Rv 38+9! Ja nää helteet!!
Mitä teette näillä helteillä?
Kommentit (16)
Miksei Rv 39+2? Vai näppäilitkö ohi? Ja mitäkö teen, juon Stallhagenia.
Johan näitä helteitä on kestänyt kolme päivää... :-D Ymmärrän, että rasittaa, mutta hei, aika monena kesänä viimeisillään raskaana olleet ovat saaneet kärsiä kolmen viikon helteistä.
No vali vali. Olisit onnellinen että oot raskaana. Tai edes onnellinen kun on helle, edes pari päivää.
Mulla oli vuonna 1996 tänään viikot 38+3 ja makasin NKL:n tarkkiksella. Tyttö syntyi 12.8. Ja silloinkin oli helle.
Vantaalla on kuuma! Koko päivän olen sisällä ollut. Ei tuolla ulkona pysty olemaan.
Rv30
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:16"]Vantaalla on kuuma! Koko päivän olen sisällä ollut. Ei tuolla ulkona pysty olemaan.
Rv30
[/quote]
No ei oikeesti ole. Hormonit ne teettää ilman kuumemmaksi kuin oikeasti on. Nytkin pilviä kerääntynyt ja on aika laittaa sukat jalkaan, kun tulee vilposta ilmaa parvekkeelta.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:16"]Vantaalla on kuuma! Koko päivän olen sisällä ollut. Ei tuolla ulkona pysty olemaan.
Rv30
[/quote]
No ei oikeesti ole. Hormonit ne teettää ilman kuumemmaksi kuin oikeasti on. Nytkin pilviä kerääntynyt ja on aika laittaa sukat jalkaan, kun tulee vilposta ilmaa parvekkeelta.
[/quote]
Meillä näyttää mittari 26 astetta (varjossa).
-Vantaalainen-
Kyllä viime kesänä oli kiva olla raskaana. Nyt on ollut paljon viileämpi kesä, miten sun raskausviikot muuten on noin pitkiä? :D
39+1 eikä Helsingissä mitenkään liian kuuma mielestäni ole ollut. Oltiin uimassa päivällä ja nyt on sisällä mukava lämpötila. Ikkunan lähellä oleva mittari näyttää 25 astetta sisällä ja suhteellinen kosteus 40 %, mikä on paljon mukavampi yhdistelmä kuin eilinen 24 ja 63 %. Alkuyöstä piti tuulettaa, kun oli niin nihkeä olo, nyt laitetaan ehkä ilmastointikone puhaltamaan makkariin, jos on yhtä nihkeää kuin eilen.
Nyt on kylmin kesä vuosikymmeniin. :D No jotkut ovat sellaisia, että jostain sitä on aina valitettava.
Makaan makkarissa ja ilmastointi pöhisee vierellä. Eipä täs oikein muut voi.