Lemmikkienne lempinimet?
Mitä hauskoja lempinimiä lemmikeillänne on? Mulla on musta iso narttukissa, jonka lempinimi on Hömpänpömppä, tai joskus vaan Tyttö. :)
Kommentit (28)
Mikko-kissamme on välillä Pehmo Peppu Petteri (tosi luinen ahteri!), Topi-katti, Täystuho, Suurriistanmetsästäjä (jahtaa kärpäsiä), Tonttu jne tilanteen mukaan katilla on paljon lempinimiä
Mulla on parta-agama nimeltä Sulevi. Lempinimiä: Sule, Sulkku,Sulttana, Sulvero, Liskis, Litko, Parttis...yms...yms...
Koira, nimeltään Ines. Lempinimiä Inkkupinkku, Raivo-Riitta, Inkeri-Rinkeli, Urpo, Kirpula, Ymmi Ynisijä, kaikki ei nyt tuu mieleen..
Koira, jolla lempinimi Kuoriainen.
Meiän pupua sanon nimillä Plude tai Plutsku :D
Koira jonka lempinimi on Koira. On sillä oikeakin nimi ja fiini Gyggenböllenin kennelnimi, mutta Koiraksi sanotaan:-)
Iso koira on Iso Pupu, pieni koira on Paha Pupu.
Yhden kissan lempinimiä ovat Napsuloidi, Napsu, kuolanaama ja napsukkapapsukka.
Toinen kissa on vain Possu (koska on ahne).
Meillä on katinpaskankantajia, karvaperseitä, urpo ja turpo, läskipää ja huiskahäntä.....onhan noita nimityksiä meiän pikkusilla kisuilla, joita on siis 2. Vaan silti kumpikin erittäin tärkeitä ja rakkaita paskiaisia! ♡
Kissat Paavo (Pave, Paavali, Pavel, Väyrynen), Elisabeth (jota yleensä kutsutaan ihan vaan Elluksi, joskus majesteetiksi) ja Topias (Turbo, TeeTee =turbo-topias) ja sitten kaikki on milloin mamman pikku tuholaisia, iskän pikku läskinaamoja ja milloin mitäkin.
Minun Sulo-kanini lempinimet ovat Nissikka ja Mössö :D! En todellakaan tiedä mistä olen ne keksinyt.
Rakki, elukka, raato ja koirasta kyse.
Koira on Lälly tai Lällyri ja kissa on Misse tai Viippa.
Tosca: töpsi, töbs, töpseli, töpseli-hau, mummeli
varjo: varjushka, varjoisa, Pentti, Pena, pennanen, penneli, öinen örp :"""""""""""" d
Puolison kanssa on vitsailtu että nykyisen nimen sijaan kissamme olisi pitänyt nimetä Panii:ksi. Koska se on aina ihan paniikissa kaikesta ja kaikista.
Koiran nimi on Elli mutta kutsun Jelliksi <3
Yuuki jota sanon Kruungiksi tai Ruufiksi, sekä Myyryli, joka tuntee nimen Myrimyy, Mymphi tai Myrmidon <3 rakkailla lapsilla on monta nimeä!