Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksaakohan sitä enää rv 27-28

Vierailija
09.08.2015 |

Ajaa autolla n. 400-500 km....
Yhtään en tiedä jos iskee hirvee väsy kesken matkan ja tapahtuu sen takia onnettomuus...

Harmi kun mummolaan on niin pitkä matka mutta junallakaan en haluais mennä koska sitten on hankalempi muuten päästä liikkumaan mummolassa ollessa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän jaksa. Pidä useita lepotaukoja.

Vierailija
2/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti ihan ihmisestä. Joku toinen jaksaa ja toinen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks alapeukku?
Kyllä sitä on pakko harkita noin pitkää matkaa kun nyt jo tää raskaus tuntuu todella raskaalta.
Jaksaako ajamiseen keskitttä tarpeeks..varsinkin kun joudun puolessa välissä ajamaan ison kaupungin halki.

Koko kesänä ei lapset oo mummoaan nähny ja saattaa olla ettei tuu näkemäänkään.

Vierailija
4/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lepotaukoja ois pakko kyl pitää monta.
Aiemmin on matka menny noin yhdellä tauolla.
Jännittää vaan jo kun miettiinkin sitä matkaa..
Ap

Vierailija
5/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepäse älä mieti liikoja.. eikö mies lähde mukaan?

Vierailija
6/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mummo kyläilisi sun luona tällä kertaa?

Vierailija
7/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen maannut vuodelevossa joka kerta noilla viikoilla. En ois pystynyt istumaan saati ajamaan. Eli en kyllä lähtisi vannomaan että kaikille menee hyvin.

Vierailija
8/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:58"]Jos mummo kyläilisi sun luona tällä kertaa?
[/quote]
Mummo ei ikävä kyllä oo enää siinä kunnossa että jaksaisi matkustaa....muuten hän varmasti tulisikin meille kylään...

Vierailija
9/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:56"]Sepäse älä mieti liikoja.. eikö mies lähde mukaan?
[/quote][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:59"]Mä olen maannut vuodelevossa joka kerta noilla viikoilla. En ois pystynyt istumaan saati ajamaan. Eli en kyllä lähtisi vannomaan että kaikille menee hyvin.
[/quote]
Tuo istuminen juuri tuntuu raskaalta että pitää miettiä asiaa :)

Vierailija
10/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä jaksoin noillakin viikoilla kyllä ihan hyvin istua vielä auton kyydissä ja väsymystä ei ollut kuin alkuraskaudessa ja nyt viimeisillä viikoilla katkonaisten yöunien takia. Näin viikko ennen laskettua aikaa ei enää lähdetty tuonne kuumuuteen ajelemaan neljän tunnin matkaa.

Vierailija
11/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:05"]No mä jaksoin noillakin viikoilla kyllä ihan hyvin istua vielä auton kyydissä ja väsymystä ei ollut kuin alkuraskaudessa ja nyt viimeisillä viikoilla katkonaisten yöunien takia. Näin viikko ennen laskettua aikaa ei enää lähdetty tuonne kuumuuteen ajelemaan neljän tunnin matkaa.
[/quote]
Mulla nää katkonaiset yöunet on alkanu aika aikasin..ja en tiedä onko maha nyt isompikin aikasempiin raskauksiin verrattuna.
Ainakin kun joskus viikoil 20+ neuvolassa mitattiin niin yläkäyril meni kohdun kasvu....

Vierailija
12/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rv 35 tehnyt Rukan reissun (suuntaansa 800 km) ja pientä vaellusta paikan päällä

Vierailija
13/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen viikolla 29 istunut lentokoneessa.

Vierailija
14/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todella monesta asiasta, mutta esikoisen kohdalla olisin jaksanut kevyesti, jopa rv36 ajoin 600km päivän aikana kun kävin tekee yhden tentin.
Kuopuksesta olin rv 32 lähtien ja oisin varmaan noilla viikoillakin harkinnut vakavasti, jaksaisinko. Mutta jos raskauden kulku ihan normaalia, uskoisin että ihan hyvin pystyt reissun tekemään. :)

Vierailija
15/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olin saikulla rv32 -> kuopuksesta.
T.15

Vierailija
16/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 27 menossa ja ajoin just 800km yhden pysähdyksen taktiikalla. Seuraavana yönä kyllä nukutti hyvin. Tsemppiä.

Vierailija
17/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse tosi väsynyt noilla viikoilla, mutta eihän nyt autolla ajaminen kovin rankkaa ole, päin vastoin mukavan leppoisaa puuhaa. Eli itse olisin lähtenyt jos olisi ollut tarvetta. Istuminen tietty  käy tukalaksi välillä, mutta kun pitää taukoja ja kävelee/verryttelee niin varmasti jaksat.

Vierailija
18/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muistan itekkin kun ootin ensimmäistä, niin päivää ennen synnytystä käytiin miehen kanssa laavulla jonne oli 10-15km matka :) olin siis hyvässä kunnossa, ja myös toista oottaessa olin myös.
Kolmatta taas oottaessa alkoi tulla jo sellasii vaivoja mitä kahessa ekassa ei ollut.

Ja nyt tää neljäs on mennyt iskiassäryssä ja liitoskivut vaivaa.
Ja harjotussupistuksia on alkanut tulemaan jo aikasemmin kuin muista.
Yöunet on katkonaisia.

Eniten jännittää että miten pirteenä ja skarppina jaksaa liikenteessä ajaa.
Ja lapset...varsinkin poika on hyvin kärsimätön noissa pitkissä matkoissa.
Hän ei nyt kovin innostunut olekkaan lähtemään..

Vierailija
19/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan neljättä ja juuri kävimme rv 32+ automatkalla. 2700 km tuli viikossa mittariin. Pisin yhden päivän matka oli 700km. Ihan hyvin meni. Mutta en olisi kyllä yksin ajanut moista.. Se väsy kun on kaikkivoipaista tullessaan!

Vierailija
20/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaelsin noilla viikoilla lähes viikon lapissa... Eli tuntemuksen mukaan, jos sua epäilytää kovin, jää reissu tekemättä, mitä pahaa siinä on?