Kerro jotain koirastasi :)
Mulla on pitkä automatka edessä ja koirakuumeisena haluaisin lukea jotain teidän koiristanne! Kertokaa mitä vain! Rotu, nimi, ikä, luonne, missä elämäntilanteessa hankit koiran yms.
Kommentit (3)
Kultainennoutaja Venus, ihana ja kiltti 3-v narttukoira. Valkoinen.
Sekarotuinen paimensukuinen koira. Perhe= oma lauma ja meitä laumanjäseniä kohtaan on tosi kiltti. Ei ikinä purrut tms. Vieraita kohtaan on 2-vuotiaasta alkaen ollut varautunut ja jos tulee liian lähelle, murisee tai haukkuu. Ei ole purrut ketään, mutta pelkään että joskus voi näin käydä. Matkustaminen koiran kanssa junissa/busseissa on vähän stressaavaa juuri tuosta syystä. Ruoan avulla on helposti houkuteltavissa ja tottuu kyllä niin uusiin ihmisiin. Kaikkiin vastaantulijoihin ei vaan ole aikaa tutustua. Harmittaa välillä, kun tuon koiran luonne ( hiukan pelokas ja varautunut sekä puolustushaluinen) rajoittaa. Peruskäskyt oppi nopeasti, mutta esim. koirapuistossa en voi 100% luottaa, että tulee luokse kutsuttaessa. Muuten on vielä luonteeltaan aika "hösö". Rakas koira kuitenkin on minulle ja lapsille.
Ootkohan vielä automatkalla? Mulla on kaksi ihanaa sekarotuista, lapinkoiran näköistä ja kokoista koirulia. tyttö 11-v ja poika 10-v.
Musta ja ruskea, toinen laiskanpulska ja älykäs, toinen reipas ja melko yksinkertainen mutta vilpitön :)
Uskomattoman rakkaita ovat molemmat <3