Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffipalstojen lukutaidottomat miehet! Aaaarg!

Vierailija
09.08.2015 |

Kuulutan selkeästi treffipalstalla, että haen treffiseuraa hyvännäköisistä, hyvätuloisista, älykkäistä, treenatuista jne. miehistä. Miksi saan vastauksia ylipainoisilta miehiltä, miehiltä, joilla ei ole treenattu kroppa, miehiltä, jotka ovat väärästä kaupungista jne.? En luovu kriteereistäni. Jos sellaisia ei löydy, en halua mitään. Älkää haaskatko aikaanne ja kerjätkö torjuntaa. Tulee paha mieli. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

h putosi pois, kun niin ärsytti:)

ap

Vierailija
2/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tulee paha mieli sinulle vai miehille? Miehet ovat erittäin tottuneita pakkeihin, ei heille tule pahaa mieltä jostain nettipakeista kun naamatustenkin niitä on kertynyt normimiehelle jo vähintään kymmeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:55"]

Siis tulee paha mieli sinulle vai miehille? Miehet ovat erittäin tottuneita pakkeihin, ei heille tule pahaa mieltä jostain nettipakeista kun naamatustenkin niitä on kertynyt normimiehelle jo vähintään kymmeniä.

[/quote]

Miehille. Mutta hyvä jos ei. Ärsyttää silti mua. 

ap

Vierailija
4/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten kuvittelet saavasi kuvailemasi ysin miehen kun itse lihava ihrakasa?

Vierailija
5/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä (ja ehkä naisistakin, en tiedä?) on selvästikin valinnut volyymin tien, ajatuksena ilmeisesti että jos lähestyy tuhatta naista samalla viestillä niin vaikka onnistumisprosentti onkin huonompi kuin jos lähestyisi kymmentä, ei silti halua ottaa sitä riskiä että joku niistä 990 epäsopivasta voisi ehkä kuitenkin vahingossa natsata.

Kun aikanaan itse nettideittailin hyvin selkeästi TOSITARKOITUKSELLA, minua lähestyi näitä "ihan vain seikkailumielellä" -tyyppejä ja kun kysyin että miksi ihmeessä ne sitten minua kontaktoivat niin vastaus oli että eivät lukeneet ilmoitusta niin tarkkaan.

Vierailija
6/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ne hyvännäköiset treenatut älykkäät ja hyvin tienaavat miehet ei laittele viestejä pullaposkiselle wt-yh-äipälle vaikka kuinka listaisi vaatimuksia treffi-ilmoitukseensa. Suomi24:ssa ainakin voi muuten laittaa että muut kuin ihannekumppanin vaatimukset täyttävät ei saa laittaa viestiä.

Vierailija
7/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:02"]

Osa miehistä (ja ehkä naisistakin, en tiedä?) on selvästikin valinnut volyymin tien, ajatuksena ilmeisesti että jos lähestyy tuhatta naista samalla viestillä niin vaikka onnistumisprosentti onkin huonompi kuin jos lähestyisi kymmentä, ei silti halua ottaa sitä riskiä että joku niistä 990 epäsopivasta voisi ehkä kuitenkin vahingossa natsata.

Kun aikanaan itse nettideittailin hyvin selkeästi TOSITARKOITUKSELLA, minua lähestyi näitä "ihan vain seikkailumielellä" -tyyppejä ja kun kysyin että miksi ihmeessä ne sitten minua kontaktoivat niin vastaus oli että eivät lukeneet ilmoitusta niin tarkkaan.

[/quote]

Minä olen kysynyt, onko vastaaja lukenut tekstini huolella. Kuulemma on ja kysyy, miksi kysyn...

ap

Vierailija
8/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, vaikka yleensä puolustan meitä miehiä niin noilla spekseillä on kyllä sanottava, että taidat viettää aikaa lähinnä vibraattorisi kanssa :D

Vierailija
9/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:22"]

Haha, vaikka yleensä puolustan meitä miehiä niin noilla spekseillä on kyllä sanottava, että taidat viettää aikaa lähinnä vibraattorisi kanssa :D

[/quote]

Aina kun odottaa vapautuvaksi jotakuta niistä viidestä kuvaelmaan sopivasta miehestä, jotka Suomesta löytyy :DD

Ja niistäkin yksi paljastuu somaliprinssiksi :DDD

Vierailija
10/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt kuvittelevat AINA olevansa jumalan lahjoja naisille. Arvioivat 90 % itsensä liian korkealle, vaikka ei olisi mitään tarjottavaa naiselle. Ei älyä, ei ulkonäköä, ei hyvää luonnetta.

Joskus mietin, että kumpuaako miesten ylivertainen harha omasta ylemmyydestä testosteronista vai mistä?

Vierailija
11/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Heh, ei minulla ole sellaista. En tarvitse seuraa, sitä on kyllä, mutta huvikseni haen vähän lisää. Jos ei löydy, ei haittaa:)

ap

Vierailija
12/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kriteereistä aina suututaan?

Vierailija
13/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:37"]

Miks kriteereistä aina suututaan?

[/quote]

jos ei ite täytä. 

Vierailija
14/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa niin täydelliseltä ihmiseltä, että ihmettelen mihin hän tarvitsee treffipalstoja.

Vierailija
15/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:17"]

[/quote]

Heh, ei minulla ole sellaista. En tarvitse seuraa, sitä on kyllä, mutta huvikseni haen vähän lisää. Jos ei löydy, ei haittaa:)

ap

[/quote]

No vedin sen johtopäätöksen kun realiteetteja katsoo niin pakko se on miehenäkin tunnustaa, ettei hyvännäköisiä, hyvätuloisia, treenattuja jne. miehiä ihan hirveästi ole. 

Ja meillä harvoilla on kova kysyntä :D              no okei tää oli läppä, en ole itse hyvännäköinen, hyvätuloinen enkä muutakaan. 

Vierailija
16/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:02"]

[/quote]

Miehet ei lue niitä ilmoja ne kattoo kuvaa. Sitten kokeilevat jos... niin tiedättehän mitä tarkoitan?

Vierailija
17/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:17"]

Ap vaikuttaa niin täydelliseltä ihmiseltä, että ihmettelen mihin hän tarvitsee treffipalstoja.

[/quote]

Tarvita ei ole oikea verbi. 

ap

Vierailija
18/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:25"]

Miehet nyt kuvittelevat AINA olevansa jumalan lahjoja naisille. Arvioivat 90 % itsensä liian korkealle, vaikka ei olisi mitään tarjottavaa naiselle. Ei älyä, ei ulkonäköä, ei hyvää luonnetta.

Joskus mietin, että kumpuaako miesten ylivertainen harha omasta ylemmyydestä testosteronista vai mistä?

[/quote]

Muistetaan taas, että puhut nyt niistä miehistä jotka nussivat. 

Me muut kyllä häpeämme kaikkea itsessämme emmekä juuri tule arvioitamme teille naisille esittämään. Pelkästään 20-30 vuotiaista 50 000 kappaletta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä