Mihin töihin ei pääset rumat? (paitsi malli)
Kommentit (18)
Liikkeenjohdon konsultiksi tai isojen projektien myyjäksi.
Kyllä malliksikin pääsevät rumat.
Uutisankkuri voisi olla sellainen tehtävä johon rumat eivät pääse.
Lentoemäntä, kosmetiikka- ja vaatemyyjä, näyttelijä (miespuoliset saattavat olla ns. "rumia", mutta mielenkiintoisen näköisiä), tanssija, juontaja, laulaja, yleensäkin esiintyvät taiteilijat (poikkeukset vahvistavat säännön, jotkut todella lahjakkaat ovat nousseet huipulle saakka vaikka ulkonäkö ei olisikaan keskimääräistä parempi) ja usein tuntuu, että kaikessa myyntityössä ainakin suositaan hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tietyillä pankeilla ainakin yrityspuolen sijoitusneuvojaksi pääsee vain salskeat miehet ja naiset. Kaikki ylipainoiset ja rumat laitetaan muihin tehtäviin, joissa ei tavata asiakkaita.
Viimeaikoina olen paljon pohtinut. etten ole päässyt finanssialan töihin rumuuteni takia. Viimeksi tänään näin videon graduate -position saaneesta, joka väitti, ettei tarvitse olla niin hyvät arvosanat päästäkseen harjoittelijaksi. Kyseessä oli kuitenkin nätti vaaleahiuksinen nuori.
Vastaanottovirkailija paikassa, jossa otetaan vastaan yrityksen (tärkeitä) vieraita.
" Sulla on semmoinen niin sanottu radionaama, ehkä tuolla lavastevarastossa voisi olla jotain hommaa."
Mä en päässyt 35v sisustusliikkeen myyjäksi. Omistaja, nainen sanoi että olen liian lihava ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Lentoemäntä.
Kosmetiikkamyyjä.
Minä pääsin kosmetiikkamyyjäksi! Olen ns. ruma.
Vierailija kirjoitti:
Lentoemäntä, kosmetiikka- ja vaatemyyjä, näyttelijä (miespuoliset saattavat olla ns. "rumia", mutta mielenkiintoisen näköisiä), tanssija, juontaja, laulaja, yleensäkin esiintyvät taiteilijat (poikkeukset vahvistavat säännön, jotkut todella lahjakkaat ovat nousseet huipulle saakka vaikka ulkonäkö ei olisikaan keskimääräistä parempi) ja usein tuntuu, että kaikessa myyntityössä ainakin suositaan hyvännäköisiä.
Ai laulaja? Ainakin Mick Jagger on ihan helvet*n ruma. Ja Marilyn Mansoniakaan ei voi komeaksi haukkua.
Märitä ensin mikä käsitys sinulla on sanasta RUMA? Kun kaikki on katsojan omissa silmissä kaunis,ruma,viehätävä,ihana.seksy. ujo jne
Vierailija kirjoitti:
Märitä ensin mikä käsitys sinulla on sanasta RUMA? Kun kaikki on katsojan omissa silmissä kaunis,ruma,viehätävä,ihana.seksy. ujo jne
Olen lihava, kaljuuntuva nainen, silmät karsastaa, leveä nenä, huono hampaat, emännänniska, akne jne. En ole päässyt pankkiin tms. töihin.
Olen parissa paikassa ollut kosmetiikkamyyjänä. Toisessa paikassa isoin koko työvaatteista oli S. Ei päässyt töihin jos ei mahtunut työvaatteisiin.
Pankkiin pääsee paremmin jos on vaalea, nätti ja älykäs. Kun vanhenee ja takapuoli leviää ja monitehot keikkuu nenällä, siirretään pois asiakaspalvelusta.
Lentoemäntinä olen nähnyt tavallisia ihmisiä suurimmaksi osaksi eikä kaunottaria. Lentoemännät vielä vanhenee nopeammin kuin ikätoverit. Syynä kenties elämäntyyli?
Tietyillä pankeilla ainakin yrityspuolen sijoitusneuvojaksi pääsee vain salskeat miehet ja naiset. Kaikki ylipainoiset ja rumat laitetaan muihin tehtäviin, joissa ei tavata asiakkaita.