voisko joku suomentaa miestä?
Mies sanoi ettei rakasta minua. Seksiä pihdannut 7 viikkoa. Suudelmaan ei vastaa, mutta erilleen ei halua muuttaa vaan haluaa et muutetaan yhdessä kun oltiin asuntoa etsimässä. Viikonloppuna käyty parissa bileissä ja mies katsoi mua koko ajan vaikka istui eri puolella pihaa/ huonetta.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:20"]Kummallinen. Tapa se.
[/quote]
:D
Luetko ajatuksia?
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:19"]No. Kuulostaa perussuomalaiselta.
[/quote]
Ei kuulosta. Joku sillä on vialla.
Kauanko ootte ollu yhdessä. Kuulostaa pelottavalle.
Jokin sitä vaivaa, joko omassa mielessä tai suhteeseen liittyen. Mutta jos mies ei halua puhua mikä vaivaa, niin ei sitä kyllä arpomaankaan kannata lähteä. Selvää on ainoastaan että jokin on vialla.
Itse tekisin kyllä selväksi sen että jos kerran suoraan sanotaan ettei rakasta ja näkee kaikesta että jokin on vialla, niin en minä ilman asioiden halki puhumista yhdessä mihinkään olisi muuttamassa...
10kk oltu yhdessä. Asuttu siitä 9kk yhdessä.
Ap
Se on ihastunut toiseen ja tuskailee sen asian kanssa. Katselee sinua koska kun on menettämässä, niin näytät yhtäkkiä paremmalta.
Älä ainakaan muuta mihinkään kenenkään kanssa tuollaisilla puheilla. Odottele vähän aikaa ja yritä välillä kysyä ihan neutraalisti että mikä mättää.
Sillä on ollut sivusuhde tai epäilee sulla olleen.
Kuulostaa sekopäältä, lähe lätkimään ennen kuin listii sinut. Tää oli huumoria, mutta siis vakavissaan kuulostaa sen verran oudolta että jollei kysymällä selviä niin pitäisin vähä etäisyyttä.
Vika on kuulemma siinä että olen somessa liikaa ( minkä myönnän) olen suurimman osan aikaa yksin ja olen somen kautta saanut ystäviä joita tapaan ihan reaalielämässä. Käydään ulkona ja vietetään muutenkin aikaa. Mies selvitti että tämmöinen ei käy, että mulla ei voi olla näitä ystäviä kun vie aikaa liikaa ja olen niihin liian kiintynyt. Sitten kun mies on läsnä hän itse on somessa tai pelaa jotain pelejä ja minä istun ja odotan et jos toinen viitsisi huomata. Eilen huomasi että olen muuttanut ulkonäköäni hieman siis 2 viikkoa sittenoikeasti. Ja minulla on ongelma etten huomaa häntä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:27"]Sillä on ollut sivusuhde tai epäilee sulla olleen.
[/quote]
Aina se minua epäilee kun tajusi yhtäkkiä etten olekaan näkymätön muille miehille. Veti kunnon herneen siitä.
Ap
Kuulostaa mustasukkaiselta ja sellaiselta, joka odottaa sinun käyttäytyvän eri tavalla itseään kohtaan kuin miten käyttäytyy itse sinua kohtaan. Lähde.
PS. Kuka muuttaa yhteen kuukauden seurustelun jälkeen?
No. Kuulostaa perussuomalaiselta.