Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AirHelp kokemuksia?

Vierailija
10.08.2015 |

Onko kellään kokemuksia airhelpin käytöstä?
Oikeasti saatu korvauksia vai onko joku huijarifirma?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käyttäkö Airhelpia. Annoin Finnairin 11,5 h myöhästymisen heille hoidettavaksi. Jatkuvasti tuli viestejä , että lakimiehemme tutkivat oikeustapauksia ja muuta diibadaabaaa. Nyt sitenn reilu 2 vuoden kulutua myöhästymisestä ilmoittivat , etteivät ennätä 3 vuoden aikana myöhästymisestä hoitaa asiaa. Palauttivat kaikki paperit. Mielestäni täysin ala-arvoista toimintaa. Nyt sitten Finnair kiemurtelee , että on jo mennyt vanhaksi ja muutakin  sontaa kirjoittaa vastineessaan.

Vierailija
22/24 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaus lennon myöhästymisestä - compensair.com Nopeasti saimme korvauksen myöhästyneestä lennosta. Hyvä palvelu.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole AirHelpista kuin hyvää sanottavaa. Korvaukset tulivat nopeasti ja update-posteja sain liiankin kanssa. (Toki ne voi omissa asetuksissa ruksata pois päältä.)

Lähetin korvausvaatimuksen ensin itse lentoyhtiölle, mutta sieltä ei tullut kuin case-numero vastauksena, myöhempiin yhteydenottoihin ei vastattu lainkaan. Vuoden päästä siirsin jutun AirHelpille ja kas - alle kuukauden sisällä rahat oli omalla tilillä.

Toisen kerran en viitsinyt itse edes aloittaa, vaan suoraan Helpille. Rahat tilillä 3 viikossa. Matkustan aina yksin, niin tuo rahamäärä (25% eli yleensä 100€) ei tunnu missään.

Yhden kerran sain AH:lta vastauksen, että "yhtiömme lakimies on suositellut, ettei oikeustoimiin ryhdytä", sen jälkeen kun olivat tuloksetta yrittäneet saada rahat lentoyhtiöltä.

Mikäs siinä sitten. Minun kuluni = 0€

Vierailija
24/24 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentojen Korvaukset - https://compensair.tp.st/hfbDEfYR Nopeasti saimme korvauksen myöhästyneestä lennosta. Hyvä palvelu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi