Äitipuoli saa lapsen. Oikeesti ihanaa...
Isäni on jo 48v ja tämä tuleva äiti 33. Ihanaa kun saan sisaren. Eivät kerro kumpi se on. Varmasti hoidan sitä aina.
Kommentit (39)
Juu onnee. Mun isä oli 58v ku nuorin synty ja itse odotin jo toista lastani. Meillä siis ikäero 25v siskopuoleni kanssa. Nyt sitte tunkee hemmoteltua pikkuprinsessaansa meille jatkuvasti ku itse ei jaksa hoitaa eron jälkeen vuoroviikollansa. Sisko nyt 6vee.... huoh...
Onnea! :) Mukavaa, että saat sisaruksen. Ilahduttavaa, että sinulla on kiva äitipuoli.
Onnea isosiskolle ja mukavaa syksyä sinulle:))
Taitaa olla taas jotain aspegreenin satuja....
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:13"]
Onnea! :) Mukavaa, että saat sisaruksen. Ilahduttavaa, että sinulla on kiva äitipuoli.
[/quote]Siis hän on minulle kuin oikea äiti. Riidellään ja sovitaan. Hän hyväksyy sen että käymme äidin haudalla. Hän on äitini ja siskoni. Mahtava ihminen. En voisi enempää toivoa.ap
Tuli itku. Kauniisti sanottu. No olen mies.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:22"]
[/quote]Siis hän on minulle kuin oikea äiti. Riidellään ja sovitaan. Hän hyväksyy sen että käymme äidin haudalla. Hän on äitini ja siskoni. Mahtava ihminen. En voisi enempää toivoa.ap
[/quote]Tuoressa muistini on kun äijä ei halunnut päästää mua ja lasta katsomaan miehen hautaa. Oli mustasukkanen siitä että vietiin kukka ja kynttilä haudalle. On nyt ex
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:22"]
[/quote]Tuoressa muistini on kun äijä ei halunnut päästää mua ja lasta katsomaan miehen hautaa. Oli mustasukkanen siitä että vietiin kukka ja kynttilä haudalle. On nyt ex
[/quote]Sairasta. Ei edes lapsi. En kyllä kumpaakaan kieltäisi. Tai mitä rakkaus tekee?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:33"]Isäni on jo 48v ja tämä tuleva äiti 33. Ihanaa kun saan sisaren. Eivät kerro kumpi se on. Varmasti hoidan sitä aina.
[/quote]
Jos eivät kerro kumpi se on, niin mistä tiedät että se on sisko?
[/quote]
Miksi tätä on alapeukutettu? Sisar=Sisko ja sisarus=sisko tai veli. Ja tuossa lukee SISAR, eli sisko!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:09"]
No ei ollut isäsi teini kun sinut teki, jos isä on 48 ja sinä 19.
[/quote]
28v teini.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:09"]
No ei ollut isäsi teini kun sinut teki, jos isä on 48 ja sinä 19.
[/quote]hänen äiti oli nuori. Jos ymmärsin oikein.
28v teini.
[/quote]
Oiken kun lukee tarkkaan hänen äitinsä on ollut 19v kuollessaan vanhempi. Kiitos. Hiukan järkee pliis!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:17"]
Onnea isosiskolle ja mukavaa syksyä sinulle:))
[/quote]Kiiti tosi paljon. Odotan sitä pientä. Tulee vaan itselekkin vauvakuume. Jostain vielä pojankoltiaisen löytäisi. Tulisi iskästä pappakin. Varmasti pitäisi pojalla olla vähintään joku prätkä. Täytyy sellaista lähteä etsimään. Vitsi vitsinä. En osaa niitä hymiöitä,joten en laita.ap
No minäkään mitään Hymiöitä. Tämän osaan. (..(( ### %%%
Sor että kirjoitini väärin. Minulle tulee sisko tai veli. Ihan sama. SISARUS kuitenkin. Pilkun nussijoille tiedoksi. En ole yli-oppilas. Silti olen töissä.ap
Onneksi kerroit kaiken tämän. Ei vaan. Onnea sinulle ja mahtavaa että sinulla on noin mukava "äiti" Kohta vauva huutaa ja joudut hoitamaan sitä. Monia haleja.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:26"]
Sor että kirjoitini väärin. Minulle tulee sisko tai veli. Ihan sama. SISARUS kuitenkin. Pilkun nussijoille tiedoksi. En ole yli-oppilas. Silti olen töissä.ap
[/quote]Pilkunnussija kirjoitetaan noin.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:05"]
Mihin äitis kuoli?
[/quote]Liikenteessä. Ajoi ihan itse prätkällä metsään. Silti iskä osti mullekin prätkän. Koska halusin. Isälläkin on.ap