Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lyhyelle pullukalle sopivia vaatteita

Vierailija
09.03.2022 |

Olen lyhyt ja pullukka nainen. Minulla on lyhyet jalat, pyöreä takapuoli, paksut reidet, kapeat olkapäät sekä isot rinnat.
Tuskailen vaatteiden kanssa. Tuntuu että en millään löydä mieluisia vaatteita.
Minkähänlaiset vaatteet sopisivat vartalolleni? Nyt olen käyttänyt aika paljon esim. Nosh -merkkisiä vaatteita.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite farkut

Vierailija
2/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vartalon mallin näkee, vaikka pukeutuisi säkkiin.

Totta, niin näkee. Mutta lähinnä mietin minkälaiset vaatteet ehkä parhaiten sopisivat vartalolleni. T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta tilaat joko petite- tai petite plus-malliston vaatteita sen mukaan oletko vain hieman pyöreä tai tosi pyöreä. Petite tarkoittaa tässä yhteydessä lyhyttä.

Vierailija
5/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että itse on tyytyväinen, nämähän ovat makuasioita. Itse ajattelen että kaulupaidat näyttävät hyvältä kaikkien päällä, mutta joku voi olla eri mieltä.

Vierailija
6/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vartalon mallin näkee, vaikka pukeutuisi säkkiin.

Typerää lässyttelyä, kun tuosta ei ollut kysymys.

Kysymys oli siitä, mitkä vaatteet ovat hyvännäköisiä.

Kaksi eri asiaa.

Vierailija
7/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuri haaveeni.Juuri tuollaisen naisen haluaisin.

T. Mies.

Vierailija
8/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on että itse on tyytyväinen, nämähän ovat makuasioita. Itse ajattelen että kaulupaidat näyttävät hyvältä kaikkien päällä, mutta joku voi olla eri mieltä.

Minulle ei valitettavasti oikein sovi kauluspaidat, sillä hartiani ovat niin kapeat mutta rintani niin isot. Olkapäät ei istu ja napit ei mahdu rinnan kohdalta kiinni. T.ap

Vierailija
9/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. Ylipaino on tosi vaarallista terveydelle

Tiedän. Olen välillä onnistunut laihduttamaan normaalipainoon mutta sitten paino on taas noussut. En ole kuitenkaan mitenkään sairaalloisen lihava. T.ap

Vierailija
10/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilaiset ainakin kehottavat välttämään isokuvioisia ja huomiotaherättävän kirjavia vaatteita.

Keskeltä vartaloa ei myöskään pidä linjaa katkaista, jos on leveä takamus, vaan bleiserin pituus pepun alle.

Vaakaraita lyhentää. Pystyraita pidentää. Avonainen dekoltee saa kaulan näyttämään pitemmältä.

Tuskin on mikään häpeä käyttää pieniä olkatoppauksia, jos todellakin on pullohartiat.

Turhia överiröyhelöitä kannattaa varmaan myös välttää, saa pallomaisen vaikutelman aikaiseksi.

Caprit lyhentävät sääret.

Lyhyet hihat paljastavat allit.

Liian tiukat vaatteet eivät hoikenna vaan näyttävät jokaisen muhkuran.

Mustiinkaan ei tarvitse pukeutua, vaan joku pinkki koruineen vie katseet pois esim. rinnoista. Saa myös ihonväristä riippuen säihkymään. Asenne ratkaisee. Ole ryhdikäs. Hyvä itsetunto näkyy kauas.

Yksi tärkeimmistä jutuista on vartaloa muotoilevat alusvaatteet, eli joku body pitäis läskimakkarat aisoissa ja "tukipöksyt" auttaisivat reisien kanssa, kuin myös takapuolen. Ja ne sopivat rintaliivit! Joskus näkee kammottavia kolmoistissejä kun on liian pienet. Vaatteet istuu hyvin, kun tuo "alusta" on huolehdittu kuntoon. Niinhän se on hyvän meikinkin kanssa, että  puhdistus ja pohjustus ensin.

Vierailija
11/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla unohtui kertoa, että syömällä vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu. Ja näitähän ap kysyi, eiku...

Vierailija
12/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisko leggingsit tai muut vartalonmyötäiset housut, joku pusero ja reiden puoliväliin ulottuva jakku tai neuletakki? Kaikki hyvää materiaalia ni ei repsota mistään.

Kengillä ja koruilla voi sitten vähän revitellä ni on jotain mielenkiintoista.

Vierailija
13/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattilaiset ainakin kehottavat välttämään isokuvioisia ja huomiotaherättävän kirjavia vaatteita.

Keskeltä vartaloa ei myöskään pidä linjaa katkaista, jos on leveä takamus, vaan bleiserin pituus pepun alle.

Vaakaraita lyhentää. Pystyraita pidentää. Avonainen dekoltee saa kaulan näyttämään pitemmältä.

Tuskin on mikään häpeä käyttää pieniä olkatoppauksia, jos todellakin on pullohartiat.

Turhia överiröyhelöitä kannattaa varmaan myös välttää, saa pallomaisen vaikutelman aikaiseksi.

Caprit lyhentävät sääret.

Lyhyet hihat paljastavat allit.

Liian tiukat vaatteet eivät hoikenna vaan näyttävät jokaisen muhkuran.

Mustiinkaan ei tarvitse pukeutua, vaan joku pinkki koruineen vie katseet pois esim. rinnoista. Saa myös ihonväristä riippuen säihkymään. Asenne ratkaisee. Ole ryhdikäs. Hyvä itsetunto näkyy kauas.

Yksi tärkeimmistä jutuista on vartaloa muotoilevat alusvaatteet, eli joku body pitäis läskimakkarat aisoissa ja "tukipöksyt" auttaisivat reisien kanssa, kuin myös takapuolen. Ja ne sopivat rintaliivit! Joskus näkee kammottavia kolmoistissejä kun on liian pienet. Vaatteet istuu hyvin, kun tuo "alusta" on huolehdittu kuntoon. Niinhän se on hyvän meikinkin kanssa, että  puhdistus ja pohjustus ensin.

Kiitos vinkeistä!

Pyllyni on itseasiassa vartalossani osa, josta pidän. En mielelläni peitä sitä pitkien bleiserien alle. Pyllyni on pyöreä ja pysty, ei leveä ja littana.

Tuo oli hyvä vinkki, että kannattaa vältellä räikeitä isoja kuvioita. Hankin rintsikat aina alusvaateliikkeistä. Pitäisikin taas käydä ostoksilla.

Ryhti on varmasti sellainen, jota voisin pyrkiä parantamaan! T.ap

Vierailija
14/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopisko leggingsit tai muut vartalonmyötäiset housut, joku pusero ja reiden puoliväliin ulottuva jakku tai neuletakki? Kaikki hyvää materiaalia ni ei repsota mistään.

Mä olen lihava ja pukeudun noin. Yleensä mun kenkiä aina kehutaan ;D Olenkin kenkäfriikki. Laukku on toinen millä vien huomion pois itsestäni. Onnistuu vaikka ei olekaan mitään Birkineitä.

Yhdelle tutulle kerran valittelin kun ei vaan laihdu. Sanoi, että mistä sä luulet olevasi mikään lihava? Ja sanoo kyllä asiat aivan suoraan aina. Katseli kummissaan, kun tokaisin, että odotas kun riisun nämä vaatteet. On todellakin merkitystä miten pukeutuu.  -eri

Vierailija
15/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi sopia! Nykyään olen käyttänyt paljon lyhyitä neuletakkeja. T.ap

Vierailija
16/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikaisten tutkimusten mukaan tosin laihduttaminen, ja varsinkin toistuva laihduttaminen, on vielä reilusti jatkuvaa tasaista ylipainoa vaarallisempaa. Että jos siis oikeista totuuksista puhutaan, niin laihduttaminen ei kannata, eikä siihen pitäisi koskaan ketään kannustaa tai painostaa. Se, mikä olisi hyvä, olisi yleisten terveiden elintapojen ylläpitäminen (uni, liikunta, ruoka) painosta riippumatta.

Vierailija
17/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan vakioneuvo: Laihduta!

'Miehen suhde paljastui' ja vastaus : Mitäs annoit itsesi lihoa?

'Millaiset vaatteet sopivat ylipainoiselle'? Ja vastaus : Laihduta, ja selvitys ylipainon vaaroista ja riskeistä. Niin kuin ei normijärkinen niitä tietäisi.  Lopuksi vielä toteamus, "Olet ruma läski", jos uskallat sanoa vastaan.

Niiin fiksua ;D

Vierailija
18/20 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen omenavartaloinen, lyhyt. Hartiat leveät, c-,kupin rinnat, keskivartaloa riittää mutta jalat ja reidet ovat hoikat. Tiedän tasan tarkkaan minkälaisilla vaatteilla näyttää hyvältä. Ongelma on se että kaupoista ei löydy mittasuhteisiin sopivia vaatteita. Suomessa harvoin löytyy petitemallistoja. Kaikki vaatteet ovat liian pitkiä, hihat on pitkät, helmat on pitkät. Housuissa jalat on kolme kokoa pienemmät kuin lantio ja olematon vyötärö. Ei auta kuminauhavyötärökään kun yleensä jopa 36 koossa on liian leveät reidet ja lahkeen suut. Verkosta en halua ostaa, olen pari virheostosta palauttanut. Värit ja materiaalit eivät välity kuvista.

Vierailija
19/20 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle asialle pitää tehdä jotain. Jos vain löydän hyvän merkin ulkomailta, niin alan maahantuomaan niitä muillekin kokeiltavaksi. 

Osaisiko joku suositelle vaikka Lontoosta sopivaa ketjua missä olisi sopivia housuja lyhyelle ja paksulle?

Vierailija
20/20 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tää on ihan omituinen neuvo, tätä oon kuullu monilta että peppu pitäis peittää, siis vanhemmilta naisilta. Nyt sitten katsoin miltä näytän, jos mulla on esim tunika, ja tunikat saa musta paljon tätimäisemmän näköisen, kun peppu peittyy niin siitä tulee iso, epä muotoisen oloinen "möykky" kun taas housuissa näkyy että on iso ja hyvä per**. Harmi kun oon kuunnellu vanhempien naisten kommentteja koko ikäni että peitä peppusi. :D Miehet on myös aina sanoneet että älä peitä peppua. :D Ainakin mulla näyttää paljon paremmalta kun peppu ja jalat näkyy,, koska mulla on lyhyet ja paksut jalat, joissa kuitenkin on "rako" reisien välissä, jos se peittyyy tulee paljon huonomman näköinen kuva ja jalatkin näyttää omituisilta paksu pohkeisilta jos vain osa jalasta näkyy.