tyyppi vaikka meistä ei ehkä koskaan ystäviä tulisi ns. irl.

Piristävää.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan parasta 👌

Miksi ette voisi olla ystäviä kunnolla (irl)? Tuollaistahan se on parhaimmillaan :)

Vierailija
2/26 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yhden entisen työkaverin kanssa naurettiin välillä niin, että siitä ei tullut loppua. Kummankaan ei tarvinnut välillä edes sanoa mitään, kun hysteerinen kikatus pääsi valloilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Yhden entisen työkaverin kanssa naurettiin välillä niin, että siitä ei tullut loppua. Kummankaan ei tarvinnut välillä edes sanoa mitään, kun hysteerinen kikatus pääsi valloilleen.

Näin tässäkin tapauksessa :D

Se, miksi ei vapaa-ajalla, niin meillä on kuitenkin hyvin erilaiset elämät ja lisäksi ehkä tuntuisi oudolta, mitä jos joku muuttuisi välillämme kun on kuitenkin todella hauskaa näin?

Voisin kyllä häntä auttaa jos tarvitsisi tai kahvitella koska vain mutta muuten aikuisena on on jotenkin hankalaa luoda syvempää ystäväsuhdetta kun ajatellaan, että oma elämä kullakin kuitenkin. Että tulisiko siitä toiselle taakka jne. En tiedä...

Ymmärrämme kuitenkin toisiamme niin hyvin, ettei tarvitse kun katsoa silmiin niin johan taas nauru raukee tai sitten keskustelemme vakavammin asioita - joka sekin johtaa kepeään huumoriin ja lopputulos on yhtä hekotusta ja itsensä kokoamista.

No joo, on meillä fiksujakin juttuja mutta usein menee hieman yli. Eikä se haittaa kunhan hoidamme kuitenkin tehtävät asiallisesti.

Ap

Vierailija
4/26 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, jokaisen pitäisi löytää tuollainen tyyppi elämäänsä!

Vierailija
5/26 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/26 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta!

Vierailija
7/26 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kyllä! Kuin sielunsisarukset kohtaisivat.

Se, jos mikä, tuntuu elämältä. Aito yhteys ihmiseen on kyllä tärkeää edes satunnaisesti.

Vierailija
8/26 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa saa!

Vierailija
9/26 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toinen vaikuttanut siltä että hän haluaisi olla enemmän tekemisissä?

Vierailija
10/26 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te molemmat koette samalla tavalla mutta kumpikaan ei uskalla jostakin syystä tehdä aloitetta enemmälle yhteydenpidolle niin harmi juttu. Tuollaisista ihmissuhteista saa parhaimmillaan niin paljon energiaa ja voimaa elämään että itse kyllä testaisin tikulla jäätä, että kiinnostaisiko toisella olla enemmänkin tekemisissä. Harvoin törmää ihmisiin joiden kanssa klikkaa noin hyvin mutta silloin kun niin käy, eikö kannattaisi ottaa siitä ilo irti?

Vierailija
11/26 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesystäväni on juuri tuollainen <3 Meillä kemiat synkkaa ihan täydellisesti. Voin olla aina täysin oma itseni hänen seurassaan. Voidaan itkeä ja nauraa yhdessä. Aina turvallinen ja hyvä olla hänen kanssaan ja hänen ominaistuoksunsakin on minulle jotenkin tosi rauhoittava. 

Vierailija
12/26 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans ollut sellainen työtoveri jonka kanssa aina nauratti. Ja hän ymmärsi juttuja pelkästä ilmeestä, ei tarvinnut edes puhua. Mutta tuli kyllä silti puhuttua paljon ja kaikesta. En edes yrittänyt jatkaa tätä työkuvioiden päättymisen jälkeen, en ehkä uskonut että se ois voinut jatkua vapaalla yhtä hyvin.

Vierailija
13/26 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ystäväni, ja muutama harvemmin näkemäni tuttu. En kai minä muunlaisia ihmisiä lähipiiriini haluaisi päästääkään.

Vierailija
14/26 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut ja toisinaan tuntuukin että voisin aina vain olla hänen seurassaan, on niin helppoa olla ja toinen ymmärtää jo ennen kuin olen suutakaan ehtinyt avata. Sama tilanne täällä, en tiedä olisiko mahdollista olla ystäviä muussa elämässä eikä asiaa uskalla ottaa puheeksi. Lisäksi hän on vastakkaista sukupuolta joten en halua aiheuttaa hänelle ahdistusta siitä että olisin kiinnostunut muuten kuin kaverimielessä

Vierailija
15/26 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muutama miespuolinen tuollainen ja he olivat kultaa Naisissa heitä on ollut pari lapsuuden ystävää. Harmi etten ole enää tekemisissä miespuolisten kanssa.

Vierailija
16/26 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Myself.

Hihh

Vierailija
17/26 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanha mies sai sellaiset tuntemukset sai olla kuka oli

Vierailija
18/26 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus ap, kiitos😁

Vierailija
19/26 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko tällaiset samaa vai vastakkaista sukupuolta, ts onko se jännite mistä peräisin oikeasti?

Vierailija
20/26 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekottavat naiset ovat ärsyttäviä.