Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla pääsi itku. Tarvitsisin halauksen.

Vierailija
09.03.2022 |

Lapsen kanssa raskasta. En jaksa enää yksin. Kyyneleet valuu. Kumpa voisin jollekin soittaa tai jutella.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi on? Olisiko joitain tahoja jotka voisivat häntä auttaa?

🧡🧡

12v. Kyllä hän saa ammattiapua, mutta tänään ollut taas niin vaikea ilta. Vaikeaa katsoa omaa lasta tuossa kunnossa. Ei kukaan haluaisi nähdä lastaan tuollaisessa mielentilassa. Ap

Vierailija
22/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille. Mun lapsella on itsellään tosi vaikeaa ja sitä on tosi raskasta katsoa vierestä vaikka mielelläni häntä tuen ja autan niin paljon kuin voin. Nyt vain tuntuu että tämä alkaa olemaan mulle liikaa. En kehtaa kenellekään tästä sanoa kun mulla on kaikki hyvin ja mun lapsi voi huonosti. Kyllä mun äitinä pitäisi jaksaa. En vain jaksa. Mua väsyttää ja itkettää. Ap

Oikeassa olet, ei sulla ole syytä itkeä. Olet narsisti. Itse olet lapsesi vääntänyt tähän maailmaan. Hoida se äläkä kitise.

Sinä vedät kyllä hyvin. Karma on inhottava, kostaa kyllä, ennemmin tai myöhemmin.

Toivottavasti sinä ja läheisesi kuolette kivuliaaseen syöpään tukehtumalla. Jos sinulla on lapsi niin siitä aloitetaan. Kivaa illanjatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs otit surkean miehen.

Vierailija
24/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille. Mun lapsella on itsellään tosi vaikeaa ja sitä on tosi raskasta katsoa vierestä vaikka mielelläni häntä tuen ja autan niin paljon kuin voin. Nyt vain tuntuu että tämä alkaa olemaan mulle liikaa. En kehtaa kenellekään tästä sanoa kun mulla on kaikki hyvin ja mun lapsi voi huonosti. Kyllä mun äitinä pitäisi jaksaa. En vain jaksa. Mua väsyttää ja itkettää. Ap

Oikeassa olet, ei sulla ole syytä itkeä. Olet narsisti. Itse olet lapsesi vääntänyt tähän maailmaan. Hoida se äläkä kitise.

Sinä vedät kyllä hyvin. Karma on inhottava, kostaa kyllä, ennemmin tai myöhemmin.

Toivottavasti sinä ja läheisesi kuolette kivuliaaseen syöpään tukehtumalla. Jos sinulla on lapsi niin siitä aloitetaan. Kivaa illanjatkoa!

😂🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Asiallinen toive!

Vierailija
25/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa osaisin mitenkään sua auttaa. Halaisin jos voisin, kaikki järjestyy ❤️

Vierailija
26/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🧡🧡

12v. Kyllä hän saa ammattiapua, mutta tänään ollut taas niin vaikea ilta. Vaikeaa katsoa omaa lasta tuossa kunnossa. Ei kukaan haluaisi nähdä lastaan tuollaisessa mielentilassa. Ap

Olen pahoillani. Omaa lastaan ei haluaisi nähdä huonossa jamassa :( Toivottavasti tilanne helpottuu vielä.

Vierailija
27/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs otit surkean miehen.

Miks sinä elät, kyllä olisi pitänyt kaltaisesi paska abortoida, eikö typerä lunttuäitisi tajunnut. Tai olisi isäsi pannut lunttuäitiäsi persseesseen, olisi kaltaisesi imbesilli jäänyt syntymättä.

No Jospa yöllä kuolet äkillisesti. Toivotaan!

😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
28/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olis M25v 183/78/17, Pirkanmaa

Mene pois, älä ahdistele aloittajaa.

Vierailija
29/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
30/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lähetän virtuaalisen halauksen <3 Tiedän että lapsen kanssa voi olla tosi rankkaa, vaikka sitä lasta rakastaakin ja on sen itse halunnut. Älä välitä noista idiooteista, jotka laittaa vahingoniloisia viestejä.

Vierailija
31/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaalihalaus sinulle ❤ ja toinen lapsellesi ❤

Vierailija
32/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus täältäkin, oikein sellsinen pitkä ja lohduttava ja kannatteleva ❤️

Vierailija
33/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🧡🧡

Voi kun hän on vielä pieni. Toivottavasti apu auttaa pian!