Mammat mustissa, yök
Heivatkaa nyt edes kesällä ne körttilaisten mustat vaateretaleet huitsin nevadaan ja pukeutukaa fiksummin.
Päivikin näyttää hyvälle vaaleissa vaatteissa.
http://www.iltalehti.fi/paiva-mallina/2015080320100409_pm.shtml
Ystävällisin terveisin
Paappa
Kommentit (17)
Huh, luulin et tässä puhuttiin eläimiinsekaantujista
Joo, kyllä joka mamman pitää pukeutua kukertavankirjavasti yhtenäisiin kuoseihin lasten potkareiden kanssa. Musta on niin tyylitöntä joka muotigurun päivittäinen laiska valinta.
Uuh, mä on iltalehden päivä mallina tyttö uiuiui, tunnen eläväni
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:24"]
Herrajumala miltä nuo vaatteet näyttäs arkipäivän jälkeen.. Kuka hitto uskaltaa istua edes mihinkään tuon värisillä housuilla?! :O
[/quote]
Päivi on porvoolainen farmaseutti. On varmaan työssään tottunut pitämään valkoista.
Valkoinen on kyllä värinä sellainen, että en itse osaa sitä käyttää kuin t-paidoissa. Kerma ja beigekin väreinä käytännöllisempiä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:03"]
Joo, kyllä joka mamman pitää pukeutua kukertavankirjavasti yhtenäisiin kuoseihin lasten potkareiden kanssa. Musta on niin tyylitöntä joka muotigurun päivittäinen laiska valinta.
[/quote]
Musta on kassialman valinta.
Että mä vihaan mustia vaatteita yli kaiken.
En ymmärrä noita valmiiksi rikkinäisiä farkkuja.
Minä käytän mustaa, koska olen läski ja se hoikentaa. Meikäläinen kaljamahamamma kun vetäisi tuon linkin jutun valkoiset kireät vaatteet päälleen niin olisi kyllä aika kamala näky.
Toi on varmaan ton eukon unelmien täyttymys kun pääsi iltalehteen oikeen malliksi. Voi luoja, onko maailmassa ainuttakaan kana-aivotonta naista, joka ei lähettele kuviaan paskalehtiin ja hakemuksia bb-taloon? Kun ei niillä näytä tuo ikäkään hillitsevän huomiohuoraamista :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:35"]Minä käytän mustaa, koska olen läski ja se hoikentaa. Meikäläinen kaljamahamamma kun vetäisi tuon linkin jutun valkoiset kireät vaatteet päälleen niin olisi kyllä aika kamala näky.
[/quote]
Heh heh
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:33"]Heivatkaa nyt edes kesällä ne körttilaisten mustat vaateretaleet huitsin nevadaan ja pukeutukaa fiksummin.
Päivikin näyttää hyvälle vaaleissa vaatteissa.
http://www.iltalehti.fi/paiva-mallina/2015080320100409_pm.shtml
Ystävällisin terveisin
Paappa
[/quote]
Samaa mieltä. Massamusta yök
Siististi ei mustiin pukeutuva nainenko on kananaivo?
Paappa
Noissa kuteissa Päivi ei juuri erotu taustasta. Itse en halua olla seinän värisissä vaatteissa pyytelemässä anteeksi olemassaoloani.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:43"]Siististi ei mustiin pukeutuva nainenko on kananaivo?
Paappa
[/quote]
Eiku semmonen mikä osallistuu tollaseen "päivä mallina" kuraan.
Enkä vaihda. Tykkään mustista vaatteista.
Herrajumala miltä nuo vaatteet näyttäs arkipäivän jälkeen.. Kuka hitto uskaltaa istua edes mihinkään tuon värisillä housuilla?! :O
Mitä, onko olemassa muitakin värejä kuin musta??
~rokkari
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:24"]
[/quote]
Eikö mammat tiedä että on muitakin värejä kuin musta ja valkoinen.
Kukkamekko muuta ei sitten tarvitsekaan.