Jos tiedat etta mies on kaynyt thai-hieronnassa ennen seurustelua niin olisiyko innokas lahtemaan kanssaan ko maahan tai ko ravintolaan syomaan?
Kommentit (37)
mutta ne seksipaikatkin käyttävät itsestään nimitystä " thai-hieronta" . En minä ainakaan tiedä kumpi on kumpaa. Ja todellakin minusta on kurjaa, jos siellä nuoria tyttöjä hyväksikäytetään enkä pidä siitä, että koko hieno kulttuuri leimautuu tai ihan tavalliset thaimaalaiset ihmiset.
Itse thai-hieronnassa olen itsekin käynyt.
se äskeinen joka ei muista numeroaan
että _kaikki_ olisivat prostituutiota, mutta osa on ja osa on räikeää ihmiskauppaa.
Niin ja muuten, kaikki te jotka käytte ruotseissa ja italioissa nykyisen tyyppinne kanssa, vaikka joskus olette seurustelleet ko. maista kotoisin olevien kanssa, niiiiiiin.... vaikka se nykyinen ei mitään sanoisi, niin saattaapa hänen mielessään silti käväistä aina se teidän entinen, kun taas matkustetaan sinne ja sinne. Mielessä käy siis pieni ajatus, joka ei kuitenkaan johda mihinkään purkaukseen. Mutta kohteliasta se ei nykyistä puolisoa kohtaan ole, ainakaan jos jatkuvasti vieraillaan existä muistuttavissa paikoissa. :D
Vierailija:
jos mies on käynyt suomessa thai-hieronnassa niin siihen yleensä liittyy happy-end
kun kaikki vastaantulijat tuomitsevat huoraksi heti ensi silmäyksellä pelkän alkuperämaan takia.
Mä en jaksaisi enää yhtään thaihierontavitsiä. Ne on huonoja.
Osa paikoista on ihan silkkaa prostituuta. Katsopa vaikka netistä miesten keskusteluja ko. paikoista. Aika karmeaa tekstiä.
Pystyn minäkin käymään Savonlinnassa, vaikka miehen ex asui heidän seurustellessaan ja nykyäänkin siellä.. Enkä mitenkään liitä siellä käynteihimme hänen exäänsä.
Miksi pitää märehtiä jotain aikaa, jolloin ei vielä oltu edes yhdessä? Se oli silloin ja nyt on nyt. Kannattaisi mieluummin katsoa tulevaisuuteen, eikä miettiä, että nyt se haluaa taas oopperajuhlille, varmaan sen exän takia tai miksi toi haluaa käydä Roomassa edes kerran elämässään, varmaankin sen takia, että ex oli sieltä kotoisin...
Eli ainakaan helsingissä en ostaisi miehelleni thai-hierontaa
Pakko käydä thai hieronnassa kun ei saa suomalaisilta muijilta pesää kun ovat niin ronkeleita!
No jos saisin tietää että naiseni olis ollu neekerin,turkkilaisen tai kosovoroiston kanssa sängyssä niin jättäisin kyllä heti ja suosittelen pesään värkkinsä painepesurilla!
En todellakaan edes seurustelisi miehen kanssa joka on käynyt thai-hieronnassa. Seksin ostaminen on ihan eri asia kuin normaali seksisuhde tai seurustelusuhde. Joten sikäli tuo Italia-vertaus oli huono...
Kehtaatteko aikuiset ihmiset väittää, että kaikki thaimaalaiset hierojat ovat ihmiskaupan uhreja ja että hierominen onkin seksiä?! Rauhoittukaas vähän, pöljät.