Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin töihin ei pääset rumat? (paitsi malli)

Vierailija
09.03.2022 |

Missä töissä ulkonäkö ratkaisee?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyillä pankeilla ainakin yrityspuolen sijoitusneuvojaksi pääsee vain salskeat miehet ja naiset. Kaikki ylipainoiset ja rumat laitetaan muihin tehtäviin, joissa ei tavata asiakkaita.

Vierailija
2/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemäntä.

Kosmetiikkamyyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeenjohdon konsultiksi tai isojen projektien myyjäksi.

Vierailija
4/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä malliksikin pääsevät rumat. 

Uutisankkuri voisi olla sellainen tehtävä johon rumat eivät pääse. 

Vierailija
5/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemäntä, kosmetiikka- ja vaatemyyjä, näyttelijä (miespuoliset saattavat olla ns. "rumia", mutta mielenkiintoisen näköisiä), tanssija, juontaja, laulaja, yleensäkin esiintyvät taiteilijat (poikkeukset vahvistavat säännön, jotkut todella lahjakkaat ovat nousseet huipulle saakka vaikka ulkonäkö ei olisikaan keskimääräistä parempi) ja usein tuntuu, että kaikessa myyntityössä ainakin suositaan hyvännäköisiä.

Vierailija
6/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speden talli.

Vierailija
7/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigolo

Vierailija
8/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyillä pankeilla ainakin yrityspuolen sijoitusneuvojaksi pääsee vain salskeat miehet ja naiset. Kaikki ylipainoiset ja rumat laitetaan muihin tehtäviin, joissa ei tavata asiakkaita.

Viimeaikoina olen paljon pohtinut. etten ole päässyt finanssialan töihin rumuuteni takia. Viimeksi tänään näin videon graduate -position saaneesta, joka väitti, ettei tarvitse olla niin hyvät arvosanat päästäkseen harjoittelijaksi. Kyseessä oli kuitenkin nätti vaaleahiuksinen nuori.

Vastaanottovirkailija paikassa, jossa otetaan vastaan yrityksen (tärkeitä) vieraita.

Vierailija
9/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sulla on semmoinen niin sanottu radionaama, ehkä tuolla lavastevarastossa voisi olla jotain hommaa."

Vierailija
10/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päässyt 35v sisustusliikkeen myyjäksi. Omistaja, nainen sanoi että olen liian lihava ja ruma.

Vierailija
11/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentoemäntä.

Kosmetiikkamyyjä.

Minä pääsin kosmetiikkamyyjäksi! Olen ns. ruma.

Vierailija
12/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupankassa.

Vierailija
13/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentoemäntä, kosmetiikka- ja vaatemyyjä, näyttelijä (miespuoliset saattavat olla ns. "rumia", mutta mielenkiintoisen näköisiä), tanssija, juontaja, laulaja, yleensäkin esiintyvät taiteilijat (poikkeukset vahvistavat säännön, jotkut todella lahjakkaat ovat nousseet huipulle saakka vaikka ulkonäkö ei olisikaan keskimääräistä parempi) ja usein tuntuu, että kaikessa myyntityössä ainakin suositaan hyvännäköisiä.

Ai laulaja? Ainakin Mick Jagger on ihan helvet*n ruma. Ja Marilyn Mansoniakaan ei voi komeaksi haukkua.

Vierailija
14/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märitä ensin mikä käsitys sinulla on sanasta RUMA? Kun kaikki on katsojan omissa silmissä kaunis,ruma,viehätävä,ihana.seksy. ujo jne

Vierailija
15/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Märitä ensin mikä käsitys sinulla on sanasta RUMA? Kun kaikki on katsojan omissa silmissä kaunis,ruma,viehätävä,ihana.seksy. ujo jne

Olen lihava, kaljuuntuva nainen, silmät karsastaa, leveä nenä, huono hampaat, emännänniska, akne jne. En ole päässyt pankkiin tms. töihin.

Vierailija
16/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parissa paikassa ollut kosmetiikkamyyjänä. Toisessa paikassa isoin koko työvaatteista oli S. Ei päässyt töihin jos ei mahtunut työvaatteisiin.

Vierailija
17/18 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkiin pääsee paremmin jos on vaalea, nätti ja älykäs. Kun vanhenee ja takapuoli leviää ja monitehot keikkuu nenällä, siirretään pois asiakaspalvelusta. 

Vierailija
18/18 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemäntinä olen nähnyt tavallisia ihmisiä suurimmaksi osaksi eikä kaunottaria. Lentoemännät vielä vanhenee nopeammin kuin ikätoverit. Syynä kenties elämäntyyli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi