Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen nainen, kuinka usein sinulla tekee spontaanisti mieli seksiä?

Vierailija
09.03.2022 |

Spontaanilla tarkoitetaan tilannetta, jossa seksihalut syntyvät itsestään ilman, että niitä tarvitsisi erityisemmin herätellä teoilla tai tietynlaisella tunnelmalla?

Itse myönnän, että tätä tapahtuu minulla hyvin harvoin (ei edes joka kuukausi) ja näin ollen myös seksiä parisuhteessa tulee harrastettua vain vähän, koska tilaisuutta tunnelman virittelyyn on vain hyvin harvoin.

Nelikymppinen nainen, kuinka usein sinulla tekee spontaanisti mieli seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä tekee mieli. Ainoastaan jos on jotain kipuja tms. ni ei tee mieli. Mutta olen sinkku ni ihan omin kätösin joudun "ongelman" hoitamaan. Löytäispä jonkun ihanan miehen, tuntuu että menee nää himot yksinään ihan hukkaan. Mutta joo siis neljänkympin rajapyykin ohitettua himot on kyllä vaan nousseet eksponentiaalisesti. 

Vierailija
2/7 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos rehellisesti sanon niin ei kyllä kovinkaan usein tee. Ehkä pari, kolme kertaa kuukaudessa. Mutta juurikin sopivasti tunnelmassa kyllä alkaa tehdä kovastikin mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereideni (kaikki noin nelikymppisiä, joilla teini-ikää lähestyvät lapset ja samat arjen kiireet) olemme tästä asiasta keskustelleet ja olen tullut siihen tulokseen, että heillä, joilla tekee mieli spontaanisti on seksielämä pysynyt aktiivisena myös ruuhkavuosina kun taas heillä, joilla halut syttyvät vain tästä "tunnelman virittelystä", seksi on hyvin vähäistä.

Vierailija
4/7 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin tekee mieli seksiä useita kertoja. Tuntuu että olen himoissani ja märkänä lähes koko ajan. Olen sinkku mutta minun on helppo löytää seksiseuraa lähes joka paikasta. Saatan esimerkiksi töissä sanoa puolitutulle, että tule vessaan ja nai minua lujaa. Annan myös anaalia mielelläni. Kahvilassa saatan pyytää tuntemattoman miehen lähellä sijaitsevalle asunnolleni naimaan ja lujaa.

Vierailija
5/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereideni (kaikki noin nelikymppisiä, joilla teini-ikää lähestyvät lapset ja samat arjen kiireet) olemme tästä asiasta keskustelleet ja olen tullut siihen tulokseen, että heillä, joilla tekee mieli spontaanisti on seksielämä pysynyt aktiivisena myös ruuhkavuosina kun taas heillä, joilla halut syttyvät vain tästä "tunnelman virittelystä", seksi on hyvin vähäistä.

Samoja havaintoja. Ja olen miehenä huomannut sen, että sellaiset täydellisyydentavoittelijat ovat harvemmin sellaisia spontaanisti haluajia. Seksuaalisuus on varmasti oma itsenäinen ominaisuutensa, mutta mututuntumalla sanoisin, että se kyky rentoutua kaiken kiireen keskellä esiintyy yhdessä sen korkeamman seksuaalisuudenkin kanssa. 

Vierailija
6/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja havaintoja. Ja olen miehenä huomannut sen, että sellaiset täydellisyydentavoittelijat ovat harvemmin sellaisia spontaanisti haluajia. Seksuaalisuus on varmasti oma itsenäinen ominaisuutensa, mutta mututuntumalla sanoisin, että se kyky rentoutua kaiken kiireen keskellä esiintyy yhdessä sen korkeamman seksuaalisuudenkin kanssa. 

Ymmärsitkö kysymyksen otsikon?

Vierailija
7/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin vähintään kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme