Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko pitänyt uudenvuodenlupauksesi?

Vierailija
09.08.2015 |

Onnistuitko tekemään täydellisen elämäntaparemontin, vai lupasitko opetella neulomaan villapaidan? Oli kyse isosta tai pienestä lupauksesta, niin jaathan sen!

Itse lupasin itselleni lopettaa Iltalehden ja Iltasanomien (sovellusten) lukemisen. Mulla oli ennen molempien lehtien sovellukset puhelimessa, ja luin niitä monta kertaa päivässä. Jossain vaiheessa huomasin, että niiden juttujen lukeminen aiheuttaa vaan vittuuntuneen olotilan, ja sopivasti vuoden vaihtuessa poistin sovellukset enkä ole sen jälkeen avannut sovellusta, nettilehteä (enkä kyllä paperiversioitakaan) yhtä ainutta kertaa. Syynä tälle on iltapäivälehtien yksinkertaisesti surkeat jutut. Kieli on ala-arvoista ja esim. kirjoitusvirheitä on paljon, puhumattakaan asiavirheistä, ja tulkinnanvaraisten asioiden vääristelyä sensaatiohakuiseen suuntaan. Sekin on älytöntä, että kuka tahansa Marjatta, 51, joka sai huonoa palvelua Prismassa, voi saada oman tarinansa sinne. Tekis välillä mieli itse keksiä päästään joku juttu ja ottaa yhteyttä iltapuluihin ja katsoa minkä sopan saisin aikaiseksi.

En tiedä kuulostaako jonkun mielestä liioitellulta, mutta ainakin mä oon ollut tyytyväinen tähän ratkaisuun ja voin suositella samaa kaikille. Uutiset voi lukea niin monesta muustakin paikasta (itse käytän Ylen uutissovellusta) ja esim. Mtv.fi:ssä on viihdyttäviä hömppäjuttuja jos niitä kaipaa :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin että puhun työparille ystävällisesti, enkä kiusoittele sitä yhtään. Meni se 2h ja sorruin.

Vierailija
2/6 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin etten lainaa autoani enää vaimon kahdelle työkaverille, jotka ovat munkin kavereita. Saan aina jonkun vastapalveluksen. Ei pitänyt, tarvin saada tietää missä vaimo liikkuu ja ainoa ehto sen kertomisessa oli auto päiväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes yrittänyt tehdä lupausta.

Vierailija
4/6 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin laihduttaa 10 kg - ei onnistunut. Toinen lupaus oli kympin keskiarvo lukuaineissa peruskoulun päättötodistukseen - onnistui! :D

Vierailija
5/6 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin olla käyttämättä korkoja. Menim töihin, näin työkaverin ja juoksin pöydälleni hakemaan vara korkkarit. Tunsin itseni kääpiöksi 195cm pitkän työkaverin vieressä, enkä kestä sitä "no mitäs kääpiö" vitsailua.

Vierailija
6/6 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vuodelle listan, jossa 45 tavoitteita, alkaen mm. itsetunnon hankkimisesta työpaikan löytämiseen. Tällä hetkellä olen toteuttanut 23 kohtaa. Pari tavoitetta jäänee, kuten ulkomaanmatka joka siirtyy ensi vuoden puolelle, mutta muutoin olen menossa aikataulun mukaan :)