Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tiedat etta mies on kaynyt thai-hieronnassa ennen seurustelua niin olisiyko innokas lahtemaan kanssaan ko maahan tai ko ravintolaan syomaan?

Vierailija
29.09.2006 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisekseen, mitä väliä sillä on, mitä mies on ennen minua tehnyt. Siinäpähän on käynyt hieronnassa, jos on tarve ollut sellaiseen.

Thaimaa on upea maa, ja thai-ruoka on hyvää, en yhdistä niitä ko. hierontaan mielessäni millään tavalla..

Taidat olla melkoisen mustasukkainen ihminen?

Vierailija
2/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lähtisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan itse myös muistanut tilittää miehellesi JOKAISEN panon, suudelman, suihinoton ja muut jutut, mitä on tapahtunut ENNEN häntä?

Vierailija
4/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olishan sitä muitakin maita tai ravintoloita. Joku pakkomielle?

Vierailija
5/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis jos minun poikaystävälläni on ollut ruotsalainen tyttöystävä ennen minua, ja hän haluaa matkata Ruotsiin kanssani, niin hän ilmiselvästi suunnittelee pettämistä, ja minun tulisi kirkuen kieltäytyä moisesta reissusta?

Tai jos poikaystäväni on käyttänyt venäläistä prostituoitua, ja tahtoo viedä minut syömään blinejä, niin hänellä on joku pakkomielle?

Ei ihme, että eroja on nykyään niin paljon, jos kaikki ajattelevat noin.

Vierailija
6/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi, vähän nyt löysemmälle sitä nutturaa. Ei vaan pysty uskomaan, että olette tosissanne, ei pysty...

Vierailija
7/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin usein hyväksikäytettyjä ihmiskaupan uhreja. Minä en varmaan pystyisi seurustelemaan ollenkaan tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
8/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan tavi hierontaa ei mitään seksi juttuja . eli siis miksi ei voisi mennä ja tehdä ja olla. käyn määkin hieronnassa?

Vierailija
9/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. No saattaahan sillä tosiaan olla joku pienehkö pakkomielle. Tykkää katsella thainaisia yms. Aika tahditonta tosiaan, kuten joku jo sanoikin. Tosin Thaimaa on niin suosittu matkakohde, että ei välttämättä liity asiaan millään lailla.

Mutta tosiasia on se, että jos minä olisin käynyt ko. hieronnassa ja ehdottaisin nyt puolisolle matkaa Thaimaahan, niin todnäk. saisin siitä kuulla ainakin vittuilua. ;) Mutta tykkään matkustella, joten matkainnostukseni kyllä selittyisi varmaan silläkin.

T: miäs

Vierailija
10/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vainoharhaseks. Mielestäni täällä on aika moni sinisilmäinen

Vierailija
11/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan totta, jos mies nyt nauttii thaityttöjen katselemisesta, niin so what? Jos siis katselee vain. Mitä se on keltään pois? Itsekin tiirailen päivittäin komeita miehiä, ja se on kivaa kun on silmäniloa :) Ehkä ap huomaisi, jos mies thairavintolassa alkaisi ehdotella blowjobia tai Thaimaassa menisi hierojalle?

Sääliksi käy teidän miehiänne, jos eivät saa edes katsella muita..

Vierailija
12/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja thai-hieronta on musta itsestänkin erityisen kivaa, varsinkin ne ohimoille tehtävät pienet sivelyt jotka karkoittaa päänsäryn hienosti!

Vierailija
13/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja italialaiseen ravintolaan menoa ja olisko mies mielissään? Veikkaan että ei

Vierailija
14/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin käynyt thai-hieronnassa, miksei mieheni saisi mennä? Siihen ei todellakaan liity seksi sen useamminkin kuin mitä suomalainen hieroja on huora.

Vierailija
15/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, no siis, jos nainen olisi ollut italialaisen gigolon kanssa ja nyt hinkuisi Italiaan, niin pakostihan asiat yhdistyisivät mielessä. Ei se sitä siltä tarkoita, että esim. itse olisin matkaa kieltämässä. Matkan motiivit mietityttäisivät silti, ja saattaisi hieman ottaa itsetunnon päälle komeiden ja tummien miesten ihailu, kun oikein paikan päälle pitää päästä katsomaan niitä. :D

Vierailija
16/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella mm. on tehty ratsioita, siellä tuli mm. paritustuomio ja ihmiskauppaepäilyt ovat vahvoja muuallakin.

Vierailija
17/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos YHDEN kerran on käynyt thaihierojalla, se ei tarkoita, että miehellä on jokin fiksaatio thaityttöihin. Koettakaa nyt tajuta.

Vierailija
18/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

italialaisen miehen kanssa, josta mieskin tietää. Oottepa outoa sakkia, jos tuollaisesta olette mustasukkaisia???

Vierailija
19/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" hieronnan" nimellä mainostettavaan prostituutioon kyllä liittyy mutta nämä ovat kaksi aivan eri asiaa.

Nimimerkillä tunnen monia thai-naisia Suomessa. Pari työskentelee hierojina, pari jalkahoitajina, pari on kotirouvia. Yksikään ei ole kaupattu eikä huora.

Vierailija
20/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sekoittako tavallista hierontaa, seksihierontaa (jota tässä ilmiselvästi tarkoitetaan) ja seurustelua keskenään!

Eivät ole ihan sama asia, haloo.