Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut työkaveriin...

Vierailija
09.08.2015 |

Olen mies ja olen parisuhteessa, olen ihan suhteellisen tyytyväinen elämääni tällä hetkellä. Töissä olen ihastunut palavasti erääseen työkaveriin, jota näen lähes päivittäin. En uskalla tunnustaa tunteitani. Minusta tuntuu, että työkaverikin nauttii seurastani. Eräs toinen työkaveri vinkkaili, että tämä ihastukseni kohde pitäisi minusta paljon. Voihan työkaverin käytös olla normaalia ystävällisyyttä. Työkaverini on minua vanhempi, mutta tämä ei minua haittaa. Hän tuntuu ihanalta ihmiseltä, olisin valmis vaikka perustamaan perheen hänen kanssaan, jos hän haluaisi. Tilanne on vaikea myös sen takia, että olen parisuhteessa. Kauhea sanoa, mutta jos tietäisin, että minulla olisi mahdollisuuksia tämän työkaverini suhteen, niin olisin valmis eroamaan nykyisestä parisuhteestani. Kyse ei ole mistään hetkellisestä ihastuksesta joita tulee ja menee. Kyseinen työkaveri on ajatukissani jatkuvasti, mutta en tiedä mitä minun pitäisi tehdä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naivi. Työpaikkaihastuksia tulee ja menee T: mies

Vierailija
2/5 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama tilanne, paitsi käänteinen. En ala varattujen kanssa säätelemään, joten jos olet aloittaja ihan tosissaan ihastunut niin suosittelen eroamaan ensin. Miksi jatkaa suhteessa jos on valmis jättämään muutenkaan, onko se sellainen suhde josta kannattaa pitää kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:10"]

Itselläni sama tilanne, paitsi käänteinen. En ala varattujen kanssa säätelemään, joten jos olet aloittaja ihan tosissaan ihastunut niin suosittelen eroamaan ensin. Miksi jatkaa suhteessa jos on valmis jättämään muutenkaan, onko se sellainen suhde josta kannattaa pitää kiinni?

[/quote]

Kuten totesin niin noita työpaikkaihastuksia tulee ja menee, mutta tämä tuntuu erilaiselta.

Jotenkin tuntuisi turhalta erota ja sitten, jos tällä ihastuksella ei ole mitään tunteita minua kohtaan, niin sitten olen yksin. Koen, että parisuhteessa kannattaa olla ihan taloudellisistakin syistä.

Vierailija
4/5 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin. Tekisi mieli panna sen kanssa. Mutten kehtaa, hävettäisi jälkikäteen töissä.

Vierailija
5/5 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:20"]

Niin mäkin. Tekisi mieli panna sen kanssa. Mutten kehtaa, hävettäisi jälkikäteen töissä.

[/quote]

Siis kyllä itseänikin kiinostaisi seksi tämän ihastuksen kanssa, mutta myös jokin paljon vakavampi. Haluaisin hänen kanssaan parisuhteen, muuttaa yhteen yms. Olisin valmis vaikka vaihtamaan työpaikkaa, jos tilanne vaatisi.