Mies hurahti mielikuvaan jousiammunnasta ja meni ajattelematta sen enempää tilaamaan netistä METSÄSTYSJOUSEN eikä suostu palauttamaan sitä! Ottaa päähän nämä villitykset!
Mies on sorttia, joka hurahtaa ajoittain mitä omituisimpiin juttuihin ja tällä kertaa päähänpinttymä on jousiammunta, koska näki itsestään vanhemmillaan lapsuuskuvan jossa pitelee jousipyssyä, muuta kokemusta jousista ei herralla sitten olekkaan. Nyt aikoo alkaa harrastamaan sitä ja meni netistä ulkomailta tilaamaan metsästysjousen ja aikoo alkaa harjoittelemaan mökillä, ostaa kuulemma maaleja jne ja maalailee mielessään kuinka taitava hänestä tuleekaan. Epäilen.
Minusta ajatus on vaarallinen ja ylipäätään vihaan kaikenlaisia aseita ja minua ketuttaa, että jouseen ei tarvitse lupaa, koska jousi on ase siinä missä muutkin. Sillä voi vahingoittaa ja viedä hengen toiselta. Sanoin tiukasti, että en hyväksy kattoni alla moisia juttuja ja saa luvan viedä sen pois, vaikka sinne mökille, mutta tähän taloon se jousi ei jää. Kun ei suostu sitä palauttamaankaan. Ketuttaa, että hassasi paljon rahaa tuollaiseen. Olen niin ärsyyntynyt!
Kommentit (23)
Meillä mies samanlainen, mutta villitykset onneksi vähän vaarattomampia. Osti kaukoputken, koska innostui yhtäkkiä tähtiteteestä ja sen sellaisesta. Ei halpa sekään.
Kannattaa vaihtaa se olympiajouseen, jos ei aio oikeasti metsästää.
Täh? Jousiammunta on hyvä harrastus. Minulla on myös taljajousi ja metsästän sillä. Jousella ampuminen on todella mukavaa puuhaa. Hyvää keskittymisharjoittelua.
Anna miehesi harrastaa mitä hän tykkää. En näe mitään syytä närkästyä moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa se olympiajouseen, jos ei aio oikeasti metsästää.
Miksi kannattaa vaihtaa olympiajouseen?
Aika tyypillistä. Mies ei saisi hankkia itselleen mitään ilman naisen lupaa.
Kokeileppa kuule itsekin jousiammuntaa. Voit yllättyä kuinka koukuttavaa se on :)
Sillähän on hyvä ampua venäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Aika tyypillistä. Mies ei saisi hankkia itselleen mitään ilman naisen lupaa.
On se nyt kumma, että miehet eivät vieläkään tottele naisia.
Feminismillä on vielä työsarkaa...
Saisko sellasen ihan siltä varalta, että venäläiset hyökkää. Asetta ei siviili saa, mutta saako metsästysjousen ketä vaan?
On kyllä taas väsynyttä menoa siellä Porvoossa. En suostu uskomaan, että noin hulluja mammoja oikeasti voisi olla niin monta, että joka päivä löytyisi uutta juttua.
Ketä sen maksoi.. Mies. ja perään feministien ulinaa.
Miten tossun alla sun mies on? Kai se voi ostaa mitä haluaa ja harrastaa mitä haluaa, ihan sulta kysymättä. Kukaan ei sinua pakota kokeilemaan jousiammuntaa mutta ehkä kannattaisi, se on ihan kivaa. Olen ampunut tähtäinjousella ja myös käynyt pistooli- ja kivääriammunnan kurssit. Ihan hyvö opetella käyttämään aseita turvallisesti. Taidosta voi joskus olla hyötyä vaikka ruuanhankintaan tai puolustautumiseen ja silloin on hyvä osata perusasiat ja turvallinen aseen käsittely. Ampuminen on myös mukava harrastus ihan muuten vaan.
Kyllä pitäisi miehen hyväksyä, että koti, mies ja rahat on vain sisustamista varten. Tai sitten asuu yksin.
*reps*
Meillä vaimo hurahti makoiluun ja osti uudet jousipatjat.
taas yksi ukon harrastuksista vinkuva akka.. keksi nyt jotain omaperäisempää.
Minä metsästän polttopulloilla. Tulee samalla paistettua saaliit.
Anna sen harrastaa.