Toivooko kukaan muu että maailma vihdoinkin loppuisi?
Kommentit (29)
No en ehkä ihan noin mutta haluaisin osoitteen mihin voi valittaa. Tää ei oo se maailma mihin mä ilmoittauduin.
Omalta kohdalta kyllä. Olen toivonut jo kauan, eikä mikään enää kosketa - hyvässä tai pahassa.
Tuo ei kyllä ole tullut mieleen vaikka huolella ahdistaakin
En koska tahdon ensin pelastua eli päästä taivaaseen.
Toivon vaan, että käy niin nopeasti, ettei tarvitse jäädä kitumaan ydiniskun jälkeiseen maailmaan.
On se ihmisten osalta jo kerran pari tuhoutunutkin....tai selitä tuo
https://www.twistofcreation.com/100000-year-old-electrical-plug/
Vierailija kirjoitti:
Mites se muuten menee, jääkö taivas jos tulee maailmanloppu, eli sisältääkö maailma tässä mielessä myös taivaan?
En tietenkään. Elämä on ihanaa! Ihana mies, hyviä ystäviä, kiva työ ja mielenkiintoisia harrastuksia! Ap on ankeuttaja.
En toivo, mutta minun puolestani sekin olisi parempi kuin antaa hullun sotarikollisen kansanmurhaajan tehdä mitä haluaa ja uhata koko maailmaa.
Kyllä toivoisin ihmiskunnan katoa. Kaikille halukkaille pitäisi tarjota syaniidikapseleit jo nyt, ettei tarvis katsella näitä kauheuksia,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se muuten menee, jääkö taivas jos tulee maailmanloppu, eli sisältääkö maailma tässä mielessä myös taivaan?
Taivaita on 3 maan taivas ,avaruus,Jumalan taivas eli kolmas taivas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taivaita on 3 maan taivas ,avaruus,Jumalan taivas eli kolmas taivas.
Ok, eli 2 taivasta ilmeisesti jää ja yksi häviää, näin arvelen tämän pohjalta
Kyllä tämä maailmanlopulta näyttää;
KAIKKI on kirjaimellisesti seonnut…lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
On se ihmisten osalta jo kerran pari tuhoutunutkin....tai selitä tuo
https://www.twistofcreation.com/100000-year-old-electrical-plug/
Olen aina ollut sitä mieltä ettemme ole ensinmäinen emmekä viimeinen sivilisaatio tällä pallolla. Saati sitten muilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä maailmanlopulta näyttää;
KAIKKI on kirjaimellisesti seonnut…lopullisesti.
Se ei harmita jos kaikki muutkin kuolee
No sehän tässä kaiken aikaa jo tapahtuu, mutta ei se yhdessä hetkessä käy! Ei mitään hätää siis, ap. Mitään toivoa ei ole.
Toivon todellakin että koko maapallo tuhoutuisi hetkessä. Muuten jälkipolvet saa taas kärsiä jonkun venäläisen diktaattorin rauhanturvaoperaatioista.
Kyllä, aivan helvetisti! Narsku-sosiopaatti on ihmis-ihanne ja jylläävät tässä maailmassa:( Eikä millään muulla ole mitään väliä kuin RAHALLA ja näiden sospien kierouksilla, haneudella, itsekkyydellä ym.:( Joutaisi loppua jo.
En toivo. Vielä ei ole niin huonosti asiat.