Persut ja Purra vastustavat EU-lisävelkaa - ei siis rahaa puolustukseen ja helpotusta kalliiseen bensaan
PERUSSUOMALAISTEN puheenjohtaja Riikka Purra sanoo, että puolue suhtautuu EU:n mahdolliseen yhteiseen velanottoon Ukrainan sodan seurauksena lähtökohtaisesti hyvin kielteisesti.
Purran mielestä tarvittavat investoinnit esimerkiksi energiahankkeisiin ja puolustukseen tulisi tehdä ensi sijassa kansallisin toimenpitein.
Kommentit (12)
Ootko pöljä.
Suomi saa velkaa halvemmalla yksin, kuin Italian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Leikataan kehitysavusta ja ja turhista tukiaisista kuten asumistuista.
Ja eläkkeistä sekä vanhusten hoidosta. Se sopii persuille.
Siinä edellisessä ”kertaluonteisessa” yhteisvelkakokeilussa Suomi jäi noin 5 miljardia nettona miinukselle. Vain täydellinen imbesilli kannattaa Suomen ottaman velkarahan lahjoittamista muille EU-maille. Sitä velkaa voi ottaa itse tarpeen mukaan ja myös käyttää sen kokonaan kotimaahan.
Ei Suomi olisi mitään saamassa vaan toimisi taas maksajana.
Vierailija kirjoitti:
Siinä edellisessä ”kertaluonteisessa” yhteisvelkakokeilussa Suomi jäi noin 5 miljardia nettona miinukselle. Vain täydellinen imbesilli kannattaa Suomen ottaman velkarahan lahjoittamista muille EU-maille. Sitä velkaa voi ottaa itse tarpeen mukaan ja myös käyttää sen kokonaan kotimaahan.
Sanna yksin tästä vastuussa. Joka pennin se tulee maksamaan takaisin.
Kuinka v i tu n i d iootti taas tämäkin ap näköjään on!?? Ei kannattaisi nolata itseään julkisesti jos ei tajua politiikasta ja talous asioista yhtään v i ttu mitään!
Persuhullu ottaisi yksin miljardin lainan jos siten jotenkin saisi vahingoitettua persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna yksin tästä vastuussa. Joka pennin se tulee maksamaan takaisin.
Alkaa ikä jo näkyä. Ei kelpaa enää Saksaan maksuksi.
Perussuomalaisista saisi hyviä sotilaita Venäjän armeijaan.
Mihin helvetin EU-puolustukseen? Sellaista ei ole.
Leikataan kehitysavusta ja ja turhista tukiaisista kuten asumistuista.