Mistä ostatte kauniita mekkoja?
Olen yrittänyt netistä etsiä mutta vain kauheita 70-luvun värejä tai itselleni sopimattomia malleja.
Kommentit (60)
Kysytkö tätä vakavalla naamalla av-palstalta?
Kauheasti sellaista minimekkoa tosiaan vaan tarjolla. Haluaisin puolisääreen olevan mekon, mutta niitä on kauhean vaikea löytää.
Mä oon yrittänyt ettiä mustaa maximekkoa, joka EI olisi trikoota ja hinta olisi alle 50€. Ei niitä vaan löydy mistään
Niinpä! Mistä löytää toimistotyöhön soveltuvia mekkoja, joissa sekä (ainakin jonkinlaiset) hihat että pituutta polviin saakka JA naisellinen figuuri?
Kaikissa nykymekoissa on liian lyhyt helma tai leikkaus, joka jättää käsivarret paljaaksi tai liian syvään uurrettu kaula-aukko... Huoh.
Kangas on kallista nykypäivänä. Siksi.
Olen ostanut Nanson mekkoja, niitä Anna Ruohosen ja Katri Niskasen suunnittelemia.
Määrittele kaunis. Brittiläisessä Boden-verkkokaupassa on ihania mekkoja. En ole raaskinut tilata ja mekkohan pitää sovittaa.
Mä käytän tosi paljon mekkoja mutt a 9/10 ostan ulkomailta. Tänäkesänä ostin Korsin punaisen juhlamekon -70% ja tummansinisen kotelonekon
Minulla mekot ovat pääasiassa Espritiltä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:28"]Ite tilaan nykyään lähes poikkeuksetta kaikki vaatteet netistä, koska Suomen vaateliikkeistä ei vaan löydy mitään mieleisiä. Nelly.com on ihan paras ja asos.com hyvä kakkonen.
[/quote]
Makuasioitahan nämä on mutta asosilla on minusta tosi tylsiä tai omituisia mekkoja.
Onhan mekkoja kaupT täynnä!
Esm. Noa Noa, Esprit, Betty Barclay, Tiger of Sweden, Marimekollakin muutama kiva malli, Sandwitch, Rils, In Wear, Part Two.
Pidän tosi paljon mekkoja ja ainakin noilta merkeilt
omassa vaatekomerosta mekkoja.
Vastaavanlaisista mekoista oli pitkä ketju keväällä vai alkukesästäkö se oli, siellä oli paljon vinkkejä. Mutta nyt en löydä sitä, en muista ketjun nimwä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:23"]Mä oon yrittänyt ettiä mustaa maximekkoa, joka EI olisi trikoota ja hinta olisi alle 50€. Ei niitä vaan löydy mistään
[/quote]
Mä ostin lidlistä täydellisesti istuvan puuvillakankaisen maximekon. :) tosin sitä mallia oli vain valkoisena ja toisen mallista mustana.
http://www.misswindyshop.com/ Ihania mekkoja, löytyy myös alle polven meneviä ja isoja kokoja.
Miten teillä on rohkeutta pitää noita vintage mekkoja? Mulla ei riittäisi rohkeus... :(
Tuntuisi että kaikki katsoo, ihaniahan nuo on. Mutta vaatisi täydellisen lookin muutoksen itselleni. Edustan enemmän hiirulais osastoa.
ap
Riippuu ihan ihmisestä mikä on kaunista. Zalandosta taitaa moni löytää mieluisia.